Renoquote:Op maandag 8 september 2014 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Prachtige naam inderdaad
Austin
klopt denk ikquote:Op maandag 8 september 2014 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Berkley, volgens mij iets richting detroit.
Op de grond terwijl hij op het punt staat een nieuw termijn te krijgen?quote:Op maandag 8 september 2014 21:29 schreef superniger het volgende:
van Praag ophemelen.
Hij deed alleen maar zijn bek open toen Blatter al op de grond lag.
Probleemwijken is veel beter.quote:
Gelijkwaardigquote:Op maandag 8 september 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleemwijken is veel beter.
Vreemde keuze ja.. Van Marwijk deed dit ook maar toen was Kuyt beter dan nu.. wat was die vent slecht tegen Italië.quote:
Walgelijke samenzwering in dit topicquote:
Bas Dost x30quote:Op maandag 8 september 2014 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer heeft Narsingh ooit een goede voorzet gegeven dan?
Bij Heerenveen toch wel?quote:Op maandag 8 september 2014 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Tegen Ajaxquote:Op maandag 8 september 2014 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Tong80 is ook fan van iedere speler aangezien hij ongeveer voor elke speler een fantopic opent.quote:Op maandag 8 september 2014 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
Sportmoment van het jaar volgens tong80.
Matige act, 3/10quote:Op maandag 8 september 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Walgelijke samenzwering in dit topic. Alles om de GEWELDIGE (!!!) Ajaxverdedigers zwart te maken
![]()
![]()
![]()
Bedankt Hans.quote:Op maandag 8 september 2014 21:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ http://img826.imageshack.us/img826/9227/dmxk.jpg (copy/paste deze link) ]
neequote:Op maandag 8 september 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
TV / [RTL7] Nog meer voor mannen met Maxim Hartman
HIER VERDER JONGONS
HIER VERDER JONGONS
HIER VERDER JONGONS
HIER VERDER JONGONS
HIER VERDER JONGONS
HIER VERDER JONGONS
quote:Op maandag 8 september 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
HIER VERDER JONGONS
HIER VERDER JONGONS
HIER VERDER JONGONS
HIER VERDER JONGONS
HIER VERDER JONGONS
HIER VERDER JONGONS
Beetje meer respect voor een oud-Rembo he.quote:Op maandag 8 september 2014 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wtf is dit nah weer voor kut programma dan....
quote:Op maandag 8 september 2014 22:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor een oud-Rembo he.
Dat was nog leuk! Dit is gewoon geforceerd grappig doen...quote:Op maandag 8 september 2014 22:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor een oud-Rembo he.
Kan jij ooit blij zijn?quote:Op maandag 8 september 2014 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wtf is dit nah weer voor kut programma dan....
Tja Theo blijft wel een gemis.quote:Op maandag 8 september 2014 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Dat was nog leuk! Dit is gewoon geforceerd grappig doen...
Hoi Scrummie.quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef Scrummie het volgende:
MP4? MP4? MP4? MP4? MP4? MP4? MP4? MP4? MP4? MP4? MP4? MP4? MP4? MP4? MP4? MP4?
http://www.omroepbrabant.(...)in+in+Eindhoven.aspxquote:Aad de Mos grijpt tasjesdief in de kraag op Wilhelminaplein in Eindhoven
EINDHOVEN - Oud-PSV-trainer Aad de Mos heeft vrijdag een tasjesdief tegengehouden op het Wilhelminaplein in het centrum van Eindhoven. "Ik zag hem een winkel uit komen lopen en blockte die gozer", vertelde de voetbalanalist tegen Omroep Brabant.
De Mos was in de stad omdat zijn vrouw een jurkje moest terugbrengen naar een winkel.
'Laffe dief'
"Ik was met de auto en het is daar zo lastig parkeren dus reed ik een rondje. Ik stapte uit en zag een man op straat lopen die werd achtervolgd door twee beveiligers van een winkel. Dus die laffe dief gaf ik een klein blockje", aldus de voormalig voetbaltrainer.
De dief kon na de heldhaftige actie van De Mos opgepakt worden. "Ik ben toch wel blij dat ik heb kunnen helpen", blikt hij terug..
Hey Pim.quote:Op maandag 8 september 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Scrummie.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ad5-cd38504d4b11.mp4
Uh, ja oke primaquote:Op maandag 8 september 2014 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hadden hem 6 of 8 ton per jaar moeten betalen?
dat worden weer een paar avondjes extra schnabbelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:02 schreef marcodej het volgende:
Voor 50.000 euro aan gestolen spul, en dan geen inboedelverzekering hebben.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Scrummie.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ad5-cd38504d4b11.mp4
Aad300quote:Op maandag 8 september 2014 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)in+in+Eindhoven.aspx
Hansie heeft Aad300 gewoon nodig.
Mooi man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Scrummie.
Het is hier fantastisch.
Eens. Thijs Slegers is duidelijk een psver: weinig uitstraling, geen eigen identiteit, erg saai etc. Danny Vera kan niet goed in het Engels zingen en spreekt daarom maar de woorden heel vaag en onduidelijk uit.quote:Op maandag 8 september 2014 22:35 schreef Pino0 het volgende:
Thijs Slegers.. als iemand niet op TV moet komen is hij het wel. Zo weinig uitstraling heb ik nog nooit iemand zien hebben..gaap.. en Danny Vera, leuk als bandje op een straatfeest en prima gitarist, maar al met al een zeer beperkte zanger.
Danny Vera begrijpt de tekst voornamelijk niet, en daarom zingt hij de woorden niet met de juiste intonatiequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Thijs Slegers is duidelijk een psver: weinig uitstraling, geen eigen identiteit, erg saai etc. Danny Vera kan niet goed in het Engels zingen en spreekt daarom maar de woorden heel vaag en onduidelijk uit.
Gast Thijs maakt de show. Zonder Thijs had VI allang niet meer bestaan. Geruchten gaan zelfs dat er een aparte 'De Grote Thijs Slegers Show' komt op de woensdagavond.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Thijs Slegers is duidelijk een psver: weinig uitstraling, geen eigen identiteit, erg saai etc. Danny Vera kan niet goed in het Engels zingen en spreekt daarom maar de woorden heel vaag en onduidelijk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |