Domme belgquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als IDF echt wil, vegen ze dat zo van de kaart. Ga je dan in een hoekje zitten te huilen?
Gefrustreerd en dom stakkertje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent zo vreselijk dom, het is niet grappig meer.
Ha, de domme belg heeft zoals gewoonlijk niks te zeggen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gefrustreerd en dom stakkertje.
Maar geef eens antwoord op de vraag: ga je in een hoekje zitten te huilen of pak je het direct echt goed aan?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef Shokirbek85 het volgende:
Israel is (eindelijk) bezig met de bouw van 2200 woningen voor Arabische gezinnen in Oost Jeruzalem.
Geef gewoon eens antwoord op de vraag, gefrustreerde boy.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ha, de domme belg heeft zoals gewoonlijk niks te zeggen.
Nee, een terroristische organisatie als IDF steun ik in tegenstelling tot een mongool zoals jijzelf niet.
Als Hamas echt wil, dan vegen ze jouw helden zo van de kaartquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geef gewoon eens antwoord op de vraag, gefrustreerde boy.
Als IDF echt wil, dan vegen ze jouw helden zo van de kaart.
yeah, want dat is niet het enige doel dat ze uberhaupt hebben, en helaas, dat kunnen ze dus echt niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als Hamas echt wil, dan vegen ze jouw helden zo van de kaart
Helaas voor jou. Dat lukt ze echt niet. Ik vraag me af wat voor zooi jij rookt. Het doet je kokosnoot geen goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als Hamas echt wil, dan vegen ze jouw helden zo van de kaart
och komt de andere staatsmongool er ook nog bijquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeah, want dat is niet het enige doel dat ze uberhaupt hebben, en helaas, dat kunnen ze dus echt niet.
Jawel lukt ze wel, net zoals dat het de IDF ook lukt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helaas voor jou. Dat lukt ze echt niet. Ik vraag me af wat voor zooi jij rookt. Het doet je kokosnoot geen goed.
Nee, lukt ze niet. Als IDF echt wil, vegen ze die hele bende daar zo van de kaart.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jawel lukt ze wel, net zoals dat het de IDF ook lukt.
Hamas
gelukkig vind jij me een mongool, dan weet ik tenminste helemaal 100% zeker dat ik gelijk hebquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
och komt de andere staatsmongool er ook nog bij
Jawel lukt ze wel. Als Hamas het tenminste echt wil.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, lukt ze niet. Als IDF echt wil, vegen ze die hele bende daar zo van de kaart.IDF
Straks weer een envelop geven.
ah, het redeneringsvermogen van een schaap.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig vind jij me een mongool, dan weet ik tenminste helemaal 100% zeker dat ik gelijk heb.
Hopelijk niet, wil je me nog neuken ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah, het redeneringsvermogen van een schaap.
Ze willen dat pas sinds hun oprichting echt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jawel lukt ze wel. Als Hamas het tenminste echt wil.Hamas
Straks ook weer even doneren
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hopelijk niet, wil je me nog neuken ook.
Waarom ene joodse naam eigenlijk? Ik weet dat je jezelf naar een voetbalspeler noemt maar de joodsheid glijdt er vanafquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoeveel woningen hebben ze daarvoor moeten plunderen?
Israel wilt dat inderdaad sinds hun oprichting, wel slim van ze om het sloom te doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze willen dat pas sinds hun oprichting echt.Lukt ze never nooit.
Het zal geen vette zijn als het van die uitkering van je moet komen.
Volgens mij steunen juist steeds meer mensen Israel. En zo hoort het. De wereld ziet meer en meer in wie het tuig is en wie er van goede wil is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Israel wilt dat inderdaad sinds hun oprichting, wel slim van ze om het sloom te doen.
Gelukkig zien steeds meer mensen in dat israel een terroristische staat is
Mooi dat je je mede-randdebiel Halcon met je groep 2 humor aan het lachen hebt kunnen makenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hopelijk niet, wil je me nog neuken ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |