Neit alle arabieren zijn mesjokke, alleen de extremisten van HAMAS en BOKO HARAM en IS en AL NUSRA en nog 30 van die groepjesquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:14 schreef Shokirbek85 het volgende:
Israel is een enorme multi samenleving met honderden nationaliteiten. Israel telt 7,5 miljoen inwoners daarvan zijn meer dan 1,5 miljoen Arabier ( 80% Muslim de rest anders) dus meer dan 25% is niet-joods.
meer dan 75% van de bevoling is israeli (zij zijn daar dus geboren).
Deze Arabieren leven gewoon zoals jij en ik. Die in de national service dienen, hoog in de regering. Dus om ze haatbaarden te noemen is onzin.
Wat heeft dit met de inwoners van Israel te maken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:15 schreef homme7 het volgende:
[..]
Neit alle arabieren zijn mesjokke, alleen de extremisten van HAMAS en BOKO HARAM en IS en AL NUSRA en nog 30 van die groepjes
http://www.telegraaf.nl/b(...)_noorden_Irak__.html
nou dat ze naast een stel haatimamas wonen, die dood aan de joden roepenquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:09 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de inwoners van Israel te maken?
heeft fiji een leger?quote:
Er zijn Joden die dit ook roepen. Het probleem is de mensheid, niet de Islam of jodendom. Wij allen zijn het probleem, wij veroorzaken ellende hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:35 schreef homme7 het volgende:
[..]
nou dat ze naast een stel haatimamas wonen, die dood aan de joden roepen
quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:39 schreef waht het volgende:
Hoe de honden van Hamas geilen op elke burgerdode.
Beloften in het kader van een verdrag of afspraak?quote:Op maandag 1 september 2014 08:06 schreef homme7 het volgende:
[..]
wat voor beloften ?/
Eene eigen zeehaven voor HAMAS?
Die gaan dan raketten invoeren , dus dat doet men niet
HAMAS is volstrekt onbetroiuwbaar en hebben slechts een doel
Dat hebben ze al eerder laten zien.quote:Op maandag 1 september 2014 12:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hamas kan nu laten zien of ze een vreedzame oplossing willen of niet. Blijven ze aan de onderhandelingstafel, of gaan ze weer over tot het schieten van raketten?
Ik kan het wel met je eens zijn dat de door jou hier genoemde gasten niet helemaal lekker zijn. Maar wat dat met het onderhavige conflict te maken heeft, ontgaat me.quote:Op maandag 1 september 2014 13:06 schreef homme7 het volgende:
[..]
Dat zoeken ze niet, ze willen de Islam uitvoeren, Israel en alle burgers vernietigen en de christenhonden ook
ISIS, HAMAS, BOKO HARAM , Islamitisch JIHAD, het is allemaal vreemd volk, steeds in de lucht schieten en skutrakketten op steden afschieten en vrouwen verkrachten en opsluiten , meisjes verkopen , Waarom Waarom
correctie: Palestijnen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:39 schreef waht het volgende:
Hoe de honden van Hamas geilen op elke burgerdode.
Tja, zo zijn er ook teksten uit de Thorah. Roei de ongelovige volken uit en vergeet vooral de vrouwen en kinderen niet.quote:
Hoezo? Dit is toch een oude truc. Wordt ook in Hebron toegepast. Maar dan op individuele schaal.quote:Op maandag 1 september 2014 14:14 schreef waht het volgende:
[..]
Is niet gebeurd.
Niet alles geloven wat je leest.
daarom moeten alle religies verboden worden, het is alles gifquote:Op woensdag 3 september 2014 00:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Tja, zo zijn er ook teksten uit de Thorah. Roei de ongelovige volken uit en vergeet vooral de vrouwen en kinderen niet.
Prik jij uit deze lijst even een datum waarop Israël even het gevoel krijgt dat de raketaanvallen over zijn[/url]?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hamas zou geen raketten meer schieten
Welnee! Octopus Paul heeft duidelijk een godsbewijs geleverd door de oppermachtige FIFA te dwarsbomen. Hij blijkt dus almachtig te zijn. Vuvuzela zij Zijn naam.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:58 schreef homme7 het volgende:
[..]
daarom moeten alle religies verboden worden, het is alles gif
Niet zeuren en raar doen. We hadden het over een afspraak uit 2012. Waaraan Hamas op een of twee raketten na voldaan heeft. Maar Israel niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:49 schreef Toga het volgende:
[..]
Prik jij uit deze lijst even een datum waarop Israël even het gevoel krijgt dat de raketaanvallen over zijn[/url]?
En, moet Israël die haven gaan bouwen dan? Want de Pallies zijn veel te druk tunnels naar Israëlische kibboetsen te graven...
Toelaten shmoelaten, zodra er weer raketten over de grens verschijnen is het natuurlijk weer net zo snel afgelopen met die haven en mag Europa weer schuiven voor de volgende poging.
Als je refereert aan de terreur die Israel zaait in Gaza en in mindere, latente mate ook in de bezette gebieden en de omringende landen, kun je toch niet menen dat ik terrorisme verdedig.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah, Kees22 de terroristenverdediger is weer uit zijn schulp gekropen.
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je refereert aan de terreur die Israel zaait in Gaza en in mindere, latente mate ook in de bezette gebieden en de omringende landen, kun je toch niet menen dat ik terrorisme verdedig.
Overigens is dat een kwalificatie van mijn persoon. Water van een eend.
Nu nog een antwoord op mijn argument.
Dat bedoel ik: soldaat hier, soldaat daar. En bij tegenwind: er op los knallen.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:40 schreef theunderdog het volgende:
Israël blijft lekker verder trollen, nederzetting hier, nederzetting daar.
Uiteraard.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: soldaat hier, soldaat daar. En bij tegenwind: er op los knallen.
Terreur is in eenvoudige zin het zaaien van angst bij de tegenstander.
Welnu: dat lukt Israel als geen ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |