ik ben erquote:Op zondag 7 september 2014 21:29 schreef KingRoland het volgende:
CUL / Heel Holland Bakt #7 Waar Martine met bijltjes hakt
ohquote:
Een spontane boer kan bij drie vrouwen nog steeds een halve autist zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Verheug me niet echt op dit seizoen, te veel normale boeren. Die paar autisten krijgen toch te weinig brieven.
Alleen Tom vind ik dan wel weer geinig, die krijgt vast een record aantal brieven 1500 ofzo
Forrest Gump komt volgende week ook wel ergens op TVquote:Op zondag 7 september 2014 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Forrest gump, Ranking en Het bakken. Dilemma
Haha, jaquote:Op zondag 7 september 2014 21:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Forrest Gump komt volgende week ook wel ergens op TV
Nou, seizoen 2010-2011 (met de falende Richard, de huilende geitenboer, de Limburgse 'ik zie u graag' met Poolse bruid) was een herfst/winterserie en dat leverde fantastische beelden op en had bijzonder veel sfeer. En de hoogste kijkcijfers ooit.quote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waarom wordt dit opgenomen in de herfst? De lente/zomer zou toch veel logischer zijn?
quote:1
BOER ZOEKT VROUW
NPO1
3.322.000
Het is zo verdeeld dat het gemakkelijk is voor Yvonne en haar blonde boef Tommie om meerdere boeren op één dag te bezoeken volgens mij... geen leuke verdeling:quote:
Denk dat ze wel op vrouwelijke types valt.quote:Op zondag 7 september 2014 23:33 schreef Terreros85 het volgende:
Tom
Jan
Geert
Bertie
Willem
Ik verwacht alleen bij Bertie wat spektakel. Allemaal tuinbroeken op de speeddate![]()
Staat inderdaad in haar profiel op BZV.quote:Op maandag 8 september 2014 10:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat ze wel op vrouwelijke types valt.
Zag inderdaad Paarlberg op de meeste kisten staan en vroeg me hetzelfde af.quote:Op maandag 8 september 2014 10:34 schreef Lienekien het volgende:
Mijn vriend zag wel meer namen op kisten staan, w.o. Paalberg, maar vroeg zich dus af of Tom daar wel een van was.
Bert, de ultieme boer zonder een boer te zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 10:50 schreef PeterRusso het volgende:
Ook in deze editie kan er waarschijnlijk geen enkele boer tippen aan Bert.
Wat een eindbaas was dat!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |