Dat kan later wel , eerst Finland en Zweden erbij, en meer raketten in griekenland plaatsen die kunne naar Rusland en naar het midden Oostenquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:00 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Wat velen niet begrijpen is dat streven naar Oekrainse en Georgische aansluiting bij de NAVO onze veiligheid niet dient, integendeel.
Ben ik een regeringsleider van een NAVO-lidstaat?\quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:05 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Oh, ik heb blijkbaar de verklaringen van de NAVO top verkeerd begrepen. Of heeft iedereen hier afstand genomen van wat daar gezegd werd?
betekend ook niet dat we ze koste wat kost moeten stoppen want eigenlijk kan geen hond het wat schelen wat ze doenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat we niet bang hoeven te zijn voor de Ruski's betekent in mijn optiek echter niet dat we ze vrij spel moeten geven.
Het beste kun je er volgens mij niet teveel tegen doen. Significant deel van de Oekraïne zit ook niet te wachten op de EU en het is de confrontatie met de Russen niet waard. Het is de economische schade niet eens waard.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
betekend ook niet dat we ze koste wat kost moeten stoppen want eigenlijk kan geen hond het wat schelen wat ze doen
Dat kun je verwachten met vrijwilligersquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:57 schreef meth1745 het volgende:
kiev heeft z'n milities niet onder controle. goed bezig...
Yep, en het INF verdrag opzeggen. back to the good old cold war.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:06 schreef homme7 het volgende:
[..]
Dat kan later wel , eerst Finland en Zweden erbij, en meer raketten in griekenland plaatsen die kunne naar Rusland en naar het midden Oosten
Als de VS iets doet is het goed. Laten we kijken naar de meest discutabele dieptepunten en dat gedrag overnemen. Dat is de argumentatie van een boef.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit. Het is echt schrijnend hoe men hier het Westen wil verzwakken dmv Rusland vrij spel te geven met het argument; ''maar Amerika of zelfs 'wij' zijn ook slecht'.
ook prima , dan weten we weer waar we staan, maar eerst de gaskraan uit rusland dicht, dat is veel te linkquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:13 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Yep, en het INF verdrag opzeggen. back to the good old cold war.
maakt niet uit, de NATO moet zich flink versterkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:05 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Oh, ik heb blijkbaar de verklaringen van de NAVO top verkeerd begrepen. Of heeft iedereen hier afstand genomen van wat daar gezegd werd?
De regering laat ze in het Oosten misdaden plegen omdat ze bang zijn dat ze anders hun wapens op Kiev richten. En ze hopen waarschijnlijk dat de meesten ervan sneuvelen in de gevechten. Prachtig toch, laat de ene ongewenste groep van de bevolking de andere ongewenste groep afmaken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat kun je verwachten met vrijwilligers
Moldavië bij de EU, dat land is nog armer dan Oekraïne volgens mij, ben je mooi klaar mee als EU.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het beste kun je er volgens mij niet teveel tegen doen. Significant deel van de Oekraïne zit ook niet te wachten op de EU en het is de confrontatie met de Russen niet waard. Het is de economische schade niet eens waard.
Geef de Russen ook maar Transnistrië, ben je van dat boevennest af en voeg Moldavië bij de EU.
Het is ook een stuk kleiner dan Oekraïne en het is in feite ook gewoon Roemeens grondgebied. Sowieso hebben veel mensen daar (recht op / al) een Roemeense paspoort en daarmee toegang tot de EU.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moldavië bij de EU, dat land is nog armer dan Oekraïne volgens mij, ben je mooi klaar mee als EU.
Er zijn 2 spel opvattingen mogelijk:quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:05 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Exact.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:17 schreef deelnemer het volgende:
Als de VS iets doet is het goed. Laten we kijken naar de meest discutabele dieptepunten en dat gedrag overnemen. Dat is de argumentatie van een boef.
Zelfs na dit niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er zijn 2 spel opvattingen mogelijk:
1. Je speelt om te winnen. In dat geval steek je nooit de hand in eigen boezem.
2. Je speel voor een eerlijk en goed resultaat. In dat geval steek je wel de hand in eigen boezem.
De tweede optie heeft mijn voorkeur. Ik zit niet te wachten geld voor defensie. Dat de NATO direct gebruikt probeert te maken van de crisis om zijn eigen doelen te pushen, bevalt me niet. Rasmussen vertrouw ik ook niet.
Maar je kunt de tweede spel optie niet spelen als anderen de eerste speloptie kiezen. De pro(Russen) kiezen telkens voor de eerste speloptie. Ze spelen hard en om te winnen. Ze grossieren in propagandische termen Junta, nazi's. Alles waar zelfkritiek op zijn plaats, zaaien ze twijfel. Overal waar de tegenpartij zich moet verantwoorden, veroordelen ze radicaal. Dat is geen discussie, maar oorlogsvoering met media.
Er zijn bronnen die beweren dat Putin zelf bij de NAVO wou.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:38 schreef meth1745 het volgende:
lol, twee jaar geleden vroeg de Britse regering Putin's steun in de campagne tegen Schotse onafhankelijkheid.
http://www.heraldscotland(...)ndependence.23269484
wel, ze kunnen niet beweren dat Putin's acties het ja-kamp helpen...
Goed bezig bij de nosquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:45 schreef theunderdog het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=653390148089599
![]()
Mwah dat was me al langer duidelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:45 schreef theunderdog het volgende:
![]()
Dit is inderdaad heel typerend. Doet me denken aan het neerhalen van het standbeeld van Saddam waar werd ingezoomd op de heel kleine groep die er bij stond feest te vieren terwijl de rest van dat plein compleet leeg was.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:45 schreef theunderdog het volgende:
Als heel Europa net zo hard zijn leger weg bezuinigt zoals wij, wordt die tijd aanzienlijk korter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef sp3c het volgende:
angst voor Rusland is sowieso niet reeel, beetje bij de buren kutten is alles wat ze nog kunnen ... hoeven we de komende 20 jaar echt (nog) niet bang van te worden
Gelukkig bedrijft Geenstijl wel betrouwbare journalistiek.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:45 schreef theunderdog het volgende:
![]()
Wellicht ben je in BNW meer op je plek...quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:27 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Drie dagen eerder was een vliegtuig op 6.5 km hoogte neergehaald. De rebellen hadden weken eerder gemeld dat ze een BUK hadden bemachtigd. Kiev wist maar al te goed dat de rebellen wapens hadden die lijnvluchten konden neerhalen, en ze hoopten op zo'n vergissing, net zoals de Britten in de eerste wereldoorlog hoopten op het zinken van een Amerikaans schip door de Duitsers.
Of aan de verslaggeving van de tweede intifada, waarbij ze altijd dramatische beelden van een paar Israëlische gewonden lieten zien en dan alleen nog iets erachteraan mompelden van "Bij vergeldingsacties vielen ook 27 dodelijke slachtoffers aan Palestijnse kant. En dan nu het weer."quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit is inderdaad heel typerend. Doet me denken aan het neerhalen van het standbeeld van Saddam waar werd ingezoomd op de heel kleine groep die er bij stond feest te vieren terwijl de rest van dat plein compleet leeg was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |