Godverdomme.quote:
Combo breaker.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Wâ is dâ? Ik versta geen steno...
Of hij werkt naast zijn studie, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:15 schreef timmmmm het volgende:
Ook echt zo'n manneke wat maar bij de V&D is gaan werken omdat hij verder niks kan, en dan denkt op mensen die wél ergens voor leren neer te kunnen kijken
Ik zou het dus niet bij de V&D doenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
Shit. Ik moet ook nog steeds een agenda kopen
Wie weet. Zo'n type leek het me niet, maar het zou kunnenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:17 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Of hij werkt naast zijn studie, dat kan natuurlijk ook.
Newbiequote:Op dinsdag 9 september 2014 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Had V&D Breda zijn voorraad maar goed moeten onderhoudenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:17 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Had je maar eerder een agenda moeten kopen was dit allemaal niet gebeurd.
Nee haha, bij de bruna was het ook al uitverkocht. En die actiondingen mol ik altijdquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het dus niet bij de V&D doen
Ik heb je tijd bespaard. Al die tijd die je kwijt bent aan dingen in je agenda schrijven die je uiteindelijk toch niet doetquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:18 schreef Aberella het volgende:
Godverdomme door TS zijn de agenda's uitverkocht. Waar moet ik nu mijn huiswerk in schrijven, klootzak
mensen die niet 6 december de pepernoten voor het jaar erop inslaanquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef Pharkus het volgende:
Ga maar vast pepernoten in slaan. Anders sta je daar 8 december weer voor schut.
Toen ik hem dit feit voorhield na de woordenwisseling die hier opgetekend is en nog wat dingen die ik vergeten ben, zei hij dt hij nog wel een sollicitatieformulier voor me had en dat ik anders niet moest zeurenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Had V&D Breda zijn voorraad maar goed moeten onderhouden
De afgelopen jaren welquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:38 schreef Buurpoes het volgende:
Krijg jij geen gratis agenda van je opleiding? Wat een armoe!
Idd raar. Zouden ze er maar 2 gehad hebben?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
Wat raar dat de Feyenoordagenda's waren uitverkocht.
Meer zou ik er iig niet inslaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Idd raar. Zouden ze er maar 2 gehad hebben?
he! offtopiquequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Idd raar. Zouden ze er maar 2 gehad hebben?
Oh dit gaat ook mooi ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:59 schreef Koempel020 het volgende:
Ts kan been kit jochie van De v&d niet eens even goes anaal vernederen
Afhankelijk van waar je, je brood koopt (supermarkt?) en hoe lang zij dagelijks brood blijven (af)bakken kan het best raadzaam zijn daar voor een bepaald tijdstip te zijn. Mocht je brood willen eten voor openingstijd moet je er ook zelf voor zorgen dat je dan dus al brood in huis hebt. Beetje anticiperen, heel normaal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:14 schreef timmmmm het volgende:
Toen ik dat echter tegen de verkoper in kwestie zei, stelde hij me een wedervraag. In mijn hoeveelste jaar ik al zat.
Dus ál die tijd heb ik al een agenda nodig en nog kom ik er pas op 9 september mee.
Rare logica. In mei weet ik ook al dat ik vandaag bammetjes wil eten. Moet ik dan ook maar van te voren brood halen, omdat het anders mijn schuld is als het uitverkocht is.
Mannetjes die denken mij de les te moeten lezen omdat ik iets bij hem wil kopen
Toch heeft 'ie wel gelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:15 schreef timmmmm het volgende:
Ook echt zo'n manneke wat maar bij de V&D is gaan werken omdat hij verder niks kan, en dan denkt op mensen die wél ergens voor leren neer te kunnen kijken
Je had ook 'ja' moeten zeggen, nu heb je de autisten boos gemaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |