quote:Op zondag 7 september 2014 21:24 schreef Cee het volgende:
Zou leuk zijn als Tommie nu die bal gooit en Yvon er achteraan rent de branding in. Never to be seen again.
Lente was toch snel na die vorige Bzv?quote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waarom wordt dit opgenomen in de herfst? De lente/zomer zou toch veel logischer zijn?
Ja snap ik ook nooit. Zomerseizoen opnames vond ik de leukste BZV's.quote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waarom wordt dit opgenomen in de herfst? De lente/zomer zou toch veel logischer zijn?
Je kan met een lekkere montage in de winter wel heerlijk troosteloze, treurige TV maken.quote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik heb wel genoeg kneuterigheid gehad voor een avond.quote:
Verhitte stiltes tussen de strontvliegen.quote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja snap ik ook nooit. Zomerseizoen opnames vond ik de leukste BZV's.
Als ze ruzie krijgen, moeten ze door de stromende regenquote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Je kan met een lekkere montage in de winter wel heerlijk troosteloze, treurige TV maken.
Watergevecht met D'n Peterquote:Op zondag 7 september 2014 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Verhitte stiltes tussen de strontvliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |