Zoals al werd genoemd hebben NLse vrouwen een arrogantie die de gemiddelde malibu trut tot open house maakt.
Zit op verschillende dating sites sinds ik single ben (woon in het oostblok) had ook al 9 jaar geen andere chick geneukt dus ik op zoek

Een na de andere lekkere wijf begon tegen me te chatten, meisjes die in Nederland nog geeneens hun ondergekotste mobiel aan me zouden afvegen.
Ze waren niet alleen sociaal maar ook oprecht. Ze gaven me hun telefoon nummer en ik heb er een hoop gedate (lees geneukt voor een week of 2).
Omdat ik na m'n relatie toch eens dacht om terug te gaan naar Nederland ging ik die profielen eens checken.....
WHAT A MISTAKE!!!
Niet alleen was het aanbod minder... ze zijn vrijwel allemaal toch lelijk. Dik en reageerden nooit.
Te triest echt. Degenen die wel reageerden hadden slechte fotoos of kinderen (die ze dan niet in hun profiel hadden staan).
Daarnaast waren de fotoos in het oostblok ook veel geiler. Die meisjes willen zichzelf echt laten zien zoals ze zijn. Ok soms gaat het wat te ver maar ik chat nu met een meisje die Power plants ontwerpt en dus ook in pin-up poses op zo'n site staat. Zoiets zou een 35 jarig Nederlands corps trutje nooit doen. (kunnen ze ook niet want ze hebben 99 vd 100 een dikke ass)
Hoe verder oostelijker ik ging hoe vriendelijker de meisjes werden. Nu zullen de meesten wel denken dat het gold diggers zijn maar een hoop zijn succesvoller dan ik ooit zal worden. Verdienen soms >5K euro per maand.. dat is dus zoiets als 20K om uit te geven in vergelijking me NL.
Ik heb het nog een tijdje geprobeerd om met NLse meisjes te chatten maar ze reageerden alleen maar als ik ze uitscholdt of iets rots zei. Wat eigenlijk nog erger is want ze willen dus alleen maar bitchen lijkt het.
Nee wat sociale media zoals tinder betreft heb ik geen reden om terug te gaan naar NL qua vrouwen. En ik ben het met TS eens dat ze over het algemeen gewoon horken zijn die bot en arrogant zijn.
Ik date nu een 19 jarig meisje en ik zal morgen eens een fotoo plaatsen als ik er aan denk. (zit op 3g) en ik ben dus echt niet knap

Zowieso uitgaan hier is een droom.. je kan op een meisje afstappen die ik in Nederland alleen met mooiboys of sportschool gasten tegen zou komen.
Teveel attitude in NL.. veel losers ook maar de vrouwen.. yuck.