ga ook meedoen johquote:Op maandag 1 september 2014 13:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Echt grove onzin, al wat jaren inmiddels staat hamas voor een 2 staten-oplossing. Voor een levensvatbare palestijnse staat naast de israelische staat.
Heb je de eisen van hamas gezien voor deze keer? Wijs mij eens aan waar staat dat ze israel willen vernietigen?
[ afbeelding ]
Midden in gaza...
[ afbeelding ]
Moslims die zijn uitgenodigd bij een kerk(meerdere hebben dit gedaan) om daar te bidden in deze tijd waarin zoveel gebedshuizen zijn vernietigt en het niet veilig was in die gebieden.
Deze kerk die je hier ziet heeft zo'n 1000 gaza palestijnen opgevangen.
Wat een geweldige reactie, zo inhoudelijk ook!quote:Op maandag 1 september 2014 13:52 schreef homme7 het volgende:
[..]
ga ook meedoen joh
http://www.telegraaf.nl/b(...)der_op_jihad___.html
quote:Israeli forces have sprayed Palestinian homes in the village of Nabi Saleh with raw sewage as a punishment for organising weekly protests against the Apartheid Wall built on occupied West Bank land. Human rights watchdog B’Tselem published a video showing Israel’s armoured tanker trucks fitted with “water cannons” which spray the foul fluid at Palestinian protesters.
B’Tselem said in a statement that the Israeli forces also targeted all the houses of the village with the sewage. The powerful jet broke windows and caused a great deal of damage in the houses, said the Israeli organisation. “It also causes environmental damage,” it pointed out. The non-lethal weapon has been added to the Israelis’ armoury for crowd control, said B’Tselem, even though the video shows clearly that it is also used against Palestinian-owned property.
The Israeli military has been looking for an alternative to tear gas canisters for crowd control, claiming that the Palestinians now know how to cope with the gas and its effects.
Source: Middle East Monitor
http://falastinews.com/20(...)t-palestinian-homes/
Maar Israël is voor vrede hoor !quote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef erodome het volgende:
Dan hebben ze vele waterbronnen/opvangplekken geinfecteerd, dat is toch wel heel erg ernstig te noemen in een gebied waar water al zo'n conflictpunt is.
Behalve dat het walgelijk is zit hier dus ook nog een verder addertje onder.
"De woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken roept Israël op de plannen in te trekken. "We hebben al lang geleden duidelijk gemaakt dat we tegen verdere uitbreiding van nederzettingen zijn", zei de woordvoerder. "Dit werkt de twee-staten-oplossing tegen."quote:
Is niet gebeurd.quote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef erodome het volgende:
Dan hebben ze vele waterbronnen/opvangplekken geinfecteerd, dat is toch wel heel erg ernstig te noemen in een gebied waar water al zo'n conflictpunt is.
Behalve dat het walgelijk is zit hier dus ook nog een verder addertje onder.
Wat spuiten ze daar dan wel?quote:Op maandag 1 september 2014 14:14 schreef waht het volgende:
[..]
Is niet gebeurd.
Niet alles geloven wat je leest.
Je hebt het over infecteren van waterbronnen, dat is niet aan de orde.quote:
Uh, volgens mij komt Hamas er gewoon voor uit dat ze alle Joden willen uitroeien.quote:Op maandag 1 september 2014 13:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een geweldige reactie, zo inhoudelijk ook!
Het is gewoon niet waar dat hamas voor het vernietigen van isreal is. Dat ze voor het vernietigen van de christenhonden zouden zijn is al helemaal niet waar, zelfs in gaza wonen gewoon nog christenen.
Ik zeg niet dat het een paradijs is en er nooit problemen zijn geweest, maar wat jij doet is mensen de-humaniseren, ze wegzetten als hersenloze beesten, geen enkele nuance of wat dan ook, wat leidt tot een zeer verwrongen en onwaar beeld.
Het is net zo'n onzinnige redenering als zeggen dat israel aan genocide doet.
Je hebt theorie en praktijk.quote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uh, volgens mij komt Hamas er gewoon voor uit dat ze alle Joden willen uitroeien.
Dat meen ik ook gehoord te hebben, daarom smijten ze met raketten en graven tunnels naar israelquote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uh, volgens mij komt Hamas er gewoon voor uit dat ze alle Joden willen uitroeien.
Als dat vuile shit is dan infecteren ze waterbronnen/opvang in die omgeving. Je ziet ze ook in een soort waterput spuiten.quote:Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt het over infecteren van waterbronnen, dat is niet aan de orde.
Want inderdaad, water is nogal schaars in die contreien.
Maar dit is inderdaad ook heel erg volwassen om te doen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt het over infecteren van waterbronnen, dat is niet aan de orde.
Want inderdaad, water is nogal schaars in die contreien.
Uh, nee.quote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ik hoord het een paar weke geleden nog op de TVquote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Uh, nee.
Dat is een oud handfest uit de jaren '80, die geld allang niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |