Ik heb je tijd bespaard. Al die tijd die je kwijt bent aan dingen in je agenda schrijven die je uiteindelijk toch niet doetquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:18 schreef Aberella het volgende:
Godverdomme door TS zijn de agenda's uitverkocht. Waar moet ik nu mijn huiswerk in schrijven, klootzak
mensen die niet 6 december de pepernoten voor het jaar erop inslaanquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef Pharkus het volgende:
Ga maar vast pepernoten in slaan. Anders sta je daar 8 december weer voor schut.
Toen ik hem dit feit voorhield na de woordenwisseling die hier opgetekend is en nog wat dingen die ik vergeten ben, zei hij dt hij nog wel een sollicitatieformulier voor me had en dat ik anders niet moest zeurenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Had V&D Breda zijn voorraad maar goed moeten onderhouden
De afgelopen jaren welquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:38 schreef Buurpoes het volgende:
Krijg jij geen gratis agenda van je opleiding? Wat een armoe!
Idd raar. Zouden ze er maar 2 gehad hebben?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
Wat raar dat de Feyenoordagenda's waren uitverkocht.
Meer zou ik er iig niet inslaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Idd raar. Zouden ze er maar 2 gehad hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |