abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 23:44:52 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144047777
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wel degelijk.
wie dan?

ze gebruiken toch ook artillerie?
zijn dat ook geleide granaten?

kan wel maar dat kost een enorme klap centen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144047846
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

wie dan?

ze gebruiken toch ook artillerie?
zijn dat ook geleide granaten?

kan wel maar dat kost een enorme klap centen
Israel zelf gaat never erkennen dat ze gehele wijken platbombarderen.

Het zijn volgens henzelf altijd precisiebommen.
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 23:47:38 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144047901
lijkt me sterk

hoe heet deze operatie ook alweer/
pi_144047966
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ze komen precies op de wijk.
pi_144047998
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze komen precies op de wijk.
_O-
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 23:51:48 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144048099
nou ik kan het zo snel niet vinden, ik zoek het morgen wel uit maar het lijkt me echt sterk

geen enkel leger gebruikt enkel precisiewapens, zelfs de Amerikanen niet
pi_144051962
Dus...

quote:
Israël wil een nieuwe nederzetting bouwen in de buurt van Bethlehem. Er wordt 400 hectare grond geconfisqueerd op de Westelijke Jordaanoever. De Verenigde Staten noemen de plannen contraproductief.

De actiegroep Peace Now zegt dat het de grootste confiscatie in 30 jaar is. Volgens hen gaat het om een stuk land waar nu al tien Joodse families wonen. Dat stuk land staat bekend als Gevaot en zou een permanente nederzetting moeten worden.

Israël wil dat al sinds 2000. De regering beschouwt Gevaot niet als een nieuwe nederzetting, maar als een uitbreiding van een al bestaande nederzetting die enkele kilometers verderop ligt.

Intrekken
De woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken roept Israël op de plannen in te trekken. "We hebben al lang geleden duidelijk gemaakt dat we tegen verdere uitbreiding van nederzettingen zijn", zei de woordvoerder. "Dit werkt de twee-staten-oplossing tegen."

Op de Westelijke Jordaanoever en in Palestijns Oost-Jeruzalem wonen zo'n 500.000 Joodse kolonisten tussen 2,4 miljoen Palestijnen.

http://nos.nl/artikel/693336-israel-wil-nieuwe-nederzetting.html
  maandag 1 september 2014 @ 08:06:37 #128
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_144052560
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:29 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Pas NADAT Israel jaren lang weigert om de gedane beloften na te komen.

En dit soort plaatjes met kinderen zijn er ook genoeg te vinden uit Israel hoor.
Die kinderen weten gewoon niet beter, die weten überhaupt nog amper iets.
wat voor beloften ?/

Eene eigen zeehaven voor HAMAS?
Die gaan dan raketten invoeren , dus dat doet men niet
HAMAS is volstrekt onbetroiuwbaar en hebben slechts een doel

[ Bericht 0% gewijzigd door homme7 op 01-09-2014 09:25:47 ]
pi_144052876
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef sp3c het volgende:
nou ik kan het zo snel niet vinden, ik zoek het morgen wel uit maar het lijkt me echt sterk

geen enkel leger gebruikt enkel precisiewapens, zelfs de Amerikanen niet
Hangt ook deels af van hoe het gebruikt wordt.

Lukraak raketjes schieten op burgerdoelen is sowieso geen precisiewapen, maar goed.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_144054642
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat ze dat zeggen, artillerie is sowieso ongeleid dus dat klopt al niet.

(Ze kunnen tegenwoordig wel zeer precies granaten plaatsen met geschut, dat wel.)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_144054709
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

lijkt me niet nodig voor een dergelijk bombardement, het is niet alsof die huizen rondjes rijden ofzo, die krijg je met een ongeleide bom ook wel tegen de grond

beetje nutteloos om het stuk te schieten als iedereen door je waarschuwingen al vertrokken is maar goed ....
Je weet niet wat er in (of onder) die huizen zit he.

Als daar een enorm tunnelcomplex onder ligt met commandocentra, opleidingstoestanden en wapenopslag enzo, dan is dat wel een heel effectieve manier om, eh, het deksel erop te gooien zal ik maar zeggen.

Ik zie Israël er in ieder geval niet voor aan om een heel huizenblok tegen de vlakte te gooien voor 't leuk. Dat rijmt niet met de moeite die ze doen om burgers te waarschuwen op te tiefen daar.
pi_144057136
quote:
5s.gif Op maandag 1 september 2014 10:42 schreef Karrs het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat ze dat zeggen, artillerie is sowieso ongeleid dus dat klopt al niet.

(Ze kunnen tegenwoordig wel zeer precies granaten plaatsen met geschut, dat wel.)
Precies op een bepaalde wijk inderdaad.
pi_144057236
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:44 schreef Karrs het volgende:

[..]

Als daar een enorm tunnelcomplex onder ligt met commandocentra, opleidingstoestanden en wapenopslag enzo, dan is dat wel een heel effectieve manier om, eh, het deksel erop te gooien zal ik maar zeggen.
Dat zal wel niet, gezien de beelden.
  maandag 1 september 2014 @ 12:15:43 #134
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144057317
quote:
13s.gif Op maandag 1 september 2014 04:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus...

[..]

Hamas kan nu laten zien of ze een vreedzame oplossing willen of niet. Blijven ze aan de onderhandelingstafel, of gaan ze weer over tot het schieten van raketten?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144057977
quote:
7s.gif Op maandag 1 september 2014 12:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zal wel niet, gezien de beelden.
Wat bedoel je?
pi_144058085
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 12:15 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hamas kan nu laten zien of ze een vreedzame oplossing willen of niet. Blijven ze aan de onderhandelingstafel, of gaan ze weer over tot het schieten van raketten?
http://dutchturks.nl/?p=769
pi_144058709
quote:

[..]

Is dit niet een beetje de omgekeerde wereld?
Israel pakt weer land af, de rest van de wereld zegt een keertje dat ze het stout vinden, maar daar blijft het wel weer bij.

Alhoewel ik zeer voor een vreedzame oplossing ben vraag ik me wel af hoe lang je maar moet toezien dat je land onder je kont vandaan wordt gejat zonder dat je er wat aan mag proberen te doen.
De westbank bewijst keer op keer dat geen gewelddadig verzet landjepik betekend.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 1 september 2014 @ 13:06:14 #138
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_144058772
quote:

[..]

Dat zoeken ze niet, ze willen de Islam uitvoeren, Israel en alle burgers vernietigen en de christenhonden ook

ISIS, HAMAS, BOKO HARAM , Islamitisch JIHAD, het is allemaal vreemd volk, steeds in de lucht schieten en skutrakketten op steden afschieten en vrouwen verkrachten en opsluiten , meisjes verkopen , Waarom Waarom
pi_144059361
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 13:06 schreef homme7 het volgende:

[..]

Dat zoeken ze niet, ze willen de Islam uitvoeren, Israel en alle burgers vernietigen en de christenhonden ook

ISIS, HAMAS, BOKO HARAM , Islamitisch JIHAD, het is allemaal vreemd volk, steeds in de lucht schieten en skutrakketten op steden afschieten en vrouwen verkrachten en opsluiten , meisjes verkopen , Waarom Waarom
Echt grove onzin, al wat jaren inmiddels staat hamas voor een 2 staten-oplossing. Voor een levensvatbare palestijnse staat naast de israelische staat.

Heb je de eisen van hamas gezien voor deze keer? Wijs mij eens aan waar staat dat ze israel willen vernietigen?

Midden in gaza...

Moslims die zijn uitgenodigd bij een kerk(meerdere hebben dit gedaan) om daar te bidden in deze tijd waarin zoveel gebedshuizen zijn vernietigt en het niet veilig was in die gebieden.
Deze kerk die je hier ziet heeft zo'n 1000 gaza palestijnen opgevangen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 13:29:53 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144059647
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:44 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ik zie Israël er in ieder geval niet voor aan om een heel huizenblok tegen de vlakte te gooien voor 't leuk. Dat rijmt niet met de moeite die ze doen om burgers te waarschuwen op te tiefen daar.
elk leger doet dat en Israel is echt niet Roomser dan de paus hier

soms doen ze het met bulldozers ffs :')

het mag ook gewoon dus ik zie niet in waarom ze daar moeilijk over zouden doen, als Hamas een woonwijk als barak gebruikt dan mag die hele woonwijk tegen de grond ... gewoon voor de lol, omdat het kan en/of omdat je op dat specifieke moment geen betere doelen hebt en wel bommen wilt gooien

war is hell enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')