abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2014 @ 12:13:15 #100
416020 K44S
The bearded man
pi_144416940
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:00 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja want iedereen die niet sport, heeft obesitas :')
Ik zeg alleen iets over obesitas mensen, dat het toevallig in deze context is :P....

Maar ik geef je gelijk.
Ik zelf ben 23, weeg.... pak weg 80 kilo en ben 2 meter. Ik lijk behoorlijk mager. En kan alles wat ik wil, eten.

Maar het is niet gezond.
Ik heb een tijdje bij een sportschool stage gelopen en dat beviel best.... en ik begin vanavond mn eigen bootcamp ( lekker amateuristisch :P ).

Ik kan er gewoon slecht tegen als men zegt : Ik hou niet van sporten en vind niets leuk !
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 11 september 2014 @ 12:18:01 #101
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144417040
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:13 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik zeg alleen iets over obesitas mensen, dat het toevallig in deze context is :P....

Maar ik geef je gelijk.
Ik zelf ben 23, weeg.... pak weg 80 kilo en ben 2 meter. Ik lijk behoorlijk mager. En kan alles wat ik wil, eten.

Maar het is niet gezond.
Ik heb een tijdje bij een sportschool stage gelopen en dat beviel best.... en ik begin vanavond mn eigen bootcamp ( lekker amateuristisch :P ).

Ik kan er gewoon slecht tegen als men zegt : Ik hou niet van sporten en vind niets leuk !
En ik kan slecht tegen sportnazi's :+
Sowieso dat hele gezond doen-gebeuren.. word ik enkel recalcitrant van.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 11 september 2014 @ 12:22:00 #102
416020 K44S
The bearded man
pi_144417134
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:18 schreef missbehavin het volgende:

[..]

En ik kan slecht tegen sportnazi's :+
Sowieso dat hele gezond doen-gebeuren.. word ik enkel recalcitrant van.
Dat kan, maar ik vraag me af waar die "haat" vandaan komt.

Ik ben zelf niet zo het body building, met van die vage shakes en zo.
Ik vind het wel belangrijk om te bewegen, het is namelijk niet alleen goed voor je lichaam, maar ook voor je mentale toestand ;)
  donderdag 11 september 2014 @ 12:22:56 #103
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144417168
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:22 schreef K44S het volgende:

[..]

Dat kan, maar ik vraag me af waar die "haat" vandaan komt.

Ik ben zelf niet zo het body building, met van die vage shakes en zo.
Ik vind het wel belangrijk om te bewegen, het is namelijk niet alleen goed voor je lichaam, maar ook voor je mentale toestand ;)
Zie er de lol gewoon niet van in, voelt niet fijn. Punt. Ik begrijp nooit zo waarom ik dat altijd uit moet leggen :')
  donderdag 11 september 2014 @ 12:24:21 #104
416020 K44S
The bearded man
pi_144417209
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:22 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Zie er de lol gewoon niet van in, voelt niet fijn. Punt. Ik begrijp nooit zo waarom ik dat altijd uit moet leggen :')
Is interessant onder de sportgoeroes van FOK ( ohnee.... we zitten alleen op een zoldertje ...)
  donderdag 11 september 2014 @ 12:25:22 #105
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144417236
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:24 schreef K44S het volgende:

[..]

Is interessant onder de sportgoeroes van FOK ( ohnee.... we zitten alleen op een zoldertje ...)
:{w niks interessants aan!
  donderdag 11 september 2014 @ 12:26:06 #106
416020 K44S
The bearded man
pi_144417259
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:25 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:{w niks interessants aan!
Wellus ! :6
  donderdag 11 september 2014 @ 12:27:19 #107
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144417290
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:26 schreef K44S het volgende:

[..]

Wellus ! :6
Bite my lazy little ass
pi_144417336
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 15:44 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Exactly my thoughts, inclusief dat ik niet helemaal geloof dat ze een hekel heeft aan sport. Nogmaals: ik moet nog een keer een gesprek hebben waarin we verkennen waar dit eigenlijk om draait... hekel aan de sportschool? Jeugdtrauma? Exentrauma? ik noem maar wat...

En alle mensen die denken even iets te concluderen dat ik autoritair ben en dat ik van haar een ander mens wil maken, enz enz enz.. helaas is de soep niet zo heet als jullie hopen. Ik snap dat jullie een leuk dramatopic willen en je hebt natuurlijk de gebruikelijke internetreflex om een ander zwart te maken ("zo'n autoritaire lul als TS zou ik gelijk van scheiden blabla") en daar zelf je beter door te voelen - een interessant fenomeen waar leuk onderzoek naar gedaan kan worden - maar het is hier allemaal niet van toepassing. Jammer jammer jammer :)
toch, jij wil iets van haar. daar komt het op neer. jij wil dat zij gaat sporten, want dat wil jij. kan je komen met allerhande redenen over waarom jij vindt dat jij gelijk hebt, maar het komt er gewoon op neer dat jij vindt dat zij iets nu niet goed (genoeg) doet en dat moet zij veranderen.

dat is gewoon scheef.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 11 september 2014 @ 12:29:29 #109
416020 K44S
The bearded man
pi_144417354
quote:
6s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:27 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Bite my lazy little ass
Graag :7
  donderdag 11 september 2014 @ 12:32:46 #110
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144417423
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:29 schreef K44S het volgende:

[..]

Graag :7
Nuhuh, en dan zeker gaan zeiken dat ik moet sporten o|O
  donderdag 11 september 2014 @ 12:34:19 #111
416020 K44S
The bearded man
pi_144417461
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:32 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nuhuh, en dan zeker gaan zeiken dat ik moet sporten o|O
Seks is ook sport :o
  donderdag 11 september 2014 @ 12:35:09 #112
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144417474
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:34 schreef K44S het volgende:

[..]

Seks is ook sport :o
Oh 8-)
  donderdag 11 september 2014 @ 12:39:28 #113
416020 K44S
The bearded man
pi_144417568
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:35 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oh 8-)
PM me voor speciale aanbieding :7
  donderdag 11 september 2014 @ 12:40:02 #114
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144417586
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:39 schreef K44S het volgende:

[..]

PM me voor speciale aanbieding :7
Thanks babe, maar ik ben al voorzien.
  donderdag 11 september 2014 @ 12:40:53 #115
416020 K44S
The bearded man
pi_144417601
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:40 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Thanks babe, maar ik ben al voorzien.
Je durft wel, iemand dood slaan met een blije mus.. :'(
  donderdag 11 september 2014 @ 12:41:35 #116
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144417621
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:40 schreef K44S het volgende:

[..]

Je durft wel, iemand dood slaan met een blije mus.. :'(
Ach, we zijn zo verschillend, het had toch nooit gewerkt, jij sportief, ik lui kreng....
  donderdag 11 september 2014 @ 12:41:58 #117
416020 K44S
The bearded man
pi_144417633
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:41 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ach, we zijn zo verschillend, het had toch nooit gewerkt, jij sportief, ik lui kreng....
haha ;)
pi_144418906
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit, heb het ook al eerder gezegd. Vind het zelfs vreemd dat iedereen zo bij het sporten blijft hangen, maar dat zal wel komen omdat de koppeling vet worden gemaakt is.
Met 1 keer per dag alleen normaal avondeten eten ga je niet echt vet worden, maar er gluren wel een heleboel andere problemen om de hoek, zeker op de langere termijn.
Nou ja, de kans bestaat wel dat als ze normaal gaat eten dat ze dan wel aankomt. Maar zo doorgaan kan ook niet. Als je een fatsoenlijk metabolisme wilt hebben zou je iets van om de 2/3 uur moeten eten, ik eet meestal ook 5/6x per dag. Ontbijt is sowieso erg belangrijk.
pi_144418948
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:26 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Nou ja, de kans bestaat wel dat als ze normaal gaat eten dat ze dan wel aankomt. Maar zo doorgaan kan ook niet. Als je een fatsoenlijk metabolisme wilt hebben zou je iets van om de 2/3 uur moeten eten, ik eet meestal ook 5/6x per dag. Ontbijt is sowieso erg belangrijk.
Je metabolisme is geen oventje die je moet opstoken hoor. Intermittent fasting werkt net zo goed.
pi_144419020
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Intermittent fasting
Oké, ik heb het even gegoogled en kwam al meteen bij Jesse van de Velden uit.. Die man kan ik niet serieus nemen :') bovendien klinkt 't als een hoop bullshit.

Edit: zit zelfs een trainingsschema bij voor op de lege maag. Ik weet niet wat die lui voor sport doen, maar ballet/jazzdansen/tapdans/zwemmen en gewichtheffen krijg ik echt niet voor elkaar om 't op een lege maag te doen. Gigantisch ongezond ook... Je lichaam heeft toch brandstoffen nodig tijdens het sporten.
pi_144419166
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:29 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Oké, ik heb het even gegoogled en kwam al meteen bij Jesse van de Velden uit.. Die man kan ik niet serieus nemen :') bovendien klinkt 't als een hoop bullshit.
Hij heeft het niet bedacht voor zover ik weet. :) Bovendien is het geen gelul in de ruimte, er zijn wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan. De onderzoeken die laten zien dat meal timing niet belangrijk is als het op afvallen aankomt, zijn er genoeg. Dat je min-zoveel keer per dag moet eten omdat anders je verbranding lager wordt is een hardnekkige mythe. Er zijn voordelen te behalen uit ontbijten, maar het is niet per definitie slecht als je het niet doet.
pi_144419222
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:29 schreef SSJKliko het volgende:
Edit: zit zelfs een trainingsschema bij voor op de lege maag. Ik weet niet wat die lui voor sport doen, maar ballet/jazzdansen/tapdans/zwemmen en gewichtheffen krijg ik echt niet voor elkaar om 't op een lege maag te doen. Gigantisch ongezond ook... Je lichaam heeft toch brandstoffen nodig tijdens het sporten.
Ken genoeg mensen die graag een half uur hardlopen op een lege maag bijv. Het zou niets voor mij zijn, maar het is gewoon niet waar dat je 6 maaltijden per dag nodig hebt om een 'fatsoenlijk metabolisme' te hebben.
pi_144419269
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft het niet bedacht voor zover ik weet. :) Bovendien is het geen gelul in de ruimte, er zijn wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan. De onderzoeken die laten zien dat meal timing niet belangrijk is als het op afvallen aankomt, zijn er genoeg. Dat je min-zoveel keer per dag moet eten omdat anders je verbranding lager wordt is een hardnekkige mythe. Er zijn voordelen te behalen uit ontbijten, maar het is niet per definitie slecht als je het niet doet.
Tja er zal vast ook wel wetenschappelijk onderzoek gedaan waaruit blijkt dat obesitas positieve effecten heeft, dat maakt 't nog niet meteen waar :')
Vasten is niet gezond, punt.
pi_144422799
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:38 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Tja er zal vast ook wel wetenschappelijk onderzoek gedaan waaruit blijkt dat obesitas positieve effecten heeft, dat maakt 't nog niet meteen waar :')
Ik doe aan IF (18 uur vasten en 6 uur eten) en guess what: ik leef nog steeds! Mijn energielevels zijn hoger. Ik kan me beter concentreren tijdens krachttraining en heb laatst een deadlift PR geboekt. En dat allemaal zonder ontbijt en lunch!

Een aantal uur zonder eten is niets mis mee. En alles wat Strawberry zegt natuurlijk
pi_144423184
Als ze dit echt verschrikkelijk vindt en echt niet wilt, dan is het niet aan jou om haar hierin te veranderen.
Je kan haar altijd proberen te motiveren om wat te doen aan beweging, maar als je het door haar strot probeert te duwen kan ze het idee krijgen dat je niet van haar houdt zoals ze is etc.
Dus accepteer zoals hoe ze is, of zoek verder. Een partner moet je niet willen veranderen.
pi_144423309
quote:

[..]

Drogreden. Jammer.
pi_144425034
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je metabolisme is geen oventje die je moet opstoken hoor. Intermittent fasting werkt net zo goed.
Vetverbranding +
Insulinegevoeligheid +
IF *O*
pi_144426629
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:46 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:

[..]

Groot gelijk man!

Laat je niets wijsmaken door sociale druk of het maatschappelijke ideaal plaatje. Jij bent iemand met een voorkeur. Ik ook, andere mensen net zo. Als jij een bepaald beeld ziet ben je echt niet de enigste daarin.

Mensen die jou gaan vertellen dat je bij iemand moet blijven of accepteren zoals die is vind ik complete onzin. Jij hebt een voorkeur. dat is heel normaal. Jij moet er gelukkig van worden. Dat kan alleen jij bepalen, niet iemand die denkt te kunnen oordelen op basis van jouw posts hier.

Mijn advies is om het gesprek aan te gaan en jouw verwachtingen kenbaar te maken. Eerlijk zijn en transparant. Mag ze zelf weten of ze moeite wilt doen voor jou. Als ze dat niet wil is prima, we leven in een vrije wereld maar dan moet ze ook niet gaan miepen als jij daar niet gelukkig van wordt en het daardoor laat gaan.

Samen kan je doelen behalen, bereiken en gelukkig worden. Als een van de twee de hele relatie kar moet trekken omdat hij " haar moet accepteren zoals zij is" gaat dat hem niet worden. Beter dat je dan een of andere stakker met een rubberen ruggengraat die gevoelig is voor sociale druk met haar opschepen.

Gelukkig worden moet je samen willen en iemand die nu al de wil om te leven opgeeft (ik word toch dik en dat is prima mentaliteit) zal in mijn ogen niet erg sterk in het leven staan.

Succes maat.
Bedankt voor de vriendelijke en inhoudelijke post. Ook anderen die nog tips hebben gegeven ^O^
pi_144428037
quote:

[..]

nou, niet bij obesitas. maar wel dat licht overgewicht geen kwaad kan en zelfs gezondheidsvoordelen kan hebben (onder de juiste voorwaarden).

klikkerdeklik
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_144428045
Je bent bang dat je een dikke vriendin hebt over een aantal jaren. Maar is dat reeel. Heeft ze aanleg om dik te worden. Is ze klein. Zit het in haar familie. Als ze een normale lengte heeft, weinig aanleg tot overgewicht heeft en ze eet normaal dan hoef je niet bang te zijn dat ze 100 kg+ wordt.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_144429095
Klinkt heel bekend. Toen ik een relatie kreeg met mijn vriendin was ze al bezig om iets steviger te worden. Haar ex klaagde hier vaak over vertelde ze mij. Inmiddels is ze nog steviger geworden, volslank zeg maar. Ze doet af en toe aan hardlopen, maar niet genoeg om echt af te vallen.

Ze zal het toch echt zelf moeten doen, dus het enige dat ik kan doen is haar stimuleren.

Overigens sport ik juist heel veel. Hardlopen, krachttraining enz. Ben ook redelijk gespierd aan het worden terwijl zij juist steviger aan het worden is.
pi_144435589
Als ze gewoon slank is/blijft en het wel leuk vindt om dingen met je te ondernemen, zie ik het probleem niet? Ja, het is jammer voor je dat ze niet samen met je wil sporten, maar andere activiteiten kan toch ook? Jij zult sommige hobby's van haar misschien ook niet leuk vinden (winkelen wellicht). Ik denk dat je dat over en weer moet accepteren. Pas als ze wel aan begint te komen of ook andere activiteiten niet samen met je wil ondernemen en alleen maar op de bank wil hangen, snap ik dat het frustrerend wordt en dat je wil dat er iets verandert. Dat haar huidige levensstijl niet goed is voor haar gezondheid (daarmee doel ik vooral op het eten, zo ongezond is niet sporten nu ook weer niet denk ik) vind ik niet een voldoende argument. Haar eigen gezondheid is haar zaak, niet dat van jou. Pas als jij er last van hebt (zoals dat bij roken het geval zou zijn, wat je zelf aanhaalt) zou ik daar met haar over in gesprek gaan.

Je kan hooguit een keer zeggen: "Ik denk dat het beter voor je gezondheid is als je gezonder gaat eten en gaat sporten en ik zal je er ook bij steunen als je besluit dat te gaan doen. Maar dit moet je uiteraard zelf weten."
pi_144444918
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 15:56 schreef Poolbal het volgende:
Daarop zei ze dat ze al van alles had geprobeerd, maar eigenlijk niets leuk vindt.
Pole fitness ook?

Moderator vrijdag 12 september 2014 @ 10:31:06 #134
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_144447931
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:02 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ja of door gebruikte drugsnaalden rollen. Keiharde win all over the place. :')
Soms zijn er van die posts waar ik blauw door zie van t lachen. Dit is er zo een. Heerlijk, dat sarcasme :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_144448611
Maak je niet te dik :') blijkbaar heeft ze door het gedram van haar ex hele vervelende associaties met sport. Dat ga je echt niet zo maar veranderen.

Bij mij op de sportschool ook genoeg vrouwen die 'sporten'. Enige wat ze doen is op de loopband wandelen. :)

Ga gewoon regelmatig met haar wandelen of fietsen ;) of desnoods winkelen, moet je zien hoeveel kilometers ze onbewust aflegt ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 12 september 2014 @ 11:17:53 #136
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144449116
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 15:56 schreef Poolbal het volgende:
Den dat ze dan maar iemand moet zoeken die haar ook dik accepteert. Gevraagd of ze er verder over wilde praten, maar dat vond ze op dat moment te veel.
Gadver-de-gadverdamme... Ik heb hier zo'n ontzettende hekel aan. Een beetje je gebrek aan motivatie relativeren door het algemeen geldende schoonheidsideaal te proberen veranderen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zeg haar dat je geen vetklep als vriendin wilt, en dat je haar dumpt als ze niet meer gaat bewegen.
Dit heb ik ook gezegd, wel wat genuanceerder. Maar ik wil mijn vriendin wel aantrekkelijk vinden. En excusez-moi, maar van iemand met bloedgroep suikerspin krijg ik 'm niet omhoog.
  vrijdag 12 september 2014 @ 11:20:29 #137
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144449183
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 15:16 schreef KeesBromfiets het volgende:
Als je haar alleen water en crackers doen dan hoeft ze niet persee te sporten om niet dik te worden.
Dat is niet voldoende om reeds gekregen vet te laten verdwijnen. Zelfs de bedenkers van het Auswitsch dieet combineerden een caloriearm dieet met voldoende fysieke inspanning.
pi_144449374
Door dit topic neem ik altijd de trap
Worry is a misuse of imagination
pi_144449398
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 10:57 schreef Koral het volgende:
Maak je niet te dik :') blijkbaar heeft ze door het gedram van haar ex hele vervelende associaties met sport. Dat ga je echt niet zo maar veranderen.

Bij mij op de sportschool ook genoeg vrouwen die 'sporten'. Enige wat ze doen is op de loopband wandelen. :)

Ga gewoon regelmatig met haar wandelen of fietsen ;) of desnoods winkelen, moet je zien hoeveel kilometers ze onbewust aflegt ;)
Wandelen is inderdaad echt goed voor de beweging. Dagelijks lopend boodschappen (toch maar die ene verder weg?) en af en toe lopen ipv de fiets zorgt dat je langer in beweging bent. Moet op zich in te bouwen zijn voor je.
  vrijdag 12 september 2014 @ 11:30:01 #140
431402 EigenwijzeMuffin
Bakt die zooi op 180graden
pi_144449474
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:17 schreef Trankilo het volgende:
Gadver-de-gadverdamme... Ik heb hier zo'n ontzettende hekel aan. Een beetje je gebrek aan motivatie relativeren door het algemeen geldende schoonheidsideaal te proberen veranderen.
Ik denk dat, dat juist afhankelijk is in hoeverre iemand zich laat leiden door dat (opgelegde) beeld.
Wat voor de een mooi is kan voor de ander spuuglelijk zijn. In deze context kunnen wij niet weten hoe hij dit ziet. Wat is dik in zijn ogen? 80k? 90k 130K en bij welke lengte?

Het getuigt juist van motivatie door een gesprek aan te willen gaan. Dat hij misschien kort door de bocht reageert of het via een internet forum post, tja, daar kunnen we het letterlijk nemen of met een korreltje zout.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:17 schreef Trankilo het volgende:
En excusez-moi, maar van iemand met bloedgroep suikerspin krijg ik 'm niet omhoog.
_O- _O_ ^O^
pi_144450604
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:30 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:

[..]

Ik denk dat, dat juist afhankelijk is in hoeverre iemand zich laat leiden door dat (opgelegde) beeld.
Wat voor de een mooi is kan voor de ander spuuglelijk zijn. In deze context kunnen wij niet weten hoe hij dit ziet. Wat is dik in zijn ogen? 80k? 90k 130K en bij welke lengte?
Ik hou niet van plankjes, meeste topmodellen vind ik dan ook niet mooi. Er mag van mij best een beetje neukteugel/zwembandje zijn, ietsje te hoog zitten in de BMI. Maar echt lubberende kwabben walg ik van. Vet over de knieën...vetschort... moeite hebben om trappen te lopen/op te staan vanwege je gewicht. Heel heel heel onaantrekkelijk, dan liever een plankje.
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:39:52 #142
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144451482
To quote the lovely Miss Rivers: "Happy and wodka go together, but happy and healthy do not"
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:45:12 #143
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144451633
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:30 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:
Het klopt dat iedereen een ander schoonheidsideaal heeft, maar ik denk wel dat als je dit eventjes breed pakt je wel een gebied kan nemen waar 80% van NL mee genoegen neemt.

Met wat ik typte over motivatie, doelde ik op de vriendin van TS. Beweging is niet altijd leuk, maar wel noodzakelijk. Mijn vriendin houdt ook niet van sporten, maar neemt toch vaak de fiets of gaat een paar keer zwemmen in de week, omdat ze het leuk vindt als ik zit te gluren terwijl ze zich omkleedt. Omdat ik vind dat ze er lekker uitziet. Dat doe je voor elkaar en jezelf; persoonlijke verzorging.

Niemand wil bekend staan als: X. "Welke X?" Die dikke. "Oh die!"
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:54:28 #144
431402 EigenwijzeMuffin
Bakt die zooi op 180graden
pi_144451935
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:45 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Het klopt dat iedereen een ander schoonheidsideaal heeft, maar ik denk wel dat als je dit eventjes breed pakt je wel een gebied kan nemen waar 80% van NL mee genoegen neemt.

Met wat ik typte over motivatie, doelde ik op de vriendin van TS. Beweging is niet altijd leuk, maar wel noodzakelijk. Mijn vriendin houdt ook niet van sporten, maar neemt toch vaak de fiets of gaat een paar keer zwemmen in de week, omdat ze het leuk vindt als ik zit te gluren terwijl ze zich omkleedt. Omdat ik vind dat ze er lekker uitziet. Dat doe je voor elkaar en jezelf; persoonlijke verzorging.

Niemand wil bekend staan als: X. "Welke X?" Die dikke. "Oh die!"
Zoals je het hier neer zet kan ik mij er 100% er in vinden.
Sterker nog vrouwlief aan mijn zijde is ook absoluut geen sportfanaat. Maar zij zwemt graag en dat juich ik zeker toe.
Nu is het zo dat zij gelukkig een (mooi) vrouwelijk lichaam heeft ten opzichte van die gratenpakhuizen die dat achterlijke wereldje van de mode industrie te bieden heeft.

Maar goed imo; alles vanaf graat pakhuis tot bloedspiegel van een suikerspin met een vetschort is mooi wat mij betreft. Ik denk dat je jezelf af moet vragen of alles nog wel goed in je bovenkamer is als je hijgend 3 treden moet nemen of jezelf vast moet houden als de wind opsteekt met windkracht 1. }:|
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:02:52 #145
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_144454220
Zo'n vriendin heb ik dus ook! Ze is de afgelopen twee maanden zo'n zes kilo aangekomen....

Ze is ook zwanger, misschien heeft dat er iets mee te maken?
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:39:35 #146
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144455230
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:02 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo'n vriendin heb ik dus ook! Ze is de afgelopen twee maanden zo'n zes kilo aangekomen....

Ze is ook zwanger, misschien heeft dat er iets mee te maken?
Allemachtig dan ben ik bang dat je vriendin gaat bevallen van een kleine vinvis. 6 kilo is zo'n beetje het dubbele van het gemiddelde? Het wordt vast een lieve baby :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Trankilo op 12-09-2014 14:39:55 (smiley) ]
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:48:31 #147
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_144455452
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:39 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Allemachtig dan ben ik bang dat je vriendin gaat bevallen van een kleine vinvis. 6 kilo is zo'n beetje het dubbele van het gemiddelde? Het wordt vast een lieve baby :')
Dat gewicht gaat niet alleen in de baby zitten hoor :')
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:49:54 #148
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144455479
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:48 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Dat gewicht gaat niet alleen in de baby zitten hoor :')
Ook de combi van kwarktassen + baby = 6 kilo vind ik met 2 maanden nogal veel.
pi_144456280
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:49 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Ook de combi van kwarktassen + baby = 6 kilo vind ik met 2 maanden nogal veel.
Hij zegt toch niet dat ze 2 mnd zwanger is?
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:24:26 #150
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144456366
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hij zegt toch niet dat ze 2 mnd zwanger is?
anders gaan we er even heel serieus op in.
Kun je een topic aanmaken in Ouder(s), dan kletsen we verder.
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:52:57 #151
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144457329
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:39 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Ach, ik was 23 kg aangekomen, niet zo zeuren hoor :+
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:09:36 #152
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144457806
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:52 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ach, ik was 23 kg aangekomen, niet zo zeuren hoor :+
allemachtig, dat wordt dus zoeken naar een draagmoeder.
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:14:14 #153
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144457972
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:09 schreef Trankilo het volgende:

[..]

allemachtig, dat wordt dus zoeken naar een draagmoeder.
Eén keer was genoeg ;)
pi_144459067
Haar achtervolgen met een kapmes dan krijgt ze haar beweging wel.
pi_144464329
Maak knorgeluiden in haar bijzijn.
BEASTMODE
pi_144464366
Zeg dat zwart normaal gesproken afkleed, maar bij haar nieuwe shirt net ff niet.
BEASTMODE
pi_144464485
Koop exact hetzelfde model riem die ze normaal draagt en verwissel deze met eentje met kleinere omtrek.

[ Bericht 4% gewijzigd door Awesome_ op 12-09-2014 20:34:34 ]
BEASTMODE
pi_144464592
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:26 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Kun je hier meer over vertellen? Volgens mij heb jij er wel verstand van.
BEASTMODE
pi_144477255
Kun je het niet gewoon uitmaken en een fitgirl zoeken? Ik moet er ook niet aan denken om later met zo'n lamme zeug in bed te liggen. Mocht het zover komen kan je altijd nog een Frits Westertje pullen en weer een nieuwe uitzoeken.

Dikke wijven :r
pi_144480797
Lastig.
Zo'n meid/vrouw ken ik ook.

Eerder erg sportief en strak afgetraind.
Toen gestopt met sporten, bleef mooi slank (werd wel iets minder strak).

Nu paar jaar en paar kinderen verder. Plofkop, dikke buik en enorme benen.
Zonde, ze was zo mooi.
pi_144482412
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:53 schreef Awesome_ het volgende:
Maak knorgeluiden in haar bijzijn.
:') :D hahahahaha :D
pi_144614568
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Kun je hier meer over vertellen? Volgens mij heb jij er wel verstand van.
Is dat sarcasme of wil je dat echt weten? :P nouja, het lijkt mij logisch dat als ze alleen eet op de avonden (zoals ts hier beweerd, dus een lunch/ontbijt enz) dat haar lichaam nu in een soort bespaarstand staat. Als ze dan normaal gaat eten (dus wel ontbijt/lunch) zal ze 't eerst opslaan als vet want haar lichaam is niet gewend zoveel te eten. Althans, zo is 't mij altijd verteld :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')