quote:Op zondag 7 september 2014 21:24 schreef Cee het volgende:
Zou leuk zijn als Tommie nu die bal gooit en Yvon er achteraan rent de branding in. Never to be seen again.
Lente was toch snel na die vorige Bzv?quote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waarom wordt dit opgenomen in de herfst? De lente/zomer zou toch veel logischer zijn?
Ja snap ik ook nooit. Zomerseizoen opnames vond ik de leukste BZV's.quote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waarom wordt dit opgenomen in de herfst? De lente/zomer zou toch veel logischer zijn?
Je kan met een lekkere montage in de winter wel heerlijk troosteloze, treurige TV maken.quote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik heb wel genoeg kneuterigheid gehad voor een avond.quote:
Verhitte stiltes tussen de strontvliegen.quote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja snap ik ook nooit. Zomerseizoen opnames vond ik de leukste BZV's.
Als ze ruzie krijgen, moeten ze door de stromende regenquote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Je kan met een lekkere montage in de winter wel heerlijk troosteloze, treurige TV maken.
Watergevecht met D'n Peterquote:Op zondag 7 september 2014 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Verhitte stiltes tussen de strontvliegen.
ik ben erquote:Op zondag 7 september 2014 21:29 schreef KingRoland het volgende:
CUL / Heel Holland Bakt #7 Waar Martine met bijltjes hakt
ohquote:
Een spontane boer kan bij drie vrouwen nog steeds een halve autist zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Verheug me niet echt op dit seizoen, te veel normale boeren. Die paar autisten krijgen toch te weinig brieven.
Alleen Tom vind ik dan wel weer geinig, die krijgt vast een record aantal brieven 1500 ofzo
Forrest Gump komt volgende week ook wel ergens op TVquote:Op zondag 7 september 2014 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Forrest gump, Ranking en Het bakken. Dilemma
Haha, jaquote:Op zondag 7 september 2014 21:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Forrest Gump komt volgende week ook wel ergens op TV
Nou, seizoen 2010-2011 (met de falende Richard, de huilende geitenboer, de Limburgse 'ik zie u graag' met Poolse bruid) was een herfst/winterserie en dat leverde fantastische beelden op en had bijzonder veel sfeer. En de hoogste kijkcijfers ooit.quote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
quote:1
BOER ZOEKT VROUW
NPO1
3.322.000
Het is zo verdeeld dat het gemakkelijk is voor Yvonne en haar blonde boef Tommie om meerdere boeren op één dag te bezoeken volgens mij... geen leuke verdeling:quote:
Denk dat ze wel op vrouwelijke types valt.quote:Op zondag 7 september 2014 23:33 schreef Terreros85 het volgende:
Tom
Jan
Geert
Bertie
Willem
Ik verwacht alleen bij Bertie wat spektakel. Allemaal tuinbroeken op de speeddate![]()
Staat inderdaad in haar profiel op BZV.quote:Op maandag 8 september 2014 10:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat ze wel op vrouwelijke types valt.
Zag inderdaad Paarlberg op de meeste kisten staan en vroeg me hetzelfde af.quote:Op maandag 8 september 2014 10:34 schreef Lienekien het volgende:
Mijn vriend zag wel meer namen op kisten staan, w.o. Paalberg, maar vroeg zich dus af of Tom daar wel een van was.
Bert, de ultieme boer zonder een boer te zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 10:50 schreef PeterRusso het volgende:
Ook in deze editie kan er waarschijnlijk geen enkele boer tippen aan Bert.
Wat een eindbaas was dat!
[ afbeelding ]
Dit. Nu al kutseizoen.quote:
Ja, precies dat, ik dacht ook meteen aan Aadquote:Op maandag 8 september 2014 10:31 schreef Snoopyfrl het volgende:
al denk ik dat Geert de Aad van dit seizoen kan worden. Alleen daar om mag hij door ;-)
Maakt dat echt uit? Het zal mij worst wezen, al komen er maar uit 2 provincies boeren. Boer is boer. Onbenullig en leuk zijn ze toch wel.quote:Wat meer afwisseling was leuker geweest.
Niet alleen door z'n kapsel. Ik denk ook omdat hij nogal veel over zichzelf praat en zichzelf nogal een bijzondere positie in de wereld toedicht. "Ik ben heel zeldzaam."quote:Op maandag 8 september 2014 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, precies dat, ik dacht ook meteen aan Aad
Het is net zo een praatjesmaker als Aad.quote:Op maandag 8 september 2014 11:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet alleen door z'n kapsel. Ik denk ook omdat hij nogal veel over zichzelf praat en zichzelf nogal een bijzondere positie in de wereld toedicht. "Ik ben heel zeldzaam."
Dat is er eentje met een gebruiksaanwijzing hoor.
Verschil in omgeving, verschil in accent, gewoon meer diversiteit vind ik leuker.quote:Op maandag 8 september 2014 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, precies dat, ik dacht ook meteen aan Aad
[..]
Maakt dat echt uit? Het zal mij worst wezen, al komen er maar uit 2 provincies boeren. Boer is boer. Onbenullig en leuk zijn ze toch wel.De provincie speelt voor mij geen enkele rol.
Hij moet sowieso door.quote:Wat voor gerecht zou je wel eens voor je partner willen maken? Een gehaktbal met uien.
Wat is je sterkste punt in het huishouden? Koffiezetten. Die van mijn moeder is te slap. Mijn vader zegt altijd: zet jij maar koffie.
Haha ja die gast moet zeker door. Die muziek ook op ddat bootje wat eigenlijk totaal niet bij hem pastquote:Op maandag 8 september 2014 11:52 schreef Silenus het volgende:
Haha die vragenlijsten zijn altijd zo mooi.
Gert-Jan (de boer op zijn bootje met de pumpin' beatz):
[..]
Hij moet sowieso door.
quote:Op maandag 8 september 2014 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Bertie heeft o.a een Frans Bulldogje. Dat verbaast me ook niksIk vind haar leuker dan alle vrouwen die tot nu toe hebben meegedaan.
Neuh, twee onder de 40 die zeker veel brieven krijgen.quote:Op maandag 8 september 2014 12:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Haha ja die gast moet zeker door. Die muziek ook op ddat bootje wat eigenlijk totaal niet bij hem past![]()
Verder is het wel erg veel van hetzelfde allemaal. Bijna allemaal 40+ ers die er niet echt uit springen qua persoonlijkheid.
Die lesbische boerin moet er in ieder geval ook in blijven
Die Limburger wilde toch ook graag kinderen? Wat hij dan in elke zin die hij zei vermeldde.quote:Op maandag 8 september 2014 00:36 schreef dolfg het volgende:
[..]
Nou, seizoen 2010-2011 (met de falende Richard, de huilende geitenboer, de Limburgse 'ik zie u graag' met Poolse bruid) was een herfst/winterserie en dat leverde fantastische beelden op en had bijzonder veel sfeer. En de hoogste kijkcijfers ooit.
De zomer is altijd licht en kneiterhard licht van boven.
Dit jaar wordt BzV volledig op een hele mooie HD camera opgenomen (SONY F5).
Geloof me, die kwaliteit ga je terugzien en 'voelen' op tv.
Vanavond was het al adembenemend mooi vond ik.
Bertie is gewoon in het verkeerde lichaam geboren.quote:Op maandag 8 september 2014 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop echt dat Bertie veel post van leuke stadse moderne vrouwen krijgt
Marcel die in zijn boxer de dames een nachtzoen kwam brengenquote:Op maandag 8 september 2014 13:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die Limburger wilde toch ook graag kinderen? Wat hij dan in elke zin die hij zei vermeldde.
Jaaaaquote:Op maandag 8 september 2014 13:43 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Marcel die in zijn boxer de dames een nachtzoen kwam brengen
Hand en drie zoenen!! Krijg het nooit meer van mijn netvliesquote:Op maandag 8 september 2014 13:52 schreef Silenus het volgende:
Nachtzoen? Hij kwam ze alle drie een hand geven!
[ afbeelding ]
En dan in dat sullige accent van hem. 'lekkehr slâââpe heeeeaa?' *schudt hand*
'En nog één vrâââg...hoe denke jullie ovver kiinderuuuuhhhh?'
Was de aflevering van gisteren al met de Sony F5 camera opgenomen?quote:Op maandag 8 september 2014 00:36 schreef dolfg het volgende:
Dit jaar wordt BzV volledig op een hele mooie HD camera opgenomen (SONY F5).
Geloof me, die kwaliteit ga je terugzien en 'voelen' op tv.
Vanavond was het al adembenemend mooi vond ik.
Daar merk ik op uitzendinggemist toch niks van helaasquote:Op maandag 8 september 2014 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was de aflevering van gisteren al met de Sony F5 camera opgenomen?
Het vorige seizoen was ook al met de F5 opgenomen.
quote:Op maandag 8 september 2014 13:52 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzendinggemist moet zich schamen. 342p kwaliteit.quote:Op maandag 8 september 2014 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar merk ik op uitzendinggemist toch niks van helaasIk vind het echt klote dat de kwaliteit van filmpjes zo bagger laag is online
M'n teenafdrukken staan nog steeds in het parket denk ik, zo vaak zijn ze kromgetrokken dat seizoen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:46 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Oh wat was dat toch een heerlijk, héérlijk seizoen!
2011 alweer? Verdomme, tijd gaat snel.quote:Op maandag 8 september 2014 14:26 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Hand en drie zoenen!! Krijg het nooit meer van mijn netvlies![]()
Kijk zelf maar: http://boerzoektvrouw.kro(...)everingen/09-01-2011
vanaf 47ste minuut. Kijk en huiver
Haha!quote:Op maandag 8 september 2014 14:49 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
M'n teenafdrukken staan nog steeds in het parket denk ik, zo vaak zijn ze kromgetrokken dat seizoen.
Ben jij de nieuwe kloon van Iwanius?quote:Op maandag 8 september 2014 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Uitzendinggemist moet zich schamen. 342p kwaliteit.![]()
![]()
![]()
Dit geldt ook voor SBS gemist en RTL XL.
Sowieso ben ik helemaal klaar met Nederland als TV-land. Directeuren en ander uitschot krijgen een hoop geld, wat ten koste gaat van de kwaliteit. Ze kunnen beter voor dat geld HD-camera's etc bestellen.
Nederland loopt zo ver achter.
Voor je het weet ben je dood Pino.quote:Op maandag 8 september 2014 14:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2011 alweer? Verdomme, tijd gaat snel.
Vorig seizoen is de voorstelaflevering met de F5 opgenomen. De rest was gewoon de Sony 700 HD XD-Cam. Dit jaar wordt alles op de F5 gedraaid.quote:Op maandag 8 september 2014 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was de aflevering van gisteren al met de Sony F5 camera opgenomen?
Het vorige seizoen was ook al met de F5 opgenomen.
Ze mogen niet in hogere kwaliteit uploaden ivm de deals met de digitale TV aanbieders (video on demand) en het NLziet van tegenwoordig. op NLziet.nl kun je wel in HD terugkijken, maar dat kost dus 8 euro per maand.quote:Op maandag 8 september 2014 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Uitzendinggemist moet zich schamen. 342p kwaliteit.![]()
![]()
![]()
Dit geldt ook voor SBS gemist en RTL XL.
Sowieso ben ik helemaal klaar met Nederland als TV-land. Directeuren en ander uitschot krijgen een hoop geld, wat ten koste gaat van de kwaliteit. Ze kunnen beter voor dat geld HD-camera's etc bestellen.
Nederland loopt zo ver achter.
Tot nu toe kregen ze (ruim) voldoende brieven.quote:Op maandag 8 september 2014 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:
De vrouwen gingen eigenlijk elk jaar wel door, toch?
Zouden ze daar nu een uitzondering voor maken, of krijgen zij sowieso wel voldoende brieven?
Misschien start het weer als straks de uitzendingen beginnen?quote:Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef Fietsertje70 het volgende:
Weet iemand trouwens wat er met het forum is gebeurd wat op de Boer-zoekt-vrouw site stond?
Ik scrolde nog even door die aflevering. Marcel had het ook in die aflevering weer over zijn kinderwens. En Annemarie's zelfgemaakte kenningsmakingsspel zat er ook in. Geit of schapen? Zwartbont of roodbont? Kroket of frikandel? Het leverde wel een verhitte discussie op over samenwonen of trouwen... En eindeloze grappen op fok. Gourmet of steengrill?quote:Op maandag 8 september 2014 13:52 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Janko de Jankerdquote:Op maandag 8 september 2014 15:17 schreef oxylus11 het volgende:
Met Janko krijgen we hopelijk weer heerlijk tenenkrommende BZV momentjes.
Heb niet de indruk dat hij bij degenen zal horen die de meeste brieven krijgen.quote:Op maandag 8 september 2014 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Janko de JankerdHij is een beetje een piepkont. Wel een lieve piepkont.
Nee.quote:Op maandag 8 september 2014 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe kloon van Iwanius?
Wat stomquote:Op maandag 8 september 2014 15:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze mogen niet in hogere kwaliteit uploaden ivm de deals met de digitale TV aanbieders (video on demand) en het NLziet van tegenwoordig. op NLziet.nl kun je wel in HD terugkijken, maar dat kost dus 8 euro per maand.
Bert was een held. Maar niet een boer. Hij schreef op de blonde boerin Henrieke.quote:Op maandag 8 september 2014 10:50 schreef PeterRusso het volgende:
Ook in deze editie kan er waarschijnlijk geen enkele boer tippen aan Bert.
Wat een eindbaas was dat!
[ afbeelding ]
HD kwaliteit zal het nooit worden begrijp ik. Maar 342 kan echt niet meer. 704x480 pixels is acceptabel.quote:Op maandag 8 september 2014 15:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze mogen niet in hogere kwaliteit uploaden ivm de deals met de digitale TV aanbieders (video on demand) en het NLziet van tegenwoordig. op NLziet.nl kun je wel in HD terugkijken, maar dat kost dus 8 euro per maand.
Triest, wanneer komt er eens iets waarvan we zeggen: "Oh, gaaf! Eindelijk!quote:Op maandag 8 september 2014 15:13 schreef Paxcon het volgende:
Ik ook! Ik vind haar tof! Maar ik durf niet te schrijvenquote:Op maandag 8 september 2014 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop echt dat Bertie veel post van leuke stadse moderne vrouwen krijgt
Je zou het daar wel op kunnen?quote:Op maandag 8 september 2014 18:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik ook! Ik vind haar tof! Maar ik durf niet te schrijven
En ik vind het best leuke boeren dit seizoen!
ja ik vind het een leuke dame! Ze communiceert makkelijk, is lekker eigengereid, ze heeft iets ondeugends over zich heen...quote:Op maandag 8 september 2014 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zou het daar wel op kunnen?
Ik ook.quote:Op maandag 8 september 2014 20:38 schreef RedFever007 het volgende:
Dag lieve bzv-FOK!kertjesdaar was ik weer
Ik ga nu kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |