Nee ik ben juist groot en breed en blond (wordt me vaak gevraagd of ik rugby speel in het buitenland)..quote:
Ja op Tinder zie je dat niet zo heel erg terug, maar dat moet rl dan toch zeker wel in de smaak vallen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:44 schreef James_R het volgende:
[..]
Nee ik ben juist groot en breed en blond (wordt me vaak gevraagd of ik rugby speel in het buitenland)..
In Zuid Europa weten vrouwen nog een echte man te waarderen die groot en sterk overkomt. In Nederland zijn juist de vrouwelijk ogende festivalhipsters en corpsballen populair.
Hij zat nog in zijn appartement, lees eens goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
Uitgaan en dan op tinder gaan zitten
Hebben fokkers Überhaupt contact anders dan het forum?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:46 schreef wickedmen het volgende:
Verzonnen topics.
Fokkers hebben geen vrouwelijk contact.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:53 schreef DoubleChoc het volgende:
Dit soort ''mannen'' bedoel je zeker [ afbeelding ]
Om nou elk weekend helemaal naar Peru te vliegen vind ik ook wel weer heel heftig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:02 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een NLse vrouw willen...?
Die vrouwen gewoon massaal hier naartoe importeren, en er zijn genoeg landen waar ze wel op vierkante blonde vrouwen zitten te wachten, dus die verschepen we dan die kant op. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef James_R het volgende:
[..]
Om nou elk weekend helemaal naar Peru te vliegen vind ik ook wel weer heel heftig.
Volgens mij vallen alleen meisjes die zelf ook in zo'n walgelijke studentenvereniging zitten op dat soort knaapjes..quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:02 schreef James_R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer een beetje dit soort types, en hipsters inderdaad. Zeg maar Nederlandse jongens van het groningse platteland die tijdens hun studententijd naar Amsterdam komen om er vervolgens proberen uit te zien als een Italiaanse zakenman, en na 4 jaar corps een lekker zweterig hangkinnetje hebben gekregen..
Chicks die op dat type vallen, vallen niet op mij aangezien in compleet het tegenovergestelde ben. Maar er zijn in NL heel veel wijven die vallen op ballerige/vrouwelijke mannen.
TS wil nog wel door ze gewaardeerd worden in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:38 schreef Robophatt het volgende:
Wel een mooi begin voor 13 pagina's aan gejank over Nederlandse vrouwenLang niet meer gezien.
Dat zal aan het einde van dit topic ook wel over zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
TS wil nog wel door ze gewaardeerd worden in ieder geval.
Ben benieuwd naar de foto's van TS.
Stel jezelf verkiesbaar en ik stem op jouw.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die vrouwen gewoon massaal hier naartoe importeren, en er zijn genoeg landen waar ze wel op vierkante blonde vrouwen zitten te wachten, dus die verschepen we dan die kant op. Iedereen blij.
te lui om te lezen, maar ik neem aan dat je lelijk bent? Gewoon veel geld verdienen dan is je uiterlijk niet meer belangrijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:41 schreef James_R het volgende:
Vorig weekend was ik met wat vrienden in Milaan. Toen we aan het drinken waren in ons appartementje om daarna uit te gaan, zei iemand dat de meest mooie vrouwen daar op tinder zaten, waarna ik voor het eerst de app heb geïnstalleerd, een zooitje foto's erop heb gezet en ben gaan tinderen.
Na twee dagen had ik echt een hele zooi matches, inclusief een behoorlijk aantal vrouwen die van ongekende schoonheid zijn. Met zulke mooie vrouwen heb ik in Nederland nog niet eens gepraat, sterker nog ; Die zie je op een gemiddelde dag in Amsterdam hooguit een keer langsfietsen.
Inmiddels ben ik alweer bijna een week terug in NL, en het tinderen is beduidend minder lucratief geworden. De matches zijn zeer spaarzaam, en wat ik match dat ziet er uit als een 26 jarige angela die gewoon zaad zoekt om zo snel mogelijk een nest met jongen te kunnen werpen.
Ik heb er even over nagedacht, maar wat mij opviel is dat volgens mij de NL vrouwen van half homofiele hipsters houden die op festivals staan en daar ook foto's maken. De chicks in Milaan hadden geen van allen festivalfoto's op sneakers met een spijkerbroek en een OBEY cap op, nee die hadden gewoon een mooie vrouwelijke jurk met hoge hakken aan...
Klacht : NL vrouwen zijn verpest.
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:38 schreef Robophatt het volgende:
Wel een mooi begin voor 13 pagina's aan gejank over Nederlandse vrouwenLang niet meer gezien.
dit. wel jammer dat die chimi's steeds langer worden voel me kleine dwerg vaakquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vind Nederlandse meisjes echt lekkertjes.
In de zomervakantie kom je als echte Fok!ker ook niet in aanraking met mensen als je goede ventilatie op je kamer hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:38 schreef Robophatt het volgende:
Denken dat vrouwen zo zwart-wit te werk gaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:02 schreef James_R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer een beetje dit soort types, en hipsters inderdaad. Zeg maar Nederlandse jongens van het groningse platteland die tijdens hun studententijd naar Amsterdam komen om er vervolgens proberen uit te zien als een Italiaanse zakenman, en na 4 jaar corps een lekker zweterig hangkinnetje hebben gekregen..
Chicks die op dat type vallen, vallen niet op mij aangezien in compleet het tegenovergestelde ben. Maar er zijn in NL heel veel wijven die vallen op ballerige/vrouwelijke mannen.
Hoe was het?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In de zomervakantie kom je als echte Fok!ker ook niet in aanraking met mensen als je goede ventilatie op je kamer hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |