Ach, ik was 23 kg aangekomen, niet zo zeuren hoorquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:39 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Allemachtig dan ben ik bang dat je vriendin gaat bevallen van een kleine vinvis. 6 kilo is zo'n beetje het dubbele van het gemiddelde? Het wordt vast een lieve baby
allemachtig, dat wordt dus zoeken naar een draagmoeder.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, ik was 23 kg aangekomen, niet zo zeuren hoor
Eén keer was genoegquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:09 schreef Trankilo het volgende:
[..]
allemachtig, dat wordt dus zoeken naar een draagmoeder.
Kun je hier meer over vertellen? Volgens mij heb jij er wel verstand van.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:26 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou ja, de kans bestaat wel dat als ze normaal gaat eten dat ze dan wel aankomt. Maar zo doorgaan kan ook niet. Als je een fatsoenlijk metabolisme wilt hebben zou je iets van om de 2/3 uur moeten eten, ik eet meestal ook 5/6x per dag. Ontbijt is sowieso erg belangrijk.
Is dat sarcasme of wil je dat echt weten?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kun je hier meer over vertellen? Volgens mij heb jij er wel verstand van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |