Met een diepe zucht haal je je nu vochtige, plakkerige vinger uit je hete genotsgrot.quote:
"Zou BozeHaas stiekem zo'n neger zijn, met zo'n diep donkerbruine of roetzwarte vruchtbaarheidstotem? Want voor hem heeft houseoftheholy ook wel een gaatje vrij." Vraag je jezelf stilletjes af. Je sluit je ogen om dit beeld nog beter voor de geest te halen.quote:
Hoh's hijghoekje.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:22 schreef JaqenHghar het volgende:
Welke duistere hoek van het forum ben ik nu weer terecht gekomen
Ga je de ideeën nog eens naar een uitgeverij sturen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HoH is volgens mij al spetterend en.kermend in haar broekje gesquirt.
Ik was foodgloss aan het kijken, wacht ook nog op het hoogtepunt van je verhaal.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HoH is volgens mij al spetterend en.kermend in haar broekje gesquirt.
Ik heb nog geen goedbekkend pseudoniem kunnen vinden. Geen hond koopt seks boekjes doe geschreven zijn door een vent die zich hoink noemt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ga je de ideeën nog eens naar een uitgeverij sturen?
Je probeert je voor te stellen dat je poesje gestrekt wordt door de gitzwarte pikkebaas van BozeHaas. Met een hand probeer je je beiden borsten bij elkaar te duwen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik was foodgloss aan het kijken, wacht ook nog op het hoogtepunt van je verhaal.
The face when no cute bivanc boyfriend. Weet alleen niet wat bivanc is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap er niks van en Google levert ook niet echt iets op.
Is dat wat je jezelf toefluistert voor het slapengaan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje schaamte hoort erbij als je de hand aan jezelf hebt geslagen. Is niet erg.
Scherp, maar nee dit was om jou gerust te stellen om je zo gerust te stellen over je seksualiteit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is dat wat je jezelf toefluistert voor het slapengaan?
trek het je niet aanquote:
komt zeker uit muricaquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:59 schreef chroestjov het volgende:
Uitgelekte foto van housesoftheholy voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
nep iddquote:Op zaterdag 13 september 2014 01:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Weeni, vond wel Turks lijken.
Sprekendquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:59 schreef chroestjov het volgende:
Uitgelekte foto van housesoftheholy voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
Wow zou lesbisch wordenquote:
Ja, de confrontatie met jouw persoon gaf de doorslag.quote:Op zondag 14 september 2014 15:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar dat is dan vooral aan mij te danken.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik heb inmiddels de leren riempjes van mijn bretels losgeknoopt en mijn broek laten zakken.
Jij bent vrouw, du je weet niet waar je op valtquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Euh, vrouwen vallen juist op bonkige, ruwe mannen met een stevige kaaklijn en woest uiterlijk. Dus iets klopt er niet.
Overigens horen mannen ook niet altijd rond te waggelen in een spiekerbox met gympies. Dat vergeten mannen nog weleens.
Ik val niet op mannen, he.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:18 schreef corehype het volgende:
[..]
Jij bent vrouw, du je weet niet waar je op valt
Wow.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:37 schreef corehype het volgende:
NL-chicks zijn gewoon het laagste van de laagste stinkdieren op deze aardkloot, de uitzondering bevestigt de regel.
Geen enkele manieren is hen aangeleerd door die achterlijke vaders van hen (daddy-girls zijn sowieso het ergst), ze zijn dik, nemen een kort pittig kapsel na hun 25e en stinken verschrikkelijk.
Daarnaast zijn ze entitled as fuck met die sukkelige volk dat Nederlandse man heet
Neem een ritje door Ooost en Noord Europa voor een stuk beter kwaliteit. Zelfs in Engeland vind je beter a;s je maar naar de juiste locaties gaat (London high end clubs, rooftops etc.)
In NL rooftop? Eerder Irish pub dat propvol zit. Case but not closed.
Wil het allemaal niet lukken jongen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:37 schreef corehype het volgende:
NL-chicks zijn gewoon het laagste van de laagste stinkdieren op deze aardkloot, de uitzondering bevestigt de regel.
Geen enkele manieren is hen aangeleerd door die achterlijke vaders van hen (daddy-girls zijn sowieso het ergst), ze zijn dik, nemen een kort pittig kapsel na hun 25e en stinken verschrikkelijk.
Daarnaast zijn ze entitled as fuck met die sukkelige volk dat Nederlandse man heet
Neem een ritje door Ooost en Noord Europa voor een stuk beter kwaliteit. Zelfs in Engeland vind je beter a;s je maar naar de juiste locaties gaat (London high end clubs, rooftops etc.)
Jon Hammquote:
Dan nog. Tinderen als je in Milaan bentquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij zat nog in zijn appartement, lees eens goed.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:37 schreef corehype het volgende:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:37 schreef corehype het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |