quote:Op zondag 7 september 2014 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen voor SC! En hij moet het maar komen halen!
quote:Op zondag 7 september 2014 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen voor SC! En hij moet het maar komen halen!
Weet niet of ik wel kan, iets te veel familieverjaardagen in november...quote:
Dat was vorig jaar ook al zo.quote:Op zondag 7 september 2014 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet of ik wel kan, iets te veel familieverjaardagen in november...
Ehm, omdat het vrij gebruikelijk is dat verjaardagen jaarlijks terugkomen?quote:
Sinds wanneerquote:Op zondag 7 september 2014 23:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ehm, omdat het vrij gebruikelijk is dat verjaardagen jaarlijks terugkomen?
yepquote:Op zondag 7 september 2014 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het een Nederlandse editie?
Wat is dit voor vreemde logica.quote:Op zondag 7 september 2014 23:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ehm, omdat het vrij gebruikelijk is dat verjaardagen jaarlijks terugkomen?
wtfquote:
Of Lamabalquote:Op maandag 8 september 2014 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wtf
straks komt Rickario ook nog terug
Giggity Giggityquote:Op maandag 8 september 2014 09:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of Lamabal
Waar de fok is Lamabal
Geen ideequote:
Staat al in deze reeks.quote:Op maandag 8 september 2014 09:04 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Pino
Welke zender is het vandaag?
Wil je misschien even een weekoverzicht posten van weekdag > zender?
Ergens in februari denk ik.quote:Op maandag 8 september 2014 09:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja sodeknetters
Hoever moet ik gaan teruglezen daarvoor
Wie heeft verzaaktquote:De baard van Domien Verschuuren dient geadoreerd te worden. Wordt aan deze simpele voorwaarde niet voldaan, dan komt henk je halen. En henk is niet voor de poes!
Ik niet.quote:Op maandag 8 september 2014 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Opeens weet ik waarom Henk terug is in het topic!
[..]
Wie heeft verzaakt?
De baard van Domien.quote:Op maandag 8 september 2014 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik niet.
Domien zijn baard is koning der baardenHail Domiens Baard
Jan, Domien, Joris en Corneel, die hebben baarden, die hebben baarden!
Lisa Loebquote:Op maandag 8 september 2014 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Stay Lisa Loeb
Karaoke Muis hier!
twitter:RadioRing twitterde op maandag 08-09-2014 om 10:10:20Vanmiddag om half 1 bij @gerardekdom in @effeekdom de stembussen voor de #RadioRing openen. Met nieuwe spelregels voor categorie RadioSter! reageer retweet
Haar muziekquote:
Helemaal niks iddquote:
Ze heeft wel een prima lichaamquote:
Met een beetje geluk is Lisa Loebs.quote:Op maandag 8 september 2014 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze heeft wel een prima lichaam
Billen
quote:Op maandag 8 september 2014 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is Lisa Loebs.
Somertijd gaat het niet meer worden.......quote:Op maandag 8 september 2014 10:29 schreef Evertjan het volgende:
twitter:RadioRing twitterde op maandag 08-09-2014 om 10:10:20Vanmiddag om half 1 bij @gerardekdom in @effeekdom de stembussen voor de #RadioRing openen. Met nieuwe spelregels voor categorie RadioSter! reageer retweet
Ik kan hier een vunzige opmerking overmaken, maar ik doe het toch maar niet. Het is immers maandagochtend.quote:
Gadverdamme Muisquote:Op maandag 8 september 2014 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan hier een vunzige opmerking overmaken, maar ik doe het toch maar niet. Het is immers maandagochtend.
Ik zag dat er op twitter een actie was om op Rob Vansomeren te stemmen voor de radioster.quote:Op maandag 8 september 2014 10:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Somertijd gaat het niet meer worden.......
Ervaring mee?quote:Op maandag 8 september 2014 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan hier een vunzige opmerking overmaken, maar ik doe het toch maar niet. Het is immers maandagochtend.
Met vunzige gedachten op maandagochtend? Jups.quote:
Is goed voor haar haarquote:
#TeamSomertijdquote:Op maandag 8 september 2014 10:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zag dat er op twitter een actie was om op Rob Vansomeren te stemmen voor de radioster.
niet in je broek pissen van het lachen tijdens de limericks van Somertijdquote:Op maandag 8 september 2014 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
#TeamSomertijd
Alleen vrijdags vond ik leuk, als Dingetje de files voorlas.
Voorderest was het gewoon een ordinaire moppentrommel.
Niet dat ik van Inkel nou zoveel boeiender vind ofzo.
Not sure if seriousquote:Op maandag 8 september 2014 10:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niet in je broek pissen van het lachen tijdens de limericks van Somertijd
quote:Op maandag 8 september 2014 10:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
WAT RUIST DAAR DOOOR HET STRUIKGEWAAAAAASS!!!!!!!!
Ach, je moest er eerst even aan wennen en dan ook niet te vaak horen. Maar dat vind ik van de meeste radioprogramma's.quote:Op maandag 8 september 2014 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
#TeamSomertijd
Alleen vrijdags vond ik leuk, als Dingetje de files voorlas.
Voorderest was het gewoon een ordinaire moppentrommel.
Niet dat ik van Inkel nou zoveel boeiender vind ofzo.
Dat is behoorlijk tenenkrommed ja.quote:Op maandag 8 september 2014 11:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beter dan kaboutertje dopvleugel
Dat zijn we sowieso alquote:Op maandag 8 september 2014 11:16 schreef Pandaplint het volgende:
Damn. Monsterfax. SC en Wolfje zouden trots op mij zijn
quote:Op maandag 8 september 2014 11:16 schreef Pandaplint het volgende:
Damn. Monsterfax. SC en Wolfje zouden trots op mij zijn
Ik was helemaal wasted en werd op een nare manier wakker gemaaktquote:Op maandag 8 september 2014 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Was het een zwaar weekend Pandaplint?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 september 2014 11:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik was helemaal wasted en werd op een nare manier wakker gemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 september 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis meldt zich vast aan voor wetenschappelijk onderzoek
quote:
Ik zie liefdequote:
En dan gooit Muissie Jimmy eruit, want Jimmy luistert naar Coldplay en U2. Terwijl Jimmy nog bedoest op de grond ligt krijgt hij ook nog een radio op zijn hoofd.quote:Op maandag 8 september 2014 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
Jimmy and Muissie sitting in a tree...
quote:Op maandag 8 september 2014 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan gooit Muissie Jimmy eruit, want Jimmy luistert naar Coldplay en U2. Terwijl Jimmy nog bedoest op de grond ligt krijgt hij ook nog een radio op zijn hoofd.
jij luistert naar de internetstream daar in mexibakker grandequote:Op maandag 8 september 2014 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan gooit Muissie Jimmy eruit, want Jimmy luistert naar Coldplay en U2. Terwijl Jimmy nog bedoest op de grond ligt krijgt hij ook nog een radio op zijn hoofd.
Zonder liefde kun je niet hatenquote:Op maandag 8 september 2014 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeeeehooeeeew, wat spann0nd!!quote:Op maandag 8 september 2014 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
Jimmy and Muissie sitting in a tree...
Diep hoorquote:Op maandag 8 september 2014 11:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zonder liefde kun je niet haten
Als mij dat zelfs lukt op een zondag in deze gristelijke omgeving, dan moet het jou op maandagochtend ook lukken.quote:Op maandag 8 september 2014 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen het is pas maandagochtend. Dit kan ik allemaal niet aan op een maandag.
Jamaar gisteren scheen de zon, vandaag niet meer.quote:Op maandag 8 september 2014 11:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Als mij dat zelfs lukt op een zondag in deze gristelijke omgeving, dan moet het jou op maandagochtend ook lukken.
Doe alsof de zon schijnt. Works like a charmquote:Op maandag 8 september 2014 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jamaar gisteren scheen de zon, vandaag niet meer.
Ik zat hier net langs de maas nog in de volle zon hoorquote:Op maandag 8 september 2014 11:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe alsof de zon schijnt. Works like a charm
Hier ook zonnig. Ik ga zo maar eens naar een tuincentrum, koopjes scharrelenquote:Op maandag 8 september 2014 11:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zat hier net langs de maas nog in de volle zon hoor
quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Beter dan dat je de hele tijd tegen die baarmoederwand zit te rampetampen idd...
#Fok!kerProblems #30cm
Rotterdam Zuidquote:Op maandag 8 september 2014 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook zonnig. Ik ga zo maar eens naar een tuincentrum, koopjes scharrelen![]()
Waar hang je ongeveer uit?
Hou op schei uit... Praat elke maandag drie octaven hoger.quote:Op maandag 8 september 2014 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Beter dan dat je de hele tijd tegen die baarmoederwand zit te rampetampen idd...
#Fok!kerProblems #30cm
Jezus Christusquote:Op maandag 8 september 2014 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
#Fok!kerProblems #30cm
Ah. Nee, dan hoef je niet naar rubbereend te zwaaienquote:
Dat heet een "stok-staaf"quote:Op maandag 8 september 2014 11:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op schei uit... Praat elke maandag drie octaven hoger.
ZEG het is nog maar maandag hoorquote:Op maandag 8 september 2014 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
#Fok!kerProblems #30cm
Muis begonquote:Op maandag 8 september 2014 11:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ZEG het is nog maar maandag hoor
Als het nu al zo gaat, dan kijk ik uit naar komend weekend.quote:Op maandag 8 september 2014 11:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ZEG het is nog maar maandag hoor
En vervolgens bespring jij hem en uit je de gevatte one-linerquote:Op maandag 8 september 2014 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2014 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
En vervolgens trekt Jimmy zijn Bonor tevoorschijn
Nee joh!!quote:Op maandag 8 september 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat het officieel is; dit topic draagt niets bij aan mij leven en ik voeg niets toe aan dit topic.
Mss moet ik opzoek gaan naar een andere bezigheid.
Godver, ik moest hardop lachenquote:Op maandag 8 september 2014 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
En vervolgens trekt Jimmy zijn Bonor tevoorschijn
Als dat het criterium is, zouden we dat allemaal moeten doenquote:Op maandag 8 september 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat het officieel is; dit topic draagt niets bij aan mij leven en ik voeg niets toe aan dit topic.
Mss moet ik opzoek gaan naar een andere bezigheid.
quote:Op maandag 8 september 2014 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver, ik moest hardop lachen
heu?quote:Op maandag 8 september 2014 12:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nu het programma zelf nog venieuwen...
Vernieuwde site aldus Ekdom, nieuwe omroepnaam vanaf vandaag in gebruik.quote:Op maandag 8 september 2014 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heu?
Zit er vertraging op de zeelijn?
Die atlantische wifi is niet meer wat het geweest is
geniaalquote:Op maandag 8 september 2014 12:53 schreef Pandaplint het volgende:
HAHAH JAMES BLUNT DIE GOEDEMIDDAG ZEGT!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 12:53 schreef Pandaplint het volgende:
HAHAH JAMES BLUNT DIE GOEDEMIDDAG ZEGT!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LB2quote:Op maandag 8 september 2014 13:07 schreef Bronson het volgende:
De lunchboxen van morgen.![]()
![]()
Lunchbox 1
In Your Arms - Chef'Special
I Think I Like It - Fake Blood
Lunchbox 2
Mas Que Nada - Sergio Mendes/Black Eyed Peas
Stand On The Horizon - Franz Ferdinand
quote:3FM en NPO 3 gaan de samenwerking op festivals versterken en samen een programma maken op zaterdagavond. Dat zegt de nieuwe netmanager van de publieke televisiezender Suzanne Kunzeler in Broadcast Magazine. "Jongeren zijn meer dan ooit in de weer met muziek. 3FM bereikt als popzender heel veel jongeren. Wij gaan meer samenwerken met ze en dat ook zichtbaarder maken."
Eerder werd de samenwerking met 3FM al aangekondigd. Onder andere op festivals wil de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) dat laten zien. "We zijn partner van Lowlands, Pinkpop en andere pop-fesivals. Maar op de televisie merk je daar nu nog te weinig van."
Op zaterdagavond komt er vanaf volgend jaar een gezamelijk programma vanuit TivoliVredenburg in Utrecht. "Dat wordt zowel radio, televisie als een evenement."
Hoi Minteplintquote:
Ik houd niet zo van verkleinwoordjesquote:
pandaatjeplintjequote:Op maandag 8 september 2014 13:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van verkleinwoordjes
Ik heb weer nieuwe fotootjes voor jequote:
Oeh jaquote:Op maandag 8 september 2014 13:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb weer nieuwe fotootjes voor je
Dat boeit mij niet, menneke!quote:Op maandag 8 september 2014 13:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van verkleinwoordjes
Het is wat kaler dan anders jaquote:Op maandag 8 september 2014 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm de foto's van Panda vallen een beetje tegen vandaag.
Ik kwijl wel verder met die foto van dat reetje.
Refurbished betekent toch niet meer dan "uit verpakking gehaald, geüpdatet, in verpakking gedaan"?quote:Op maandag 8 september 2014 13:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik twijfel of die refurb iPhone 4S interessant is @ iBood![]()
Bij mijn huidige iPhone 4 die ik al 3,75 jaar heb is de proximity sensor kapot.
De prijs is best zachtMaar dat ie refurbished is werpt bij mij vraagtekens op. Iemand met ervaring op het vlak van refurb telefoons??
Goed bezig broer!quote:
ze is weer vrijgezeltwitter:ranomikromo twitterde op maandag 08-09-2014 om 14:04:15Ben verdrietig, Pieter en ik hebben besloten uit elkaar te gaan. We hebben een bijzondere onderlinge band, die is gelukkig blijvend. reageer retweet
voor dat geld kan je het altijd proberen.quote:Op maandag 8 september 2014 13:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik twijfel of die refurb iPhone 4S interessant is @ iBood![]()
Bij mijn huidige iPhone 4 die ik al 3,75 jaar heb is de proximity sensor kapot.
De prijs is best zachtMaar dat ie refurbished is werpt bij mij vraagtekens op. Iemand met ervaring op het vlak van refurb telefoons??
jammer voor dr, ik wil dr wel troostenquote:Op maandag 8 september 2014 14:08 schreef Evertjan het volgende:
ze is weer vrijgezeltwitter:ranomikromo twitterde op maandag 08-09-2014 om 14:04:15Ben verdrietig, Pieter en ik hebben besloten uit elkaar te gaan. We hebben een bijzondere onderlinge band, die is gelukkig blijvend. reageer retweet
okequote:Op maandag 8 september 2014 14:10 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog echt helemaal niks gedaan vandaag
Niet gezond hoorquote:
Misschien leren ze het ooit nog eens bij de muziekredactiequote:Op maandag 8 september 2014 14:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Make it witchu!
Ook pas geleden nog gehoord op 3FM! Sowieso ineens paar keer QOTSA in korte tijd
Ze mogen bij mij aankloppen voor advies. Doe ik vrij goedkoop, hoeft geen Matthijs van Nieuwkerk, Giel of Coen&Sander salaris tegenover te staanquote:Op maandag 8 september 2014 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien leren ze het ooit nog eens bij de muziekredactie
Het was mij iets te nat, volgende keer iets droger.quote:Op maandag 8 september 2014 13:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het is wat kaler dan anders ja![]()
Toch liever struikgewas?
Nee.quote:Op maandag 8 september 2014 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Is iedereen serieus aan het werk ofzo?
Nee, dat is Bronson.quote:
Zolang je maar uit de mijn blijft, vind ik het best.quote:
Je weet niet wat je mist muis.quote:Op maandag 8 september 2014 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang je maar uit de mijn blijft, vind ik het best.
Back, back and forth and forth.quote:Op maandag 8 september 2014 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang je maar uit de mijn blijft, vind ik het best.
quote:
Hoppa.quote:Op maandag 8 september 2014 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vol tegen die baarmoederwand aan
Zei de beer die zelf ook suggestieve posts plaatst.quote:
Huh?quote:Op maandag 8 september 2014 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zei de beer die zelf ook suggestieve posts plaatst.
Welke beer? De masturbeer?quote:Op maandag 8 september 2014 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zei de beer die zelf ook suggestieve posts plaatst.
Jij mag mijn kruisje wel aandrukken hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Man man man.
Ik ga op het kruisje drukken en werken.
Noemen ze dat tegenwoordig werken?quote:Op maandag 8 september 2014 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Man man man.
Ik ga op het kruisje drukken en werken.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op maandag 8 september 2014 16:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij mag mijn kruisje wel aandrukken hoor.
Word je een beetje onzeker van hem?quote:
Ik walg vooral van dat aandachtsgeile ventjequote:Op maandag 8 september 2014 16:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Word je een beetje onzeker van hem?
In medialand moet je wel aandachtsgeil zijn, anders overleef je nooit in dat wereldjequote:Op maandag 8 september 2014 16:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik walg vooral van dat aandachtsgeile ventje
Awquote:Op maandag 8 september 2014 16:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik walg vooral van dat aandachtsgeile ventje
Ik heb gestemd op MetMichiel, Michiel en Roosmarijn. Ik vind dat zij de radioring of de radioster verdienen.twitter:RadioRing twitterde op maandag 08-09-2014 om 15:45:43Met wat vertraging door technische problemen, is ie dan toch online. De #RadioRing stemsite van 2014: http://t.co/mTJJfCTUmo #rr14 reageer retweet
Ik heb gestemd op StendersLatevermaak, Timur en Janine Abbringquote:Op maandag 8 september 2014 16:36 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb gestemd op MetMichiel, Michiel en Roosmarijn. Ik vind dat zij de radioring of de radioster verdienen.twitter:RadioRing twitterde op maandag 08-09-2014 om 15:45:43Met wat vertraging door technische problemen, is ie dan toch online. De #RadioRing stemsite van 2014: http://t.co/mTJJfCTUmo #rr14 reageer retweet
Ja, wij luisteren ookquote:Op maandag 8 september 2014 17:09 schreef Holenmens het volgende:
Eerste uur openen met Becky G - Shower en het tweede uur met Taylor Swift - Shake It Off.
Dat liedje van die Taylor Swiftquote:Op maandag 8 september 2014 17:09 schreef Holenmens het volgende:
Eerste uur openen met Becky G - Shower en het tweede uur met Taylor Swift - Shake It Off.
hup aan de slag jij viespeuk!!!1quote:Op maandag 8 september 2014 17:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk schoonmaken vandaag maar totaal geen zin
quote:
Nu word ik een echte zolderkamerfokkerquote:Op maandag 8 september 2014 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
@minthy: Dapper besluit! Shit is nooit fijn.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu word ik een echte zolderkamerfokker![]()
Ja, ik zal toch iets moeten daar op die megazolder!!1@quote:Op maandag 8 september 2014 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]ga je nu aan een plasgootje rukken?
Ja ho even, verdomme, het is maar een suggestie, niet gelijk ANGRY FACE!!!1quote:Op maandag 8 september 2014 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik zal toch iets moeten daar op die megazolder!!1@
Nope, jammer maar helaas... Gelukkig genoeg kroegen in de buurtquote:Op maandag 8 september 2014 23:47 schreef Pino112 het volgende:
Geen meet meer in huize Mintheend dus?
#TheFappeningquote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
alt-j en toto in een puzzel
fapmomentje voor pino
Ja godver, ZO SNEL KAN IK NIET DENKNE!!!quote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ho even, verdomme, het is maar een suggestie, niet gelijk ANGRY FACE!!!1![]()
#@^$%%&^*#$
ja kijk ik nooit manquote:
Ik heb besloten om weer in m'n ouderlijk huis te gaan wonen. Op het moment verdien ik te weinig omdat ik nog steeds niet volledig goedgekeurd ben door m'n werkgever, dat gaat behoorlijk opbrekenquote:
Je staat vast ook nergens ingeschreven heh?quote:Op maandag 8 september 2014 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb besloten om weer in m'n ouderlijk huis te gaan wonen. Op het moment verdien ik te weinig omdat ik nog steeds niet volledig goedgekeurd ben door m'n werkgever, dat gaat behoorlijk opbreken
Nee, maar dat heeft ook niet zoveel zin. M'n huur is al vrij laag doordat ik hier al zolang woonquote:Op maandag 8 september 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je staat vast ook nergens ingeschreven heh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Een hele grote knuffel voor Mint![]()
Alles komt altijd goed!Ah daar is muis met wat optimismeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Een hele grote knuffel voor Mint![]()
Alles komt altijd goed!Precies mijn instelling!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank![]()
Het is even zuur maar het is niet anders. Misschien gaat het ook wel veel rust geven, word ik er nog beter van ook!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik ben een ras optimist met een zwart randje. Je moet je optimisme natuurlijk wel in een realistische context plaatsen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah daar is muis met wat optimisme
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 07:51:19Hartelijk nulnegienulnegie! #0909 reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:57 schreef Pino112 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 07:51:19Hartelijk nulnegienulnegie! #0909 reageer retweet
Congrats!quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:26 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen
allemaal gefeliciteerd met mijn moeders verjaardag!
Welkom terug!quote:
Nope, deze week nog vrijquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Congrats!
[..]
Welkom terug!
Al aan het werk?
Verder: MJ
Nicequote:
Van hartequote:Op dinsdag 9 september 2014 09:26 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen
Bonjourquote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:26 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen
Volgende week de nieuwe dj-favoriet van Michiel.quote:
Haiquote:
quote:
Alleen met jezelf dus?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit gaat een topweekend worden![]()
Vanaf vrijdagavond tot zaterdagavond alleen met haar (aka the girl with serious issues) hier. Ik kan niet wachten...
Pinoquote:
het was wel grappig om wat dingetjes te zien, maar als ik niet in de buurt was was ik niet gegaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Jij ging toch naar de openstudio dagen in Hilversum? Was het leuk? Ik zit erover te denken om er ook een keer naartoe te gaan.
Ik kan alleen maar hopen dat het een uber troll actie is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
Ondertussen op het viva forum
Aahh ik weet het niet meer ..
'Zit al een tijdje op het forum te zoeken naar verhalen die lijken op de mijne, maar gek genoeg kan ik niemand vinden die net zo oerstom is als ik! Heb namelijk al ruim twee jaar “een relatie” met een vent die al een zoontje heeft uit een eerdere verkering, al merk ik daar weinig van, want hij kijkt nooit naar het ventje om. Daar had ik conclusies over zijn karakter uit kunnen trekken, maar waarom zou ik? Dat hij bij mij inwoont en weigert ook maar een rekening te betalen en mij emotioneel chanteert om dure auto's en kleding voor hem te kopen, is wel een beetje storend, maar iedereen heeft wel wat natuurlijk. Kom ik er vervolgens achter dat hij ook al maanden zit te sms'en met mijn poetsvrouw en via allerlei sites erotische chatgesprekjes voert. Walgelijk, ik zie hem gewoon steeds opgewonden achter de computer zitten in de slips die IK voor hem heb betaald. Wat nu?’
Ik ben bang van niet.....quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat het een uber troll actie is.
http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
Ondertussen op het viva forum
Aahh ik weet het niet meer ..
'Zit al een tijdje op het forum te zoeken naar verhalen die lijken op de mijne, maar gek genoeg kan ik niemand vinden die net zo oerstom is als ik! Heb namelijk al ruim twee jaar “een relatie” met een vent die al een zoontje heeft uit een eerdere verkering, al merk ik daar weinig van, want hij kijkt nooit naar het ventje om. Daar had ik conclusies over zijn karakter uit kunnen trekken, maar waarom zou ik? Dat hij bij mij inwoont en weigert ook maar een rekening te betalen en mij emotioneel chanteert om dure auto's en kleding voor hem te kopen, is wel een beetje storend, maar iedereen heeft wel wat natuurlijk. Kom ik er vervolgens achter dat hij ook al maanden zit te sms'en met mijn poetsvrouw en via allerlei sites erotische chatgesprekjes voert. Walgelijk, ik zie hem gewoon steeds opgewonden achter de computer zitten in de slips die IK voor hem heb betaald. Wat nu?’
Ik lees. Ik wist niet dat de gemiddelde vrouw zo dom kan zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/
Godverdomme.quote:Verbroken relatie VS overleden partner
'Omdat verdriet eigenlijk pas echt telt als het erger is dan wat iemand anders is overkomen, vroegen mijn vriendin zich laatst af wie nou precies zieliger was. Zij omdat haar vent is overleden of ik wegens mijn scheiding. Zij vond het eigenlijk allemaal erger voor mij, want haar mannetje was tenminste gewoon morsdood terwijl ik moest leven met de wetenschap dat hij een nieuw bestaan opbouwde zonder mij. En misschien heeft ze daar wel een beetje gelijk in, want demense vonden haar ook nog vet lang zielig, terwijl ik me na een paar maandjes maar weer over de breuk moest heen zetten. Dus nu wil ik toch wel even definitief weten of ik niet veel meer medelijden had verdiend. Wat jullie?’
quote:'Piepklein probleempje. Haha, nee hoor: ik noem het apparaat van mijn nieuwe geliefde niet heel klein. Zijn ego inmiddels wel denk ik. Het zit zo, we hebben al sinds het begin van onze verkering gedoetjes rondom seks. Eerst wilde die saaie lul per se vet lang wachten voor het rampetampen, toen we het eindelijk gingen doen wilde hij gewoon maar 1x per dag en net toen ik begon te denken dat ie toch wel super a-seksueel moest zijn, met zijn maximum van 7 keer neuken per week, sloeg mijn gezeik dan toch eindelijk aan en nu lust ie er wel pap van. Alleen is er nu weer iets anders, want hij blijkt helemaal niet zo goed te zijn tussen de lakens. Ik probeer soms wel met hem daarover te praten, maar dat gaat nooit heel goed, zo gek vind ik dat. Hebben jullie enig idee hoe ik hem wel helemaal naar mijn wensen kan africhten?’
quote:Porno kijken tijdens de seks met vriend normaal?
'Mijn vriend en ik hadden vroeger wel eens porno aanstaan tijdens het voorspel, maar de laatste tijd is het erin geslopen dat het de hele sekspartij aan blijft staan en nu valt het me ook nog eens op dat hij er steeds vaker echt naar aan het kijken is tijdens het rampetampen. Ik voel me daar onzeker door, ook omdat ik zwanger ben. Ja, inderdaad: er is 50% kans dat de baby niet van hem is omdat ik met een ander heb liggen bonken, maar dat weet ie helemaal niet dus hoezo heeft dat ermee te maken?’
Alleen als je Rik van de Westelaken heetquote:
quote:Uit de oude doos: Rik van de Westelaken
'Dat we het wel eventjes helder hebben: ik heb dus NIKS tegen negers, maar ze moeten wel allemaal terug naar hun eigen land homo’s. Maar dan moeten ze zich niet voor gaan doen als hetero’s natuurlijk!!! Dus wat ik niet helemaal begrijp, is dat Rik van de Westelaken homo is. Ik bedoel, het is helemaal niet zo’n standaard homo. Ik heb ‘m nog nooit het nieuws zien presenteren in een leren broek met bilgaten, hij kirt helemaal niet als hij lacht en bovendien zag ik ooit een filmpje waarin hij zei dat hij pas op zijn 16e zeker wist dat ie homofilie had. NOU, DAN MOET IE DUS VOOR DIE TIJD HETERO ZIJN GEWEEST. Hoe kan iemand van geaardheid veranderen? En waarom is Rik van de Westelaken niet gewoon zoals andere homo’s? HELP.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |