Datenquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens hoop ik dat mijn date niet op het VIVA-forum zit
Hater.quote:
Vertel over je datequote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, vertel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Mijn vriend doet dingen die ik nooit gedacht had
'Na jaaaah, wat ik nu toch aan m'n fietsbel heb hangen, meiden. Dus ik check even de volledige inhoud van mijn verkerings telefoon. Niet netjes misschien, maar ja: ik had een GEVOEL. En iedereen weet dat gevoeletjes belangrijker zijn dan privacy. Het was maar goed ook, want weten jullie wat voor walgelijks ik op zijn telefoon aantrof? NAAKTPLAATJES VAN BLOTE VROUWEN. Na ja, kan toch niet. Dan denk je iemand te kennen na 2 jaar, blijkt hij gewoon af en toe naar andere ontklede wijven te kijken!’
kwam een leuke tegen op een feestje en nu staat er een date op de planning.quote:
Oke ik ga weer wat doen, dit is echt te ergquote:Op date nummer twee gaan zwemmen
‘Ik heb een hele leuke man ontmoet met wie het ontzettend klikt. Inmiddels is date nummer 1 achter de rug( drankje doen in de stad) en heeft hij voorgesteld om te gaan zwemmen. In eerste instantie was ik enthousiast omdat ik ook erg van zwemmen houd, maar bedenk me ineens dat hij wel heel veel huid zal zien. Een paar vriendinnen vonden ook dat je alleen met een man kunt zwemmen als je al een relatie met hem hebt. Want een beetje baantjes gaan trekken met een man die je amper kent, dat doen alleen SLETTEN. Zal ik de date dus maar gewoon cancelen?’
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kwam een leuke tegen op een feestje en nu staat er een date op de planning.
Leukquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorryquote:Jongen op feestje leren kennen
Hoi meiden, ik heb een hele leuk jongen leren kennen op een feestje. Er is een probleem, hij blijkt heel veel op fok te zitten. Ik heb gehoord van een friendin dat op fok alleen maar sletten rondhangen die lelijk zijn maar wel makkelijk. Ik ben bang dat hij zo'n lelijke slet heeft geneukt, wat nu?
Een hopeloos bakkersmeisje
Ik vind zwemmen op de tweede date beetje niveautje bios op de eerstequote:Op dinsdag 9 september 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke ik ga weer wat doen, dit is echt te erg
Haha leukquote:
Niet echtquote:
zeg ik toch ook niet in mijn postquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben trouwens niet geneukt. Wel leuke poging
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet echt
als ik er even voor was gaan zitten had ik vast met wat beters kunnen komen
Oh, las ik verkeerdquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
zeg ik toch ook niet in mijn post
wel gezoend trouwens?
Je hebt allemaal lelijke foksters gehadquote:
Whut?quote:Gisteren een oude vlam per toeval tegen het lijf gelopen en de vonk sloeg weer over. Gezoend en hij vroeg mijn nummer. Vannacht 1 appje en vanochtend. En nu is het dus stil..... terwijl die gisteren toch echt zei dat ie me snel weer hoopt te zien/spreken. Uhm, wat is hier de logica van? Ter info: het is een dertiger die al heel zijn leven single is en best verlegen is.
Ik ben een man SCquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt allemaal lelijke foksters gehaddenkt zij
Ik ken wel een fokster die ik zou doen trouwens
Dat soort dingenquote:
Ik voel mij vereerd, maar ik sla het aanbod toch af.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt allemaal lelijke foksters gehaddenkt zij
Ik ken wel een fokster die ik zou doen trouwens
JUICHENquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Ik zou niet daten als het geen pokemonfan was.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
JUICHEN
Ook Pokemonfan? [ afbeelding ]
Dit. Pikachuquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou niet daten als het geen pokemonfan was.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ik vind het heerlijk als je begint met de dirty talk
Ik hoop voor je dat ze op de eerste date zegt: "pik ah..toe?" met zaadvragende ogen ofcquote:
Ik ook niet.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog nooit
Je hebt wat gemist.
Schreeuwerige tekenfilmquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog nooit
Je hebt wat gemist.
Snorkelsquote:
Dit iddquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Schreeuwerige tekenfilm![]()
Dommel, Boes Boes, Buurman en Buurman, Snorkels, Asterix, Lucky Luke
86. Kiss From a Rosequote:
Ko de Boswachtershowquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Schreeuwerige tekenfilm![]()
Dommel, Boes Boes, Buurman en Buurman, Snorkels, Asterix, Lucky Luke
Briljant op Lowlandsquote:
Hyphoon dus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Briljant op Lowlands
maar wel een hype opeens
Ovidequote:
quote:
Het zingt wel lekker mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
tutututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututututu
Ik zou de volgende keer een peer nemen.quote:
Even door de zure apple heen bijtenquote:
Geweldige producten. Maar waardeloze kabels en belachelijke prijzen voor accessoires. Daarnaast kennen ze het woord service niet bij Apple.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Even door de zure apple heen bijten
Een IO-er die geen apple fanboy is? dat ik dat nog mag meemaken
Service niet? Uh, oké.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geweldige producten. Maar waardeloze kabels en belachelijke prijzen voor accessoires. Daarnaast kennen ze het woord service niet bij Apple.
Hoeveel kapotte adapters heb jij al gehad bij je macbook?quote:
Eentje. Gratis vervangen in de Apple Store omdat onder kwaliteitsprogrammading.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hoeveel kapotte adapters heb jij al gehad bij je macbook?
Bij mij verschuilen zij zich elke keer achter "gebruikersschade"quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eentje. Gratis vervangen in de Apple Store omdat onder kwaliteitsprogrammading.
Goede service
Mijn pootjes zitten/zaten wel los, gewoon vastgelijmd. #swagquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bij mij verschuilen zij zich elke keer achter "gebruikersschade"
Je mag het product dus blijkbaar niet gebruiken...
In 4 jaar tijd
- Macbookpootjes vervangen
- Harddisk kabel vervangen
- 2 adapters versleten
![]()
Loopt dat dan niet moeilijk?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn pootjes zitten/zaten wel los, gewoon vastgelijmd. #swag
Kostte 49euro voor 4 rubberen dopjesquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn pootjes zitten/zaten wel los, gewoon vastgelijmd. #swag
Hmm, bij mij zeiden ze 8 ps, dus 32. Zijn ze iig al goedkoper gewordenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kostte 49euro voor 4 rubberen dopjes![]()
Uiteindelijk wel gratis gekregen
In eerste instantie was de enige optie de complete bodemplaat vervangen a 140euroquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, bij mij zeiden ze 8 ps, dus 32. Zijn ze iig al goedkoper geworden
Mijne is nu al bijna 9 en werkt nog perfectquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn ipod is 7 gewordenand still alive.
Kutplaat iddquote:
KLB / Meghan Trainor - All About That Bassquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kutplaat idd
Tevens het verheerlijken van een ongezonde levensstijl
Roken en alcohol worden zwaar ontmoedigd, maar dit mag dan wel
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
KLB / Meghan Trainor - All About That Bass
Dat is met afstand wel een van de vervelendste klachten die je kan hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn iPhone 4 is 3 jaar en 8 maanden en alleen de proximity sensor heeft de geest gegeven.
het is best irri jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is met afstand wel een van de vervelendste klachten die je kan hebben.
Handsfree bellen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het is best irri ja
Soms vergeet ik t en heb ik ineens mijn mic gemute
"Hallo Rolf?? HALLOO????!!"
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is met afstand wel een van de vervelendste klachten die je kan hebben.
quote:
Die heb je vast gemist in Frankrijk.quote:
welkom!!!!quote:
Ceequote:
Wijn van Muisquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
welkom!!!!
Bier?
Minthys bitterballen?
SC's bier?
Pino's nuggets?
TECHNERD ELGER!!11twitter:NOS twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 14:59:04Het is weer 'Apple time' bericht @elger. Veel tromgeroffel, maar er is meer nodig dan een nieuwe iPhone: http://t.co/BuUrWv6f0C reageer retweet
Zou Elger deze tweet zelf geschreven hebben? ;')quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:08 schreef Pino112 het volgende:
TECHNERD ELGER!!11twitter:NOS twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 14:59:04Het is weer 'Apple time' bericht @elger. Veel tromgeroffel, maar er is meer nodig dan een nieuwe iPhone: http://t.co/BuUrWv6f0C reageer retweet
Cee'ke voor grandioze standup comedy-acts (fuck Claudia wat dat betreft, maar van die club ben ik niet)quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
welkom!!!!
Bier?
Minthys bitterballen?
SC's bier?
Pino's nuggets?
Wat een vermaakquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Cee'ke voor grandioze standup comedy-acts (fuck Claudia wat dat betreft, maar van die club ben ik niet)
Zwemmen met Luna
Gieren met wolfrolf
De pener van rubbereend (al is die van mij. Dan ben ik maar een egocentrisch kreng)
SC speelt een leuk mopje gitaar
Roel moppert wat links en rechts (vooral op links)
Alors alleen bij goed weer, niet bij kou en regen. Het liefst met rapnegers
3rdRock met ultieme filmkennis
Muis met haar Portugese boomknuffelkunsten (zeer links! ♡)
ChatGirl voor al uw ellendige vraagstukken rondom solliciteren én kopjes thee
![]()
![]()
[..]
Cee'ke voor grandioze standup comedy-acts (fuck Claudia wat dat betreft, maar van die club ben ik niet)
Zwemmen met Luna
Gieren met wolfrolf
De pener van rubbereend (al is die van mij. Dan ben ik maar een egocentrisch kreng)
![]()
![]()
[..]
Zwemmen met Luna
Gieren met wolfrolf
![]()
![]()
verdomme!! Ik wist gewoon dat ik één van de beste peerden van stal was vergeten!!quote:
*gooit zwembandje*quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
Ja, nou is 't wel weer klaar met dat kleffe gedoe.
Ik heb al een zwembandjequote:
Nee, dezequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
zelfspot
![]()
![]()
Is het ook met zo'n eend?
[ afbeelding ]
Niveautje Ekdomquote:
quote:
Ik kan Luna nat maken wanneer ik wil.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pino na het zwemmen
[ afbeelding ]
Kom dan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan Luna nat maken wanneer ik wil.
Ikzelf.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Wie heeft er een hapje uit jou genomen dan?
Dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
Paul heeft wel vaker van die kutspelletjes.quote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef minthy het volgende:
Kutspelletjes, nat maken, dit wordt mij te warm onder de voeten!!!![]()
[..]
Zwemmen met Luna
Gieren met wolfrolf
Pandaplint voor al uw pandagifjes en sekspun ter vermaak. Geeft diashows van al zijn Instagramplaatjes ♡
Sersjee voor al uw klassiekers
Againzender voor alle andere zenders
Mexicanobakker. Need I say more?!
![]()
![]()
Schandaal inderdaadquote:'Een paar maanden geleden heb ik de stap genomen om na 4 jaar weg te gaan bij mijn ex. Er was te veel gebeurd en ondanks het zoeken naar hulp en oplossingen ging het van kwaad tot erger. Ik heb gekozen voor mezelf en mijn vrijheid. Daar ben ik nog steeds heel tevreden over, alleen heeft mijn ex nu doodleuk een nieuwe vriendin genomen. Dat kan godverdomme toch niet!’
Sekspun?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Zwemmen met Luna
Gieren met wolfrolf
Pandaplint voor al uw pandagifjes en sekspun ter vermaak. Geeft diashows van al zijn Instagramplaatjes ♡
Sersjee voor al uw klassiekers
Againzender voor alle andere zenders
Mexicanobakker. Need I say more?!
![]()
![]()
Wat een player.quote:
Dat is pure wetenschap.quote:
Jouw foto'squote:
wat een site wat een sitequote:Mijn vriend wil dat ik hem meester noem
'Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe vriend en het gaat echt super goed tussen ons. Nou ja, op een dingetje na dan: hij wil steeds dat ik hem meester noem in bed, want dat vindt hij geil. Alleen vind ik dat dus helemaal niet opwindend. HELP.’
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jouw foto's
Ik moet nodig daar een bezoek aan brengen.
quote:Verdrietig om ouder worden en situatie
'Ik zit met iets. Heel erg met iets. Ik word namelijk dit jaar 30. En ik vind het werkelijk afschuwelijk. Serieus, ik verlang de hele dag door naar vroeger, toen ik jong en onbezonnen was. Als ik muziek uit de jaren 90 op de radio hoor, kan ik wel janken. Voel me er echt heel kut over.’
'daar'?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jouw foto's
Ik moet nodig daar een bezoek aan brengen.
Had je iets anders gedacht dan?quote:
Ja het is werkelijk briljantquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:59 schreef alors het volgende:
Zitten jullie weer op het Viva forum, jongens?
Neenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:59 schreef alors het volgende:
Zitten jullie weer op het Viva forum, jongens?
fixedquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
SC & wolfrolf deze is speciaal voor ons geschreven![]()
[..]
nou idd...quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:04 schreef Pandaplint het volgende:
Pino is een beetje losgeslagen sinds Luna
Hij doet maar alsof.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:04 schreef Pandaplint het volgende:
Pino is een beetje losgeslagen sinds Luna
quote:
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nou idd...
Als ik Luna was zou ik Pino aan de ketting leggen.
Ik zou er toch maar eens over na gaan denken...quote:
Neuh. Ik ben niet zo van de kettingen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou er toch maar eens over na gaan denken...
-> KELquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou er toch maar eens over na gaan denken...
Elgergodquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:08 schreef Pino112 het volgende:
En z'n vlinderdasje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef wolfrolf het volgende:
... Met zijn verrukkelijke uitspraak
De Nerd die iets te graag hipster wil zijnquote:
"Ik ben trots om te zeggen dat ik nog nooit seks met een jongen/man heb gehad en dat ook nooit zal doen zolang vrouwen geen gelijkwaardige positie hebben in in ieder geval Nederland. Wie doet er mee?"quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef DeLuna het volgende:
Dit is toch wel echt fantastisch.
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/236828
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
SC, deze is speciaal voor ons geschreven![]()
[..]
Ja maar dat is wel een keuze. Eigenlijk is ze hetero, maar vanwege de politiek is ze nu even lesbisch.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Pino112 het volgende:
Oh ze is lesbisch. Lekker scharen dus.
Self fulfilling prophecyquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Man man man.
Sommige vrouwen met hun rare principes
En denken dat je als vrouw nog steeds wordt achtergesteldAlleen die gedachte zorgt ervoor dat een vrouw zich achtergesteld voelt.
Daar zie ik geen postsquote:
Hij discussieert een beetje als een halve autist met een technische opleidingquote:
Wasmachines en vaatwassersquote:
Ik doe't ook gewoon handmatig jaquote:
Bijnaquote:
Ik heb een schurft hekel aan vaatwassers. Je hebt een boel werk met het ding inruimen en dan moet je het ook nog eens uitruimen. En een herrie dat het ding maakt.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/235611
Godver![]()
![]()
Idd, lekker soppenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een schurft hekel aan vaatwassers. Je hebt een boel werk met het ding inruimen en dan moet je het ook nog eens uitruimen. En een herrie dat het ding maakt.
Afwassen is gewoon 20 min en dan is het klaar.
Tevens komt je vaat uit dat ding alsof het aangevallen is door van alles nog wat en ziet het eruit als een steen naar jarenlange erosie. Owja en je moet de vaatwasser ook weer schoonmaken en niet altijd alles wordt schoon in dat ding.
Ik was wel af.
20 minuten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een schurft hekel aan vaatwassers. Je hebt een boel werk met het ding inruimen en dan moet je het ook nog eens uitruimen. En een herrie dat het ding maakt.
Tevens komt je vaat uit dat ding alsof het aangevallen is door van alles nog wat en ziet het eruit als een steen naar jarenlange erosie. Owja en je moet de vaatwasser ook weer schoonmaken en niet altijd alles wordt schoon in dat ding.
Ik was wel af.
#struggles #fwpquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was wel af.
Wel treurig ja, ook wel naief om je in de reboundfase zo gemakkelijk te laten misbruiken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]keihard
Vrouwen misbruiken die in de rebound fase zitten is wel echt laag trouwens, dat doe ik zelfs niet
Ik heb het over een grote afwas.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
20 minuten?
Ik doe het gewoon dagelijks en ben hoogstens 10 min kwijt
Als je allebei weet waar je aan toe bent dan zie ik geen probleem. In dit geval was ze nogal naiefquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel treurig ja, ook wel naief om je in de reboundfase zo gemakkelijk te laten misbruiken.
Zei hij die nog thuis woont bij zijn mama, die hoogstwaarschijnlijk de afwas dan wel de machine inruimt.quote:
Ik vond het al een drama toen het 2 personen werdquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het over een grote afwas.
Ik ben hier afwassen gewend voor minstens 8 mensen vandaar
Afwas voor 30 man. Ik draai mijn handen er niet meer voor om.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond het al een drama toen het 2 personen werd
in m'n eentje was ik binnen 5 minuten klaar, zelfs als ik uitgebreid gekookt had (= 3 pannen)
Lawaai? Koop een fatsoenlijk ding. Of laat 'm wassen als je slaapt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was wel af.
Vergeet mijn papa niet!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zei hij die nog thuis woont bij zijn mama, die hoogstwaarschijnlijk de afwas dan wel de machine inruimt.
Eensquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je allebei weet waar je aan toe bent dan zie ik geen probleem. In dit geval was ze nogal naief
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zei hij die nog thuis woont bij zijn mama, die hoogstwaarschijnlijk de afwas dan wel de machine inruimt.
aardappelen koken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
Ik was altijd af tijdens het koken. Anders sta je toch maar 20 minuten naar aardappelen te kijken die nog gekookt moeten worden.
En smakeloos, en het ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Aardappels, zeer gezond en zeer milieuvriendelijk
Zou men vaker moeten eten.
Ik vind het stiekem best lekkerquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En smakeloos, en het ziet er niet uit.![]()
Smullen hoor
[ afbeelding ]
Wat eet je dan? Elke dag rijst of pasta?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Smullen hoor
[ afbeelding ]
Ik merk er niks vanquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino heeft de azijn weer gevonden vandaag
Aardappelen met bloemkool en een bal gehakt? Daar mag je me midden in de nacht voor wakker maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Smullen hoor
[ afbeelding ]
Dan heb je niet de goede aardappels en maak je ze niet lekker klaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Smullen hoor
[ afbeelding ]
Ik ga liever gewoon dood.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Men moet mosselen eten, die zijn ecologisch verantwoord
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Men moet mosselen eten, die zijn ecologisch verantwoord
Pasta, rijst, couscous, gebakken aardappelen. Maar zo min mogelijk kruimige aardappelen met bruine jus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat eet je dan? Elke dag rijst of pasta?
Dore's en Borgers uit de Friese klei. Dat schijnt goed te zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je niet de goede aardappels en maak je ze niet lekker klaar.
Maar kruimige aardappels zijn ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pasta, rijst, couscous, gebakken aardappelen. Maar zo min mogelijk kruimige aardappelen met bruine jus.
[..]
Dore's en Borgers uit de Friese klei. Dat schijnt goed te zijn
Batatas fritas!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoho, dat kan natuurlijk niet. Men zegt hier patat.
sorry op voorhand.quote:
Een goed kwartiertje radio was ditquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:28 schreef Zaktabak het volgende:
Verkeerde fragment van Erica Terpstra er ingooien bij een fragment van 'een escortdame bij de deur'![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:28 schreef Zaktabak het volgende:
Verkeerde fragment van Erica Terpstra er ingooien bij een fragment van 'een escortdame bij de deur'![]()
[ afbeelding ]
BRONSON!!twitter:3voor12 twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 21:24:49Weet je wat we doen, we gaan dat nieuwe U2 album maar eens integraal draaien vanaf 22:00 uur. Of niet, @roosmarijn? reageer retweet
ach, je kan ook op de cover van je rapport over MH17 een A380 zetten, teringwat slechtquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:28 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Is bij elke ramp zo. Algemene cover las ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, je kan ook op de cover van je rapport over MH17 een A380 zetten, teringwat slecht
ah, een template ofzo. toch vind ik het om te janken in dit geval.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is bij elke ramp zo. Algemene cover las ik.
Dan kies ik voor 'of niet'.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:26 schreef Pino112 het volgende:
BRONSON!!twitter:3voor12 twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 21:24:49Weet je wat we doen, we gaan dat nieuwe U2 album maar eens integraal draaien vanaf 22:00 uur. Of niet, @roosmarijn? reageer retweet
JAAAAAAA!!! Ik ben gelukkig man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Nee. En zeker vrijdag ook nog MH ookquote:
Duh.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. En zeker vrijdag ook nog MH ook
*zet nog maar een keer extra Elbow op*quote:
Goed alternatief. Kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
*zet nog maar een keer extra Elbow op*
Vergeet vrijdag niet he?!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Goed alternatief. Kan ik mee leven.
quote:
quote:
Voetjes van de vloerquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef ChatGirl het volgende:
Ja godver. Ben ik dus geswitched naar StuBru omdat U2. Krijg ik daar die jeukplaat 'voetjes van de vloer' voor m'n kiezen.![]()
![]()
![]()
Nee.quote:
videoclip met eendenquote:
Zeer zeker. Goede reden nietwaar?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wauw, Bronson hier in de avond
Welke reden is daarvoor dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeer zeker. Goede reden nietwaar?
quote:
twitter:TheTall_Bot twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 21:30:57A digital watch and a U2 album. It's like Christmas morning 1984. reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke reden is daarvoor dan?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:26 schreef Pino112 het volgende:
U2 Mex. Een nieuw album. Dat lijkt mij reden genoeg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke reden is daarvoor dan?
Ah, ik luister niet. Niet erg ook.quote:
Welk niveau?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
U2 Mex. Een nieuw album. Dat lijkt mij reden genoeg.
Woehoequote:
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, ik luister niet. Niet erg ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |