quote:Op zondag 7 september 2014 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen voor SC! En hij moet het maar komen halen!
quote:Op zondag 7 september 2014 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen voor SC! En hij moet het maar komen halen!
Weet niet of ik wel kan, iets te veel familieverjaardagen in november...quote:
Dat was vorig jaar ook al zo.quote:Op zondag 7 september 2014 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet of ik wel kan, iets te veel familieverjaardagen in november...
Ehm, omdat het vrij gebruikelijk is dat verjaardagen jaarlijks terugkomen?quote:
Sinds wanneerquote:Op zondag 7 september 2014 23:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ehm, omdat het vrij gebruikelijk is dat verjaardagen jaarlijks terugkomen?
yepquote:Op zondag 7 september 2014 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het een Nederlandse editie?
Wat is dit voor vreemde logica.quote:Op zondag 7 september 2014 23:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ehm, omdat het vrij gebruikelijk is dat verjaardagen jaarlijks terugkomen?
wtfquote:
Of Lamabalquote:Op maandag 8 september 2014 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wtf
straks komt Rickario ook nog terug
Giggity Giggityquote:Op maandag 8 september 2014 09:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of Lamabal
Waar de fok is Lamabal
Geen ideequote:
Staat al in deze reeks.quote:Op maandag 8 september 2014 09:04 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Pino
Welke zender is het vandaag?
Wil je misschien even een weekoverzicht posten van weekdag > zender?
Ergens in februari denk ik.quote:Op maandag 8 september 2014 09:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja sodeknetters
Hoever moet ik gaan teruglezen daarvoor
Wie heeft verzaaktquote:De baard van Domien Verschuuren dient geadoreerd te worden. Wordt aan deze simpele voorwaarde niet voldaan, dan komt henk je halen. En henk is niet voor de poes!
Ik niet.quote:Op maandag 8 september 2014 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Opeens weet ik waarom Henk terug is in het topic!
[..]
Wie heeft verzaakt?
De baard van Domien.quote:Op maandag 8 september 2014 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik niet.
Domien zijn baard is koning der baardenHail Domiens Baard
Jan, Domien, Joris en Corneel, die hebben baarden, die hebben baarden!
Lisa Loebquote:Op maandag 8 september 2014 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Stay Lisa Loeb
Karaoke Muis hier!
twitter:RadioRing twitterde op maandag 08-09-2014 om 10:10:20Vanmiddag om half 1 bij @gerardekdom in @effeekdom de stembussen voor de #RadioRing openen. Met nieuwe spelregels voor categorie RadioSter! reageer retweet
Haar muziekquote:
Helemaal niks iddquote:
Ze heeft wel een prima lichaamquote:
Met een beetje geluk is Lisa Loebs.quote:Op maandag 8 september 2014 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze heeft wel een prima lichaam
Billen
quote:Op maandag 8 september 2014 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is Lisa Loebs.
Somertijd gaat het niet meer worden.......quote:Op maandag 8 september 2014 10:29 schreef Evertjan het volgende:
twitter:RadioRing twitterde op maandag 08-09-2014 om 10:10:20Vanmiddag om half 1 bij @gerardekdom in @effeekdom de stembussen voor de #RadioRing openen. Met nieuwe spelregels voor categorie RadioSter! reageer retweet
Ik kan hier een vunzige opmerking overmaken, maar ik doe het toch maar niet. Het is immers maandagochtend.quote:
Gadverdamme Muisquote:Op maandag 8 september 2014 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan hier een vunzige opmerking overmaken, maar ik doe het toch maar niet. Het is immers maandagochtend.
Ik zag dat er op twitter een actie was om op Rob Vansomeren te stemmen voor de radioster.quote:Op maandag 8 september 2014 10:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Somertijd gaat het niet meer worden.......
Ervaring mee?quote:Op maandag 8 september 2014 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan hier een vunzige opmerking overmaken, maar ik doe het toch maar niet. Het is immers maandagochtend.
Met vunzige gedachten op maandagochtend? Jups.quote:
Is goed voor haar haarquote:
#TeamSomertijdquote:Op maandag 8 september 2014 10:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zag dat er op twitter een actie was om op Rob Vansomeren te stemmen voor de radioster.
niet in je broek pissen van het lachen tijdens de limericks van Somertijdquote:Op maandag 8 september 2014 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
#TeamSomertijd
Alleen vrijdags vond ik leuk, als Dingetje de files voorlas.
Voorderest was het gewoon een ordinaire moppentrommel.
Niet dat ik van Inkel nou zoveel boeiender vind ofzo.
Not sure if seriousquote:Op maandag 8 september 2014 10:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niet in je broek pissen van het lachen tijdens de limericks van Somertijd
quote:Op maandag 8 september 2014 10:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
WAT RUIST DAAR DOOOR HET STRUIKGEWAAAAAASS!!!!!!!!
Ach, je moest er eerst even aan wennen en dan ook niet te vaak horen. Maar dat vind ik van de meeste radioprogramma's.quote:Op maandag 8 september 2014 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
#TeamSomertijd
Alleen vrijdags vond ik leuk, als Dingetje de files voorlas.
Voorderest was het gewoon een ordinaire moppentrommel.
Niet dat ik van Inkel nou zoveel boeiender vind ofzo.
Dat is behoorlijk tenenkrommed ja.quote:Op maandag 8 september 2014 11:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beter dan kaboutertje dopvleugel
Dat zijn we sowieso alquote:Op maandag 8 september 2014 11:16 schreef Pandaplint het volgende:
Damn. Monsterfax. SC en Wolfje zouden trots op mij zijn
quote:Op maandag 8 september 2014 11:16 schreef Pandaplint het volgende:
Damn. Monsterfax. SC en Wolfje zouden trots op mij zijn
Ik was helemaal wasted en werd op een nare manier wakker gemaaktquote:Op maandag 8 september 2014 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Was het een zwaar weekend Pandaplint?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 september 2014 11:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik was helemaal wasted en werd op een nare manier wakker gemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 september 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis meldt zich vast aan voor wetenschappelijk onderzoek
quote:
Ik zie liefdequote:
En dan gooit Muissie Jimmy eruit, want Jimmy luistert naar Coldplay en U2. Terwijl Jimmy nog bedoest op de grond ligt krijgt hij ook nog een radio op zijn hoofd.quote:Op maandag 8 september 2014 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
Jimmy and Muissie sitting in a tree...
quote:Op maandag 8 september 2014 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan gooit Muissie Jimmy eruit, want Jimmy luistert naar Coldplay en U2. Terwijl Jimmy nog bedoest op de grond ligt krijgt hij ook nog een radio op zijn hoofd.
jij luistert naar de internetstream daar in mexibakker grandequote:Op maandag 8 september 2014 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan gooit Muissie Jimmy eruit, want Jimmy luistert naar Coldplay en U2. Terwijl Jimmy nog bedoest op de grond ligt krijgt hij ook nog een radio op zijn hoofd.
Zonder liefde kun je niet hatenquote:Op maandag 8 september 2014 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeeeehooeeeew, wat spann0nd!!quote:Op maandag 8 september 2014 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
Jimmy and Muissie sitting in a tree...
Diep hoorquote:Op maandag 8 september 2014 11:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zonder liefde kun je niet haten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |