Datenquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens hoop ik dat mijn date niet op het VIVA-forum zit
Hater.quote:
Vertel over je datequote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, vertel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Mijn vriend doet dingen die ik nooit gedacht had
'Na jaaaah, wat ik nu toch aan m'n fietsbel heb hangen, meiden. Dus ik check even de volledige inhoud van mijn verkerings telefoon. Niet netjes misschien, maar ja: ik had een GEVOEL. En iedereen weet dat gevoeletjes belangrijker zijn dan privacy. Het was maar goed ook, want weten jullie wat voor walgelijks ik op zijn telefoon aantrof? NAAKTPLAATJES VAN BLOTE VROUWEN. Na ja, kan toch niet. Dan denk je iemand te kennen na 2 jaar, blijkt hij gewoon af en toe naar andere ontklede wijven te kijken!’
kwam een leuke tegen op een feestje en nu staat er een date op de planning.quote:
Oke ik ga weer wat doen, dit is echt te ergquote:Op date nummer twee gaan zwemmen
‘Ik heb een hele leuke man ontmoet met wie het ontzettend klikt. Inmiddels is date nummer 1 achter de rug( drankje doen in de stad) en heeft hij voorgesteld om te gaan zwemmen. In eerste instantie was ik enthousiast omdat ik ook erg van zwemmen houd, maar bedenk me ineens dat hij wel heel veel huid zal zien. Een paar vriendinnen vonden ook dat je alleen met een man kunt zwemmen als je al een relatie met hem hebt. Want een beetje baantjes gaan trekken met een man die je amper kent, dat doen alleen SLETTEN. Zal ik de date dus maar gewoon cancelen?’
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kwam een leuke tegen op een feestje en nu staat er een date op de planning.
Leukquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kwam een leuke tegen op een feestje en nu staat er een date op de planning.
Sorryquote:Jongen op feestje leren kennen
Hoi meiden, ik heb een hele leuk jongen leren kennen op een feestje. Er is een probleem, hij blijkt heel veel op fok te zitten. Ik heb gehoord van een friendin dat op fok alleen maar sletten rondhangen die lelijk zijn maar wel makkelijk. Ik ben bang dat hij zo'n lelijke slet heeft geneukt, wat nu?
Een hopeloos bakkersmeisje
Ik vind zwemmen op de tweede date beetje niveautje bios op de eerstequote:Op dinsdag 9 september 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke ik ga weer wat doen, dit is echt te erg
Haha leukquote:
Niet echtquote:
zeg ik toch ook niet in mijn postquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben trouwens niet geneukt. Wel leuke poging
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet echt
als ik er even voor was gaan zitten had ik vast met wat beters kunnen komen
Oh, las ik verkeerdquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
zeg ik toch ook niet in mijn post
wel gezoend trouwens?
Je hebt allemaal lelijke foksters gehadquote:
Whut?quote:Gisteren een oude vlam per toeval tegen het lijf gelopen en de vonk sloeg weer over. Gezoend en hij vroeg mijn nummer. Vannacht 1 appje en vanochtend. En nu is het dus stil..... terwijl die gisteren toch echt zei dat ie me snel weer hoopt te zien/spreken. Uhm, wat is hier de logica van? Ter info: het is een dertiger die al heel zijn leven single is en best verlegen is.
Ik ben een man SCquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt allemaal lelijke foksters gehaddenkt zij
Ik ken wel een fokster die ik zou doen trouwens
Dat soort dingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |