Dat zeggende, vraag ik me al een tijdje af wat de islamitische wereld aan vooruitgang heeft betekend. Noem me eens een auto-, vliegtuig-, telefoonmerk of of wat dan ook, wat in die contreiën is ontwikkeld? De enige rijke landen daar zijn dat omdat westerse landen interesse hebben in hun grondstoffen, en die moeten ze er dan ook nog zelf uithalen.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:46 schreef Karrs het volgende:
[..]
Beetje imiteren, dan houdt het wel op bij jou, niet?
Net als de hele islamitische wereld, eigenlijk.
Als dat zo is, (en niet andersom van het Griekse kubos) dan noem ik die vanaf heden een hexaëder. Deze club heeft historievervalsing dan wèl uitgevonden.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:08 schreef Shokirbek85 het volgende:
Van de naam Ka'bah is ook ons woord kubus van afgeleid.
Ik kan heel wat moderne zaken noemen die in het Midden-Oosten zijn ontwikkeld!quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:30 schreef Toga het volgende:
[..]
Dat zeggende, vraag ik me al een tijdje af wat de islamitische wereld aan vooruitgang heeft betekend. Noem me eens een auto-, vliegtuig-, telefoonmerk of of wat dan ook, wat in die contreiën is ontwikkeld? De enige rijke landen daar zijn dat omdat westerse landen interesse hebben in hun grondstoffen, en die moeten ze er dan ook nog zelf uithalen.
Als je je hele leven voorovergebogen in een fabeltje zit te lezen, wachtend op de verlossende laatste zucht onderweg naar het walhalla, ben je mijns insziens bar nutteloos bezig. En het wordt nog erger als je andere mensen dwingt hetzelfde te doen.
christenen kunnen ook zingen, wist je dat niet?quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
christenen kunnen ook zingen, wist je dat niet?
Ja wat? jij wil graag dat we met ze alle hysterisch gaan doen omdat een christelijk iemand een pro Gaza liedje zingt?quote:
Niet mijn vooroordelen maar die van anderen, ik zie nogal eens mensen zeggen dat het Palestijnse verzet alleen te maken heeft met de islam en dat zonder de islam er geen verzet zou zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja wat? jij wil graag dat we met ze alle hysterisch gaan doen omdat een christelijk iemand een pro Gaza liedje zingt?
De gedachte dat dat ook maar enigszins speciaal zou zijn zit in jouw hoofd, gebaseerd op vooroordelen.
En jij wil het verzet zijn tegen dat soort mentaal gehandicapten?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niet mijn vooroordelen maar die van anderen, ik zie nogal eens mensen zeggen dat het Palestijnse verzet alleen te maken heeft met de islam en dat zonder de islam er geen verzet zou zijn.
Ik weet niet wat christelijk ermee te maken heeft. Ze is opgebracht door een maroniete vader en armeens-palestijnse moeder, verdient haar geld als zangeres en is waarschijnlijk helemaal niet gelovig. In Libanon zijn ze ook allemaal zielig en strijden ze tegen de grote boze veroorzaker van al het leed in hun land; Israëlquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja wat? jij wil graag dat we met ze alle hysterisch gaan doen omdat een christelijk iemand een pro Gaza liedje zingt?
Kees22 bewijst dat israel-kritiek niets met Palestijnen, Arabieren of islam te maken heeft. Alleen met rechtvaardigheid.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niet mijn vooroordelen maar die van anderen, ik zie nogal eens mensen zeggen dat het Palestijnse verzet alleen te maken heeft met de islam en dat zonder de islam er geen verzet zou zijn.
Of een fundamentalistische militante extremistische Atheïst.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En jij wil het verzet zijn tegen dat soort mentaal gehandicapten?
Ieder mens met een gezond dosis verstand weet dat een christen ook heel goed pro-Gaza/palestine kan zijn.
Verklaar je nader?quote:Op zondag 7 september 2014 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of een fundamentalistische militante extremistische Atheïst.
Ik ben ook kritisch op Israël.quote:
Oke, en nu?quote:Op zondag 7 september 2014 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben ook kritisch op Israël.
Nu heb ik je eerdere post aangevuld.quote:
Had dat nou maar niet gedaanquote:Op zondag 7 september 2014 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nu heb ik je eerdere post aangevuld.
Jawel, dat is beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |