Welnee! Octopus Paul heeft duidelijk een godsbewijs geleverd door de oppermachtige FIFA te dwarsbomen. Hij blijkt dus almachtig te zijn. Vuvuzela zij Zijn naam.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:58 schreef homme7 het volgende:
[..]
daarom moeten alle religies verboden worden, het is alles gif
Niet zeuren en raar doen. We hadden het over een afspraak uit 2012. Waaraan Hamas op een of twee raketten na voldaan heeft. Maar Israel niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:49 schreef Toga het volgende:
[..]
Prik jij uit deze lijst even een datum waarop Israël even het gevoel krijgt dat de raketaanvallen over zijn[/url]?
En, moet Israël die haven gaan bouwen dan? Want de Pallies zijn veel te druk tunnels naar Israëlische kibboetsen te graven...
Toelaten shmoelaten, zodra er weer raketten over de grens verschijnen is het natuurlijk weer net zo snel afgelopen met die haven en mag Europa weer schuiven voor de volgende poging.
Als je refereert aan de terreur die Israel zaait in Gaza en in mindere, latente mate ook in de bezette gebieden en de omringende landen, kun je toch niet menen dat ik terrorisme verdedig.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah, Kees22 de terroristenverdediger is weer uit zijn schulp gekropen.
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je refereert aan de terreur die Israel zaait in Gaza en in mindere, latente mate ook in de bezette gebieden en de omringende landen, kun je toch niet menen dat ik terrorisme verdedig.
Overigens is dat een kwalificatie van mijn persoon. Water van een eend.
Nu nog een antwoord op mijn argument.
Dat bedoel ik: soldaat hier, soldaat daar. En bij tegenwind: er op los knallen.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:40 schreef theunderdog het volgende:
Israël blijft lekker verder trollen, nederzetting hier, nederzetting daar.
Uiteraard.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: soldaat hier, soldaat daar. En bij tegenwind: er op los knallen.
Terreur is in eenvoudige zin het zaaien van angst bij de tegenstander.
Welnu: dat lukt Israel als geen ander.
wat vind je van IS kees??quote:Op donderdag 4 september 2014 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je refereert aan de terreur die Israel zaait in Gaza en in mindere, latente mate ook in de bezette gebieden en de omringende landen, kun je toch niet menen dat ik terrorisme verdedig.
Overigens is dat een kwalificatie van mijn persoon. Water van een eend.
Nu nog een antwoord op mijn argument.
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:15 schreef Shokirbek85 het volgende:
Lees eerst maar eens in WAT deze gebied is ipv het meteen NEDERZETTING te kwekken.
En ja, Kees vindt Israel een terreurstaat en zijn inwoners ook. En (c)hamaz niet. Waarom? De reden is very simple 'de vijand van mijn vijand is mijn vriend'. Snap niet dat jullie blijven discusieren met hem. Niet meer quoten dan houdt het geblaat vanzelf op.
"JAMAJIJ...quote:Op donderdag 4 september 2014 09:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]. Wel makkelijk ja, niet met mensen discussiëren die zoals jezelf niet gehersenspoeld zijn.
Één of twee raketten, waar hebben we 't over?quote:Op donderdag 4 september 2014 00:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Niet zeuren en raar doen. We hadden het over een afspraak uit 2012. Waaraan Hamas op een of twee raketten na voldaan heeft.
Eén of twee terroristische aanslagen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:25 schreef Toga het volgende:
[..]
Één of twee raketten, waar hebben we 't over?![]()
Huilen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Eén of twee terroristische aanslagen.
Maar op de één of andere manier wil de ernst daarvan niet doordringen bij de jodenhate... pardon, de euh... Israël-kritikasters.
Beetje imiteren, dan houdt het wel op bij jou, niet?quote:
Huil meer.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:46 schreef Karrs het volgende:
[..]
Beetje imiteren, dan houdt het wel op bij jou, niet?
Net als de hele islamitische wereld, eigenlijk.
Hij blaat al jaren. Voorbeeldjequote:Op donderdag 4 september 2014 09:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]. Wel makkelijk ja, niet met mensen discussiëren die zoals jezelf niet gehersenspoeld zijn.
Mohammed probeerde de joodse familiegroepen uit de streek voor zijn zaak te winnen maar liepen op niets uit. Om hen gunstig te stemmen beval hij dat de gebeden naar Jeruzalem moesten worden gericht en maakte hij de vrijdagmiddag een middag waarop de gemeente bijeenkwam voor de eredienst. De joodse familiegroepn volhardden in hun weigering. Mohammed veranderderde de gebedsrichting van Jeruzalem in Mekka. Dat markeerde zijn breuk met de joden. Hij beweerde dat Avraham geen jood was geweest, dat de Islam de ware voortzetting was van het geloof van Avraham , dat joden en christenen de oorspronkelijke waarheid die Allah aan Avraham had geopenbaard , hadden vervalst.quote:En elders staat, dat hij eerst de thora aan de joden gaf, maar die waren een hardnekkig volk. Vervolgens het evangelie aan de christenen, maar die gingen te veel eigen interpretaties verzinnen. En nu de qor'an in de duidelijke Arabische taal aan de Arabieren.
Mohammed noemde zijn geloof Islam dat komt van het Arabisch 'aslama' dat in de Koran wordt gebruikt als beschrijving van het bijna-offer van Itzak door Avrahamquote:Het woord "islam" betekent "vrede door overgave (aan god)"
In de eeuwen voor Mohammed heette de belangrijkste god van Mekka 'Al-lah'. Het woord Allah ( al-ilah) betekend 'de god'. Het is een oude naam die in Zuidarbische inscripties uit de 5e eeuw vdj wordt geschreven als HLH. Het zal Kees nummer 22 geen enkele moeite kosten de verwantschap te zien tussen deze Zuidsemitische god en zijn Westsemitische tegenhange 'El'. Allah was de beschermgod van de Koeraisjiten. Zij waren een stam die zich bevond in Mekka.quote:"Allah" betekent "de Ene".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |