Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost
Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedairAnti-Turkije
Het is geen beschuldiging maar een feit, ze stellen zelfs dit voor:quote:Op maandag 8 september 2014 18:34 schreef jamesdeen het volgende:
"Prayers are futile when the bullets have probably been bought by them to kill the Palestinian people."
...
"Therefore, our message to those is to leave our people alone and to stop with their miserable accusations."
![]()
Jij doet iets fout maar het is zijn schuld?quote:Op maandag 8 september 2014 23:06 schreef SadPanda het volgende:
Boe boe verkeerde linkje geplakt, maar laat ook maar. Je wil geen enkele moeite doen.
Komt me bekend voor..quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:20 schreef Karrs het volgende:
[..]
Jij doet iets fout maar het is zijn schuld?
Dan snap je het dus wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik snap niet waarom mensen ruziemaken. We zijn allemaal mens.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:20 schreef Karrs het volgende:
[..]
Jij doet iets fout maar het is zijn schuld?
quote:Op maandag 8 september 2014 21:04 schreef jamesdeen het volgende:
ik ga niet vijf lappen tekst doorpluizen om er een feit in te ontdekken.
quote:Op maandag 8 september 2014 21:27 schreef SadPanda het volgende:
Alle artikelen gaan over de samenwerking tussen Israel en S-A, 1 of 2 artikelen lezen is dus al genoeg.
quote:di 09 sep 2014, 14:54
Israël test Arrow 2-afweerraket
TEL AVIV -
Israël en de Verenigde Staten hebben dinsdag in de Joodse staat een afweerraket getest. Volgens het Israëlische ministerie van Defensie was de test met de Arrow 2 geslaagd.
Het systeem is bedoeld voor het onderscheppen van langeafstandsraketten, bijvoorbeeld uit Iran. De raket is in Israël ontwikkeld maar wordt deels in de VS gemaakt. Een schot met een projectiel kost omgerekend naar schatting 2,3 miljoen euro.
Nogmaals: als jij zo stelling blijft beweren dat het een feit is, is het wel opmerkelijk dat jij dat niet kan bewijzen. Of jij leest je eigen artikelen niet en hebt geen bewijs klaar of jij bent van mening dat al deze artikelen jouw bewering een vaststaand feit maken. Wat is het?quote:Op maandag 8 september 2014 20:35 schreef SadPanda het volgende:
het feit is dat S-A en Israel samenwerken. Vroeger al tegen Nasser.
Samenvatting: there may be common interests shared by Jerusalem and Riyadh, so there is an ''alliance".quote:
Gaat over een mogelijke, toekomstige alliantie tussen Israel, Egypte en Saudi-Arabië.quote:
"...an unnamed diplomatic source told The Sunday Time.."quote:
Domme belgquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als IDF echt wil, vegen ze dat zo van de kaart. Ga je dan in een hoekje zitten te huilen?
Gefrustreerd en dom stakkertje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent zo vreselijk dom, het is niet grappig meer.
Ha, de domme belg heeft zoals gewoonlijk niks te zeggen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gefrustreerd en dom stakkertje.
Maar geef eens antwoord op de vraag: ga je in een hoekje zitten te huilen of pak je het direct echt goed aan?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef Shokirbek85 het volgende:
Israel is (eindelijk) bezig met de bouw van 2200 woningen voor Arabische gezinnen in Oost Jeruzalem.
Geef gewoon eens antwoord op de vraag, gefrustreerde boy.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ha, de domme belg heeft zoals gewoonlijk niks te zeggen.
Nee, een terroristische organisatie als IDF steun ik in tegenstelling tot een mongool zoals jijzelf niet.
Als Hamas echt wil, dan vegen ze jouw helden zo van de kaartquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geef gewoon eens antwoord op de vraag, gefrustreerde boy.
Als IDF echt wil, dan vegen ze jouw helden zo van de kaart.
yeah, want dat is niet het enige doel dat ze uberhaupt hebben, en helaas, dat kunnen ze dus echt niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als Hamas echt wil, dan vegen ze jouw helden zo van de kaart
Helaas voor jou. Dat lukt ze echt niet. Ik vraag me af wat voor zooi jij rookt. Het doet je kokosnoot geen goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als Hamas echt wil, dan vegen ze jouw helden zo van de kaart
och komt de andere staatsmongool er ook nog bijquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeah, want dat is niet het enige doel dat ze uberhaupt hebben, en helaas, dat kunnen ze dus echt niet.
Jawel lukt ze wel, net zoals dat het de IDF ook lukt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helaas voor jou. Dat lukt ze echt niet. Ik vraag me af wat voor zooi jij rookt. Het doet je kokosnoot geen goed.
Nee, lukt ze niet. Als IDF echt wil, vegen ze die hele bende daar zo van de kaart.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jawel lukt ze wel, net zoals dat het de IDF ook lukt.
Hamas
gelukkig vind jij me een mongool, dan weet ik tenminste helemaal 100% zeker dat ik gelijk hebquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
och komt de andere staatsmongool er ook nog bij
Jawel lukt ze wel. Als Hamas het tenminste echt wil.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, lukt ze niet. Als IDF echt wil, vegen ze die hele bende daar zo van de kaart.IDF
Straks weer een envelop geven.
ah, het redeneringsvermogen van een schaap.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig vind jij me een mongool, dan weet ik tenminste helemaal 100% zeker dat ik gelijk heb.
Hopelijk niet, wil je me nog neuken ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah, het redeneringsvermogen van een schaap.
Ze willen dat pas sinds hun oprichting echt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jawel lukt ze wel. Als Hamas het tenminste echt wil.Hamas
Straks ook weer even doneren
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hopelijk niet, wil je me nog neuken ook.
Waarom ene joodse naam eigenlijk? Ik weet dat je jezelf naar een voetbalspeler noemt maar de joodsheid glijdt er vanafquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoeveel woningen hebben ze daarvoor moeten plunderen?
Israel wilt dat inderdaad sinds hun oprichting, wel slim van ze om het sloom te doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze willen dat pas sinds hun oprichting echt.Lukt ze never nooit.
Het zal geen vette zijn als het van die uitkering van je moet komen.
Volgens mij steunen juist steeds meer mensen Israel. En zo hoort het. De wereld ziet meer en meer in wie het tuig is en wie er van goede wil is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Israel wilt dat inderdaad sinds hun oprichting, wel slim van ze om het sloom te doen.
Gelukkig zien steeds meer mensen in dat israel een terroristische staat is
Mooi dat je je mede-randdebiel Halcon met je groep 2 humor aan het lachen hebt kunnen makenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hopelijk niet, wil je me nog neuken ook.
Ik ben zelf ook joods, wat is er mis met een jood zijn?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:31 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Waarom ene joodse naam eigenlijk? Ik weet dat je jezelf naar een voetbalspeler noemt maar de joodsheid glijdt er vanaf
Ah, gelukkig toon je met deze post je simplistische en mongolische gedachtengoedquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij steunen juist steeds meer mensen Israel. En zo hoort het. De wereld ziet meer en meer in wie het tuig is en wie er van goede wil is.
Met dank aan jouw helden in Syrië en Irak.
Het is zeker wel relevant. Het komt allemaal uit hetzelfde boekje, frusti boy.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah, gelukkig toon je met deze post je simplistische en mongolische gedachtengoed(dank je voor de bevestiging
)
Lekker relevant wat er in syrie en irak gebeurt met dit conflict
Jammer dat je niet op de PVV kunt stemmen, he?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yeah right, gefrustreerd rifratje.
Oh, als ik zou willen, kan ik dat. Je hebt het weer eens mis.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op de PVV kunt stemmen, he?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is zeker wel relevant. Het komt allemaal uit hetzelfde boekje, frusti boy.
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh, als ik zou willen, kan ik dat. Je hebt het weer eens mis.
+ hun gebrekkige redenatievermogen en complete naïviteit en het altijd maar hebben over 1 onderwerp past ook wel bij jou denk ikquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie weet. De standpunten m.b.t. Israel zijn in elk geval prima.
Hebben ze het alleen maar over Israel dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
+ hun gebrekkige redenatievermogen en complete naïviteit en het altijd maar hebben over 1 onderwerp past ook wel bij jou denk ik
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hebben ze het alleen maar over Israel dan?
Oké. Niets mis mee. Lijkt me eerder dat jij er meer problemen mee hebt als ik zo op FOK!forum rond kijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook joods, wat is er mis met een jood zijn?
Dat maak jij ervan, die artikelen bevestigen gewoon mijn bewering.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef jamesdeen het volgende:
Samenvatting: there may be common interests shared by Jerusalem and Riyadh, so there is an ''alliance".
Ik zou een bril kopen:quote:Gaat over een mogelijke, toekomstige alliantie tussen Israel, Egypte en Saudi-Arabië.
Ze gaan het natuurlijk niet publiekelijk zeggen.quote:"...an unnamed diplomatic source told The Sunday Time.."
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:40 schreef jamesdeen het volgende:
ISIS heeft niets met islam te maken. Is vooropgezet plan van zionisten die bewust islam willen zwart maken.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:48 schreef jamesdeen het volgende:
Deze sarcastische opmerkingen maken je eerdere loopje met de waarheid niet minder belachelijk hoor.
Kan gewoon beide toch? En het is een vooropgezet plan en het werkt omdat de Islam zich er prima voor leent?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:40 schreef jamesdeen het volgende:
ISIS heeft niets met islam te maken. Is vooropgezet plan van zionisten die bewust islam willen zwart maken.
Ja, als iemand het niet met je eens is moet je hem maar gaan uitmaken voor een gek. Kinderachtig.quote:
Wat is dit voor een vreemde vraag?quote:Op donderdag 4 september 2014 08:16 schreef homme7 het volgende:
[..]
wat vind je van IS kees??
veel leden van HAMAS zijn overgegaan naar IS
Je haalt er iets heel anders bij. Niet in jouw voordeel, trouwens. Tenminste: als je kunt lezen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:25 schreef Toga het volgende:
[..]
Één of twee raketten, waar hebben we 't over?![]()
Hier wat meer info; vele miljoenen uit Nederland (nota bene), Kok en Mierlo () in 1996 trots met een schep in 't zand. In 2000 wilde Ballast beginnen maar het was al weer tijd voor een intifada. Vechten en sterven is daar veel eervoller dan werken voor de toekomst en de miljoenen Euro's liggen waarschijnlijk bij Arafat in het graf.
Hoe zit dat trouwens met land dat tijdens oorlogen gewonnen is? Vooral als je zelf niet de aggressor bent? Egypte heeft in ruil voor een vredesverdrag de Sinaï teruggekregen. Syrië zag ervan af en daarom is de Golan nog in handen van Israël. Hoe zit dat met de westbank van Jordanië?
Na oorlogen in Europa zijn ook regelmatig landsgrenzen verschoven, het staat me bij dat daar zelfs iemand een Nobelprijs voor heeft gekregen.
Dat ging over een afspraak dat Israel de grenzen op een fatsoenlijke manier zou openen. Israel is die afspraak helemaal niet nagekomen. Hamas is die afspraak niet helemaal nagekomen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Eén of twee terroristische aanslagen.
Maar op de één of andere manier wil de ernst daarvan niet doordringen bij de jodenhate... pardon, de euh... Israël-kritikasters.
Zo he!quote:Op zondag 7 september 2014 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of een fundamentalistische militante extremistische Atheïst.
quote:Op zondag 7 september 2014 12:09 schreef Toga het volgende:
[..]
Omdat ouders het stempel maroniet , christelijk, katholiek of wat dan ook hebben gekregen van HUN ouders, wil nog niet zeggen dat hun kinderen ook nog steeds voor elke maaltijd "Here dank u voor deze spijze amen" zeggen.
Maar, ik zei het al; waarschijnlijk.
In de krant klinkt bijval vanuit de christelijke hoek tegen Israël natuurlijk veel interessanter dan vanuit de islam. Vandaar dat christelijk er nog even duidelijk bij vermeld moest worden en was Libanees niet voldoende.
Tja.quote:Op maandag 8 september 2014 18:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze ziet zichzelf ook gewoon als christen.
je bent zo gek op die HAMAS en BOKO en IS en Jihad jongens, hou je van donkere jongens met geweren?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:59 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vreemde vraag?
Wat vind ik van de Dalai Lama? Wat vind ik van NASA? Of van fonq.nl?
Wat heeft deze vraag te maken met dit topic/onderwerp?
Past het niet echt in je straatje, Kees?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:59 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vreemde vraag?
Wat vind ik van de Dalai Lama? Wat vind ik van NASA? Of van fonq.nl?
Wat heeft deze vraag te maken met dit topic/onderwerp?
Hij is IS fanboy, maar durft het niet te zeggen, kennelijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:10 schreef homme7 het volgende:
[..]
je bent zo gek op die HAMAS en BOKO en IS en Jihad jongens, hou je van donkere jongens met geweren?
quote:United Nations Secretary-General Ban Ki-Moon has announced the establishment of a commission of inquiry into IDF attacks on UNRWA (United Nations Relief and Works Agency for Palestinian Refugees) schools and children on a beach during Operation Protective Edge, a process already begun by the Israeli army.
The Chief Military Advocate General, Major General Danny Efroni, has announced the opening of a criminal investigation into the July 24 attack on a school in northern Gaza belonging to the UN agency, in which 14 Palestinians were killed, and an attack on a beach in Gaza eight days earlier, in which four children were killed.
Special inspection teams from the Military Advocate General's office have already begun investigating 44 events that took place during the 50-day operation, in which the IDF is accused of illegally striking innocent bystanders; in addition, another 55 cases will be investigated in the coming weeks. Out of the initial 44 cases, Efroni has so far made a decision on 12 events, and has ordered criminal investigations into the attacks on the UNRWA school and the children on the beach.
Criminal investigations have also been opened into three other incidents: looting by a Golani soldier in Saja'iyya; suspected violence against a Palestinian held by soldiers for several days; and the death of a Palestinian woman who was shot as she left her home. Seven of the 12 cases were closed, while the others are still being decided upon.
Ban told the Arabic-language news outlet Al-Hayat on Wednesday morning that he would establish a commission of inquiry into attacks on UNRWA schools and the deaths of UNRWA employees in Gaza, which would operate independently of a commission set up by the Human Rights Council to investigate violations committed during the operation.
According to Ban, there is a need to investigate deaths and injuries of UN staff and the destruction of their facilities, and prosecute those responsible no matter what. He also told Al-Hayat that there is a need to investigate the use of UNRWA schools as weapons storage facilities by Hamas and other Palestinian factions. Ban said that he has discussed the matter with Israel and will continue to do so.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4569559,00.html
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:39 schreef SadPanda het volgende:
Dat is dan ook waar.
ISIS is onderdeel van een plan van Israel, de VS, Turkije, Saudi-Arabië en Qatar om het As van Verzet uit te schakelen.
Aan de andere kant heeft Israel een geschiedenis wat betreft dit soort incidenten.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:33 schreef Halcon het volgende:
Uit een fatsoenlijk onderzoek komt toch wel dat die gebouwen voor militaire doeleinden werden gebruikt. Dat is een bekende tactiek van Hamas.I
D
F
Dat valt wel mee. Wat veel mensen bewust achterwege laten zijn de tactieken van Hamas om juist dit soort gebouwen als een soort van schild of raketinstallatie te gebruiken. Niet gek dan, dat Israel op die gebouwen schiet.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:51 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft Israel een geschiedenis wat betreft dit soort incidenten.
Het is geen voorgezet plan, de VS heeft bepaalde machtsvacuüms gecreëerd en daar is ISIS uit gekomen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kan gewoon beide toch? En het is een vooropgezet plan en het werkt omdat de Islam zich er prima voor leent?
Logisch, gaat immers om VN-gebouwen.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:31 schreef jamesdeen het volgende:
IDF to hold criminal probes into deadly strikes on UN school, Gaza beach
14 killed in strike on UNRWA school, week after four children died in beach attack; Ban also announces UN probe into incidents, will cover Hamas use of UNRWA schools to store rockets.
[..]
Dat heeft met het ombuigen van de feiten zodat ze bij je eigen overtuiging passen, te maken.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:11 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat ging over een afspraak dat Israel de grenzen op een fatsoenlijke manier zou openen. Israel is die afspraak helemaal niet nagekomen. Hamas is die afspraak niet helemaal nagekomen.
Dat heeft niks met haat of zo te maken, dat heeft met eenvoudig tot tien tellen te maken.
De twee incidenten in Qana, Libanon schieten mij nu te binnen, zo zijn er nog wel meer, maar die ken ik niet uit mijn hoofd.quote:
Niet gek, maar mogelijk wel fout. Daarom ook de onderzoeken.quote:Wat veel mensen bewust achterwege laten zijn de tactieken van Hamas om juist dit soort gebouwen als een soort van schild of raketinstallatie te gebruiken. Niet gek dan, dat Israel op die gebouwen schiet.
Stukje Palestijnen-propaganda. Zoals zo vaak.
Dat gebouw werd door Hezbollah als militair instrument gebruikt, vandaar die aanval. Volgens mij werden burgers vooraf ook gewaarschuwd, dus als ze daar dan toch blijven zitten...quote:Op woensdag 10 september 2014 13:58 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
De twee incidenten in Qana, Libanon schieten mij nu te binnen, zo zijn er nog wel meer, maar die ken ik niet uit mijn hoofd.
[..]
Niet gek, maar mogelijk wel fout. Daarom ook de onderzoeken.
Omdat Kees het recht van Israël om zichzelf te verdedigen te weinig erkent.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:55 schreef theunderdog het volgende:
Wel grappig dat kees constant te maken krijgen met persoonlijke aanvallen dat hij zelf gewoon inhoudelijk plaats posten.
En nee, ik ben het niet eens met zijn visie.
Dus?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:03 schreef waht het volgende:
[..]
Omdat Kees het recht van Israël om zichzelf te verdedigen te weinig erkent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |