abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144387858
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat gebouw werd door Hezbollah als militair instrument gebruikt, vandaar die aanval. Volgens mij werden burgers vooraf ook gewaarschuwd, dus als ze daar dan toch blijven zitten...
Volgens de IDF, de rapporten van de VN en een aantal mensenrechtenorganisaties wijzen wat anders uit.

Je snapt mijn punt toch?
pi_144387859
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:55 schreef theunderdog het volgende:
Wel grappig dat kees constant te maken krijgen met persoonlijke aanvallen dat hij zelf gewoon inhoudelijk plaats posten.

En nee, ik ben het niet eens met zijn visie.
Niet gek. Kees trollt een beetje en reageert erg selectief. Dan krijg je weleens wat om de oren ja.
pi_144387926
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:05 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Volgens de IDF, de rapporten van de VN en een aantal mensenrechtenorganisaties wijzen wat anders uit.

Je snapt mijn punt toch?
Mensenrechtenorganisaties en de VN hebben ook niet de absolute waarheid in pacht en de VN en aan de VN gelieerde organisaties zijn vaak toch anti-Israel.

Ik snap je punt wel, maar jij gelooft het één, ik het ander. Gaan we niet uit komen vandaag. Je snapt mijn punt wsl ook wel dat Israel niet doelbewust op burgers gaat schieten. Moslims hebben daar wel een handje van.
pi_144389546
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mensenrechtenorganisaties en de VN hebben ook niet de absolute waarheid in pacht en de VN en aan de VN gelieerde organisaties zijn vaak toch anti-Israel.

Ik snap je punt wel, maar jij gelooft het één, ik het ander. Gaan we niet uit komen vandaag. Je snapt mijn punt wsl ook wel dat Israel niet doelbewust op burgers gaat schieten. Moslims hebben daar wel een handje van.
De waarheid zoek ik in deze wat meer in het midden zonder er vervolgens een definitief waardeoordeel over te vellen. Deze incidenten zijn gewoon erg vergelijkbaar met wat er nu speelt: (gebouw) gebombardeerd, onschuldige doden, verschillende noemenswaardige vingers die naar Israel wijzen en nu dus de onderzoeken. Een geschiedenis van betwiste Israëlische acties die door de internationale gemeenschap als onterecht/fout worden aangemerkt dus.
pi_144389684
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:03 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

De waarheid zoek ik in deze wat meer in het midden zonder er vervolgens een definitief waardeoordeel over te vellen. Deze incidenten zijn gewoon erg vergelijkbaar met wat er nu speelt: (gebouw) gebombardeerd, onschuldige doden, verschillende noemenswaardige vingers die naar Israel wijzen en nu dus de onderzoeken. Een geschiedenis van betwiste Israëlische acties die door de internationale gemeenschap als onterecht/fout worden aangemerkt dus.
Als je het zo op schrijft, dan kan ik er wel in meegaan ja. Dat de VN onderzoek doet is ook begrijpelijk. Het zijn hun gebouwen. Sowieso zouden ze wel vaker onderzoek mogen doen en het liefst ook voor dat zo'n gebouw aan flarden wordt geschoten.
pi_144390444
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je het zo op schrijft, dan kan ik er wel in meegaan ja. Dat de VN onderzoek doet is ook begrijpelijk. Het zijn hun gebouwen. Sowieso zouden ze wel vaker onderzoek mogen doen en het liefst ook voor dat zo'n gebouw aan flarden wordt geschoten.
Ja en een strenger beleid, meer inspecties en betere communicatie, want Hamas heeft kunnen infiltreren in verschillende VN gebouwen waaronder eentje waar mensen inzaten.
pi_144390481
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:37 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Ja en een strenger beleid, meer inspecties en betere communicatie, want Hamas heeft kunnen infiltreren in verschillende VN gebouwen waaronder eentje waar mensen inzaten.
Precies. Het zou toch van de gekke dat dat überhaupt kan dat Hamas VN-gebouwen misbruikt voor militaire doeleinden en dan zit te hopen dat IDF het aan flarden schiet, zodat ze weer wat propaganda kunnen verspreiden.
pi_144391207
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:37 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Mannen met een AK-47 schijnen verbijsterend weinig respect voor mooie blauwe vlaggetjes, beter beleid, betere communicatie en meer inspecties te hebben... Die zetten namelijk hun AK tegen het hoofd van zo'n VN'er en zeggen: "maak die deur open en hou je bek".

Het enige wat helpt tegen mannen met een AK-47 die je VN-school als opslagruimte gebruiken, is er mannen met blauwe helmen en een AK-47 (of een M-16 o.i.d) neer te zetten die die mannen met een AK-47 vertellen dat ze op moeten rotten. Probleem is dat geen enkel VN-land zo gek is om dergelijke mannen te gaan leveren aan dat wespennest.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_144391296
quote:
11s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:03 schreef Karrs het volgende:

[..]

Mannen met een AK-47 schijnen verbijsterend weinig respect voor mooie blauwe vlaggetjes, beter beleid, betere communicatie en meer inspecties te hebben... Die zetten namelijk hun AK tegen het hoofd van zo'n VN'er en zeggen: "maak die deur open en hou je bek".

Het enige wat helpt tegen mannen met een AK-47 die je VN-school als opslagruimte gebruiken, is er mannen met blauwe helmen en een AK-47 (of een M-16 o.i.d) neer te zetten die die mannen met een AK-47 vertellen dat ze op moeten rotten. Probleem is dat geen enkel VN-land zo gek is om dergelijke mannen te gaan leveren aan dat wespennest.
Je vergeet dat er nog een oplossing is. Daar geen VN-gebouwen openen en het die terroristen lekker zelf uit laten zoeken in hun zandbak.
  woensdag 10 september 2014 @ 16:43:48 #110
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_144392452
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:')

Lekker ongenuanceerd weer.
Ach, ISIS komt Israel, de VS en S-A wel goed uit.
Anti-Turkije
pi_144392539
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:43 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ach, ISIS komt Israel, de VS en S-A wel goed uit.
Op bepaalde fronten zeker, maar ISIS is geen uitvinding van de VS en S-A ofzo.

Niet direct in ieder geval.
pi_144392553
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:53 schreef theunderdog het volgende:
Het is geen voorgezet plan, de VS heeft bepaalde machtsvacuüms gecreëerd en daar is ISIS uit gekomen.

Nu doet ISIS bepaalde dingen die erg goed uitkomen voor de VS (het westen) ze zijn alleen te extreem en je kan het niet aan het thuisfront verkopen om hen actief te steunen. Maar als ISIS zich wat minder als wilde apen zou gedragen dan kunnen ze zeker voordelig zijn voor het westen.

Dit alles heeft alleen geen moer te maken met een "vooropgezet plan"..
Je gaat voorbij m'n punt :P. Zeg enkel dat beide kunnen..
  woensdag 10 september 2014 @ 16:47:56 #113
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_144392576
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Op bepaalde fronten zeker, maar ISIS is geen uitvinding van de VS en S-A ofzo.

Niet direct in ieder geval.
Klopt, daarom ook de 10.gif PI.
Anti-Turkije
pi_144392598
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:47 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Klopt, daarom ook de [ afbeelding ] PI.
Dus?

Dat hoeft mij er nog niet van te weerhouden om te reageren.
pi_144392607
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je gaat voorbij m'n punt :P. Zeg enkel dat beide kunnen..
Alles kan.
pi_144394351
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:55 schreef theunderdog het volgende:
Wel grappig dat kees constant te maken krijgen met persoonlijke aanvallen dat hij zelf gewoon inhoudelijk plaats posten.

En nee, ik ben het niet eens met zijn visie.
Mwah hij laat zichzelf regelmatig gaan. Heel sneaky eigenlijk. Hij zegt tegen Israel (als staat) te zijn maar regelmatig lees je toch iets anders, subtiel verpakt zodat het niet opvalt :

quote:
Israel handelt alleen uit zelfverdediging??? Jullie zijn wel brutaal zeg! Eerst een land binnenvallen en de bevolking over de kling jagen en verdrijven. En dan, als die bevolking laat weten het daar toch niet helemaal mee eens te zijn, gaan miepen over aanvallen en over zelfverdediging!
Golda Meir erkende tenminste nog, dat Israel gebaseerd is op terrorisme. En dan bedoelde ze terreur van joodse kant!
Maar ja, wat wil je ook? Heb laatst nog maar eens het oude testament gelezen over Abraham, Isaak, Jacob en Jozef! Een en al moord, doodslag, verraad, bedrog en oplichterij. En toen waren jullie nog maar met 20!
Daarom moet je Kees negeren. Een Oude rukker die al jaren hetzelfde blaat.
pi_144395544
quote:
11s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:03 schreef Karrs het volgende:

[..]

Niet onwaarschijnlijk nee, maar er is verder weinig wat je kan doen. Ik zou in ieder geval zeggen; stel die regels gewoon in, al is het alleen maar om te laten zien hoeveel schijt hamas eraan heeft.
quote:
Of dat Hamas daaraan mee gaat werken. Overigens heb ik Lieberman daar vorige maand ook voor horen pleiten: http://www.jpost.com/Oper(...)ndate-in-Gaza-369969
pi_144397080
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Alles kan.
Zoals reageren binnen context.
pi_144397489
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zoals reageren binnen context.
Tussen binnen en context met "een" staan, geen dank.
pi_144397644
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Tussen binnen en context met "een" staan, geen dank.
Tussen ''me'' en ''t'' moet een ''o'' staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2014 19:27:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')