Je haalt er iets heel anders bij. Niet in jouw voordeel, trouwens. Tenminste: als je kunt lezen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:25 schreef Toga het volgende:
[..]
Één of twee raketten, waar hebben we 't over?![]()
Hier wat meer info; vele miljoenen uit Nederland (nota bene), Kok en Mierlo () in 1996 trots met een schep in 't zand. In 2000 wilde Ballast beginnen maar het was al weer tijd voor een intifada. Vechten en sterven is daar veel eervoller dan werken voor de toekomst en de miljoenen Euro's liggen waarschijnlijk bij Arafat in het graf.
Hoe zit dat trouwens met land dat tijdens oorlogen gewonnen is? Vooral als je zelf niet de aggressor bent? Egypte heeft in ruil voor een vredesverdrag de Sinaï teruggekregen. Syrië zag ervan af en daarom is de Golan nog in handen van Israël. Hoe zit dat met de westbank van Jordanië?
Na oorlogen in Europa zijn ook regelmatig landsgrenzen verschoven, het staat me bij dat daar zelfs iemand een Nobelprijs voor heeft gekregen.
Dat ging over een afspraak dat Israel de grenzen op een fatsoenlijke manier zou openen. Israel is die afspraak helemaal niet nagekomen. Hamas is die afspraak niet helemaal nagekomen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Eén of twee terroristische aanslagen.
Maar op de één of andere manier wil de ernst daarvan niet doordringen bij de jodenhate... pardon, de euh... Israël-kritikasters.
Zo he!quote:Op zondag 7 september 2014 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of een fundamentalistische militante extremistische Atheïst.
quote:Op zondag 7 september 2014 12:09 schreef Toga het volgende:
[..]
Omdat ouders het stempel maroniet , christelijk, katholiek of wat dan ook hebben gekregen van HUN ouders, wil nog niet zeggen dat hun kinderen ook nog steeds voor elke maaltijd "Here dank u voor deze spijze amen" zeggen.
Maar, ik zei het al; waarschijnlijk.
In de krant klinkt bijval vanuit de christelijke hoek tegen Israël natuurlijk veel interessanter dan vanuit de islam. Vandaar dat christelijk er nog even duidelijk bij vermeld moest worden en was Libanees niet voldoende.
Tja.quote:Op maandag 8 september 2014 18:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze ziet zichzelf ook gewoon als christen.
je bent zo gek op die HAMAS en BOKO en IS en Jihad jongens, hou je van donkere jongens met geweren?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:59 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vreemde vraag?
Wat vind ik van de Dalai Lama? Wat vind ik van NASA? Of van fonq.nl?
Wat heeft deze vraag te maken met dit topic/onderwerp?
Past het niet echt in je straatje, Kees?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:59 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vreemde vraag?
Wat vind ik van de Dalai Lama? Wat vind ik van NASA? Of van fonq.nl?
Wat heeft deze vraag te maken met dit topic/onderwerp?
Hij is IS fanboy, maar durft het niet te zeggen, kennelijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:10 schreef homme7 het volgende:
[..]
je bent zo gek op die HAMAS en BOKO en IS en Jihad jongens, hou je van donkere jongens met geweren?
quote:United Nations Secretary-General Ban Ki-Moon has announced the establishment of a commission of inquiry into IDF attacks on UNRWA (United Nations Relief and Works Agency for Palestinian Refugees) schools and children on a beach during Operation Protective Edge, a process already begun by the Israeli army.
The Chief Military Advocate General, Major General Danny Efroni, has announced the opening of a criminal investigation into the July 24 attack on a school in northern Gaza belonging to the UN agency, in which 14 Palestinians were killed, and an attack on a beach in Gaza eight days earlier, in which four children were killed.
Special inspection teams from the Military Advocate General's office have already begun investigating 44 events that took place during the 50-day operation, in which the IDF is accused of illegally striking innocent bystanders; in addition, another 55 cases will be investigated in the coming weeks. Out of the initial 44 cases, Efroni has so far made a decision on 12 events, and has ordered criminal investigations into the attacks on the UNRWA school and the children on the beach.
Criminal investigations have also been opened into three other incidents: looting by a Golani soldier in Saja'iyya; suspected violence against a Palestinian held by soldiers for several days; and the death of a Palestinian woman who was shot as she left her home. Seven of the 12 cases were closed, while the others are still being decided upon.
Ban told the Arabic-language news outlet Al-Hayat on Wednesday morning that he would establish a commission of inquiry into attacks on UNRWA schools and the deaths of UNRWA employees in Gaza, which would operate independently of a commission set up by the Human Rights Council to investigate violations committed during the operation.
According to Ban, there is a need to investigate deaths and injuries of UN staff and the destruction of their facilities, and prosecute those responsible no matter what. He also told Al-Hayat that there is a need to investigate the use of UNRWA schools as weapons storage facilities by Hamas and other Palestinian factions. Ban said that he has discussed the matter with Israel and will continue to do so.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4569559,00.html
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:39 schreef SadPanda het volgende:
Dat is dan ook waar.
ISIS is onderdeel van een plan van Israel, de VS, Turkije, Saudi-Arabië en Qatar om het As van Verzet uit te schakelen.
Aan de andere kant heeft Israel een geschiedenis wat betreft dit soort incidenten.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:33 schreef Halcon het volgende:
Uit een fatsoenlijk onderzoek komt toch wel dat die gebouwen voor militaire doeleinden werden gebruikt. Dat is een bekende tactiek van Hamas.I
D
F
Dat valt wel mee. Wat veel mensen bewust achterwege laten zijn de tactieken van Hamas om juist dit soort gebouwen als een soort van schild of raketinstallatie te gebruiken. Niet gek dan, dat Israel op die gebouwen schiet.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:51 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft Israel een geschiedenis wat betreft dit soort incidenten.
Het is geen voorgezet plan, de VS heeft bepaalde machtsvacuüms gecreëerd en daar is ISIS uit gekomen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kan gewoon beide toch? En het is een vooropgezet plan en het werkt omdat de Islam zich er prima voor leent?
Logisch, gaat immers om VN-gebouwen.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:31 schreef jamesdeen het volgende:
IDF to hold criminal probes into deadly strikes on UN school, Gaza beach
14 killed in strike on UNRWA school, week after four children died in beach attack; Ban also announces UN probe into incidents, will cover Hamas use of UNRWA schools to store rockets.
[..]
Dat heeft met het ombuigen van de feiten zodat ze bij je eigen overtuiging passen, te maken.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:11 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat ging over een afspraak dat Israel de grenzen op een fatsoenlijke manier zou openen. Israel is die afspraak helemaal niet nagekomen. Hamas is die afspraak niet helemaal nagekomen.
Dat heeft niks met haat of zo te maken, dat heeft met eenvoudig tot tien tellen te maken.
De twee incidenten in Qana, Libanon schieten mij nu te binnen, zo zijn er nog wel meer, maar die ken ik niet uit mijn hoofd.quote:
Niet gek, maar mogelijk wel fout. Daarom ook de onderzoeken.quote:Wat veel mensen bewust achterwege laten zijn de tactieken van Hamas om juist dit soort gebouwen als een soort van schild of raketinstallatie te gebruiken. Niet gek dan, dat Israel op die gebouwen schiet.
Stukje Palestijnen-propaganda. Zoals zo vaak.
Dat gebouw werd door Hezbollah als militair instrument gebruikt, vandaar die aanval. Volgens mij werden burgers vooraf ook gewaarschuwd, dus als ze daar dan toch blijven zitten...quote:Op woensdag 10 september 2014 13:58 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
De twee incidenten in Qana, Libanon schieten mij nu te binnen, zo zijn er nog wel meer, maar die ken ik niet uit mijn hoofd.
[..]
Niet gek, maar mogelijk wel fout. Daarom ook de onderzoeken.
Omdat Kees het recht van Israël om zichzelf te verdedigen te weinig erkent.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:55 schreef theunderdog het volgende:
Wel grappig dat kees constant te maken krijgen met persoonlijke aanvallen dat hij zelf gewoon inhoudelijk plaats posten.
En nee, ik ben het niet eens met zijn visie.
Dus?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:03 schreef waht het volgende:
[..]
Omdat Kees het recht van Israël om zichzelf te verdedigen te weinig erkent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |