quote:Op zondag 7 september 2014 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen voor SC! En hij moet het maar komen halen!
quote:Op zondag 7 september 2014 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen voor SC! En hij moet het maar komen halen!
Weet niet of ik wel kan, iets te veel familieverjaardagen in november...quote:
Dat was vorig jaar ook al zo.quote:Op zondag 7 september 2014 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet of ik wel kan, iets te veel familieverjaardagen in november...
Ehm, omdat het vrij gebruikelijk is dat verjaardagen jaarlijks terugkomen?quote:
Sinds wanneerquote:Op zondag 7 september 2014 23:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ehm, omdat het vrij gebruikelijk is dat verjaardagen jaarlijks terugkomen?
yepquote:Op zondag 7 september 2014 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het een Nederlandse editie?
Wat is dit voor vreemde logica.quote:Op zondag 7 september 2014 23:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ehm, omdat het vrij gebruikelijk is dat verjaardagen jaarlijks terugkomen?
wtfquote:
Of Lamabalquote:Op maandag 8 september 2014 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wtf
straks komt Rickario ook nog terug
Giggity Giggityquote:Op maandag 8 september 2014 09:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of Lamabal
Waar de fok is Lamabal
Geen ideequote:
Staat al in deze reeks.quote:Op maandag 8 september 2014 09:04 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Pino
Welke zender is het vandaag?
Wil je misschien even een weekoverzicht posten van weekdag > zender?
Ergens in februari denk ik.quote:Op maandag 8 september 2014 09:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja sodeknetters
Hoever moet ik gaan teruglezen daarvoor
Wie heeft verzaaktquote:De baard van Domien Verschuuren dient geadoreerd te worden. Wordt aan deze simpele voorwaarde niet voldaan, dan komt henk je halen. En henk is niet voor de poes!
Ik niet.quote:Op maandag 8 september 2014 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Opeens weet ik waarom Henk terug is in het topic!
[..]
Wie heeft verzaakt?
De baard van Domien.quote:Op maandag 8 september 2014 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik niet.
Domien zijn baard is koning der baardenHail Domiens Baard
Jan, Domien, Joris en Corneel, die hebben baarden, die hebben baarden!
Lisa Loebquote:Op maandag 8 september 2014 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Stay Lisa Loeb
Karaoke Muis hier!
twitter:RadioRing twitterde op maandag 08-09-2014 om 10:10:20Vanmiddag om half 1 bij @gerardekdom in @effeekdom de stembussen voor de #RadioRing openen. Met nieuwe spelregels voor categorie RadioSter! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |