abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2014 @ 22:29:54 #121
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_144439058
Wat een leuk interview met Kenneth Roth van Human Rights Watch bij Nieuwsuur.

HRW beschuldigt Israël van oorlogsmisdaden, en Israël aanhangers beschuldigen hem van anti-semitisme. Hij vond dat als Jood interessant en hij vond dat beschuldigingen van anti-semitisme veel te vaak misbruikt werden om kritiek op Israël te smoren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_144439229
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat een leuk interview met Kenneth Roth van Human Rights Watch bij Nieuwsuur.

HRW beschuldigt Israël van oorlogsmisdaden, en Israël aanhangers beschuldigen hem van anti-semitisme. Hij vond dat als Jood interessant en hij vond dat beschuldigingen van anti-semitisme veel te vaak misbruikt werden om kritiek op Israël te smoren.
Dat is de bekende tactiek he.
  donderdag 11 september 2014 @ 22:37:13 #123
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_144439408
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, maar het word nooit door "autoriteiten" gemeld. Als ik Nieuwsuur dan even als autoriteit mag zien. Was ook fijn dat Twan Huys er op door vroeg.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_144439443
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja, maar het word nooit door "autoriteiten" gemeld. Als ik Nieuwsuur dan even als autoriteit mag zien. Was ook fijn dat Twan Huys er op door vroeg.
Ahja op die manier, ja inderdaad.
pi_144441595
Terwijl HRW weer aan het keuvelen is en alle aandacht opeisen in de media gaat de terreur gewoon door. Chamaz is dan gestopt met raketten maar er zijn nu dagelijks rellen in Jeruzalem dat zelfs levens kost. Men spreekt van ergste rellen sinds 10 jaar. Komt niet in het nieuws (uiteraard)
pi_144442864
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:10 schreef homme7 het volgende:

[..]

je bent zo gek op die HAMAS en BOKO en IS en Jihad jongens, hou je van donkere jongens met geweren?
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Past het niet echt in je straatje, Kees?
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij is IS fanboy, maar durft het niet te zeggen, kennelijk.
Tja, zo werkt dat blijkbaar: stroman op stroman. Allemaal hersenspinsels.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_144443203
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:55 schreef theunderdog het volgende:
Wel grappig dat kees constant te maken krijgen met persoonlijke aanvallen dat hij zelf gewoon inhoudelijk plaats posten.

En nee, ik ben het niet eens met zijn visie.
Persoonlijke aanvallen raken me meestal niet zo, maar ze zijn wel hinderlijk. Zoals bromvliegen om je hoofd zoemen, maar verder geen zinvolle bijdrage aan enig gesprek leveren.
Soms ga ik wel een persoonlijk gesprek aan, bijvoorbeeld als iemand inconsequent is of onzin over zichzelf vertelt. Maar dat is meer om tot een beter begrip te komen.

Met iemand eens zijn vind ik niet zo'n punt: ik heb me ook wel eens verre gehouden van iemand die aan mijn kant stond.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_144443247
quote:
15s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:57 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat heeft met het ombuigen van de feiten zodat ze bij je eigen overtuiging passen, te maken.

Wat het gaat ALWEER helemaal nergens over, zoals jij reageert.
Je maakt wat mij betreft jezelf te schande met zo'n reactie, want je kunt veel beter.
Dit is echt beneden je niveau.
pi_144443420
quote:
6s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:03 schreef waht het volgende:

[..]

Omdat Kees het recht van Israël om zichzelf te verdedigen te weinig erkent.
Ah! Interessant! Dit vind ik oprecht een goed argument waarover het waard is te spreken.

Maar dan blijft de vraag waarom mensen het handig of nodig vinden om mij met de domste drogredenen aan te vallen.
Waaraan ontleen jij je mening dat ik het genoemde recht van Israel te weinig erken?
pi_144443964
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:47 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Mwah hij laat zichzelf regelmatig gaan. Heel sneaky eigenlijk. Hij zegt tegen Israel (als staat) te zijn maar regelmatig lees je toch iets anders, subtiel verpakt zodat het niet opvalt :

[..]

Daarom moet je Kees negeren. Een Oude rukker die al jaren hetzelfde blaat.
In dit topic gaat het over Israel als staat in de zin van territoriale eenheid met een regering. Erkend door de VN maar anderzijds de VN alleen erkennend als het die staat goed uitkomt.
In die zin discussieer ik hier ook over die staat.
Jij bedoelt met Israel vooral een staat van verlangen naar eenheid met je god. Dat is heel duidelijk en ik kan je daarin ook wel volgen, maar daar gaat het in dit topic niet over. En op dat punt word ik ook niet aangevallen. Want onder ons gezegd en gezwegen: mijn aanvallers zijn wel de laatsten die dat zouden kunnen begrijpen.
Mijn aanvallers, dat zijn niet per se de mensen die het met mij oneens zijn.

En nu genoeg over mij, over tot de orde van dit topic.
pi_144444092
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik snap niet dat iemand zich dat verwijt nog aantrekt.
Hinderlijker zijn mensen die standaard denken dat Israel heus geen burgers doodt en moslims/Hamas/vul maar in/ dat wel graag doen.
Kon zo snel geen uitzending gemist vinden.
pi_144444127
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 01:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik snap niet dat iemand zich dat verwijt nog aantrekt.
Hinderlijker zijn mensen die standaard denken dat Israel heus geen burgers doodt en moslims/Hamas/vul maar in/ dat wel graag doen.
Kon zo snel geen uitzending gemist vinden.
Het is gewoon een manier om een discussiepartner vast te zetten.

Want wie wil er nu discussiëren met een antisemiet?
pi_144444219
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 01:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is gewoon een manier om een discussiepartner vast te zetten.

Want wie wil er nu discussiëren met een antisemiet?
Ja, en dat snap ik dus niet. Als iemand mij een racist of antisemiet noemt, maakt mij dat niks uit. Want ik weet van mezelf dat ik geen racist of antisemiet ben. En als ik dat wel zou zijn, zou het me ook niet uitmaken, want dan zou ik zelfs trots zijn.
Het is gewoon geen argument in een discussie die ik wil voeren. Ik ga toch ook geen discussie voeren over haarkleur of neuslengte?

Van Agt bekende ooit dat hij het gevoel had dat hij door de term antisemiet het gevoel kreeg medeverantwoordelijk te zijn aan de holocaust. Welnu: ik ben geboren in 1950, dus daar heb ik geen last van. En Van Agt zou ook wijzer moeten zijn.

Gezoem van een dikke vlieg. Doodslaan met een krant.
pi_144444238
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 01:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, en dat snap ik dus niet. Als iemand mij een racist of antisemiet noemt, maakt mij dat niks uit. Want ik weet van mezelf dat ik geen racist of antisemiet ben. En als ik dat wel zou zijn, zou het me ook niet uitmaken, want dan zou ik zelfs trots zijn.
Het is gewoon geen argument in een discussie die ik wil voeren. Ik ga toch ook geen discussie voeren over haarkleur of neuslengte?

Van Agt bekende ooit dat hij het gevoel had dat hij door de term antisemiet het gevoel kreeg medeverantwoordelijk te zijn aan de holocaust. Welnu: ik ben geboren in 1950, dus daar heb ik geen last van. En Van Agt zou ook wijzer moeten zijn.

Gezoem van een dikke vlieg. Doodslaan met een krant.
Je vergeet de buitenwereld. Heel leuk dat jij je er niets van aantrekt, maar als de Israël fanboys maar vaak genoeg roepen dat jij een antisemiet bent dan gaat de buitenwereld dat geloven.
pi_144444348
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 01:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je vergeet de buitenwereld. Heel leuk dat jij je er niets van aantrekt, maar als de Israël fanboys maar vaak genoeg roepen dat jij een antisemiet bent dan gaat de buitenwereld dat geloven.
Ja, dat verschijnsel is bekend. Maar dat heeft ook te maken met de keuze van je vrienden of kennissen. Als zij roddels geloven over mij zonder mij daarover te raadplegen, moeten ze dat zelf weten en hoef ik hen niet meer als vriend.
En wie blindelings gelooft in aanhangers van Israel hoef ik ook niet meer als vriend. Die zijn alleen maar hinderlijk en zelfs gevaarlijk.
pi_144444361
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 01:50 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, dat verschijnsel is bekend. Maar dat heeft ook te maken met de keuze van je vrienden of kennissen. Als zij roddels geloven over mij zonder mij daarover te raadplegen, moeten ze dat zelf weten en hoef ik hen niet meer als vriend.
En wie blindelings gelooft in aanhangers van Israel hoef ik ook niet meer als vriend. Die zijn alleen maar hinderlijk en zelfs gevaarlijk.
Ik heb het ook meer over mensen die de ballen hebben om publiekelijk, via blogs, media kritiek op Israël te leveren he.
pi_144444436
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 01:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik heb het ook meer over mensen die de ballen hebben om publiekelijk, via blogs, media kritiek op Israël te leveren he.
Ja OK, ik heb makkelijk praten. Dat is waar.
Maar ook als je openbaar kritiek levert, met name als jood, op Israel, kun je het verwijt antisemiet te zijn toch langs je af laten glijden. Wat houdt dat verwijt nou feitelijk in? Niks toch?

Kwetsender waren de acties tegen Gretta Duisenberg. Door diverse joodse families in haar buurt werden bekende restaurants aangezegd dat de joden die restaurants zouden boycotten als ze Gretta zouden toelaten. Antisemitisch?
pi_144444448
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 02:02 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja OK, ik heb makkelijk praten. Dat is waar.
Maar ook als je openbaar kritiek levert, met name als jood, op Israel, kun je het verwijt antisemiet te zijn toch langs je af laten glijden. Wat houdt dat verwijt nou feitelijk in? Niks toch?

Kwetsender waren de acties tegen Gretta Duisenberg. Door diverse joodse families in haar buurt werden bekende restaurants aangezegd dat de joden die restaurants zouden boycotten als ze Gretta zouden toelaten. Antisemitisch?
Je gaat voorbij het punt.
pi_144444481
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 02:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je gaat voorbij het punt.
Dat zou kunnen, want ik snap het punt niet zo goed.
Het punt is dat de wereld gaat geloven dat je antisemiet bent als dat vaak genoeg herhaald wordt?
Ja en?
pi_144445281
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 00:37 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je maakt wat mij betreft jezelf te schande met zo'n reactie, want je kunt veel beter.
Dit is echt beneden je niveau.
Boeie wat jij vindt, Kees. Tabeh maar weer.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')