quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Had je kunnen weten toen je haar in de mcDonalds ontmoette.
Ze is een prachtige zelfverzekerde vrouw die van zichzelf en een goede maaltijd houdt en weet dat ze er mag zijn. Jammer dat jij daar niet zo over denkt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:56 schreef Poolbal het volgende:
Dussss.. sinds een tijdje een nieuwe vriendin en nu blijkt dat ze een hekel heeft aan sport, en zelfs zo erg dat ze het prima vindt om (heel) dik te worden. We hebben er een gesprekje over gehad waarin ik suggereerde om op andere manieren te bewegen dan hardlopen/fitness (vindt ze saai), bv met zumba of zoiets. Daarop zei ze dat ze al van alles had geprobeerd, maar eigenlijk niets leuk vindt. Uiteindelijk brak ze in huilen uit en zei dat haar ex hier ook al zo op hamerde (is uitgegaan om andere redenen) en dat ze dan maar iemand moet zoeken die haar ook dik accepteert. Gevraagd of ze er verder over wilde praten, maar dat vond ze op dat moment te veel. Uiteraard zal ik op een later tijdstip nog eens vragen op wat voor manier we er over kunnen hebben zonder dat het voor haar pijnlijke herinneringen ophaalt.
Want we moeten het er nog wel over hebben. Nu heeft ze nog een prima figuur, maar ik heb geen zin om later met een 100-150kilo in bed te moeten liggen. Het is gewoon niet aantrekkelijk. En daarnaast krijg je gezondheidsproblemen en wil ik ook gewoon met mn vrouw een stukje kunnen fietsen en uberhaupt een actief leven leiden.
Wie heeft tips hoe ik haar kan activeren? Of moet ik eerst uitvinden waarom ze er zo'n enorme hekel aan heeft?
Ja of door gebruikte drugsnaalden rollen. Keiharde win all over the place.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:01 schreef KaBuf het volgende:
Gewoon veel seks hebben, valt ze ook van af.
Win-win.
Ben ik niet helemaal met je eens. Het gaat hier ook om gezondheidsredenen. Ik ben van mening dat je je partner er op mag wijzen wanneer je de indruk hebt dat hij/zij een slechte levensstijl heeft.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:10 schreef Deckard het volgende:
Als zij niet wil dan wil zij niet. Je bent net zo erg als die vrouwen die hun vriend willen veranderen.
Af en toe sporten is niet alleen goed tegen overgewicht maar tegen een hele hoop andere potentiėle problemen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet. Als ze niet van sporten houdt, dan houdt ze niet van sporten. Dan maar zorgen dat ze niet te veel eet en dan wordt ze ook niet dik.
dus omdat ts vind dat zijn vriendin maar moet gaan sporten, denk jij dat die vriendin een ongezonde levensstijl heeft?quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Het gaat hier ook om gezondheidsredenen. Ik ben van mening dat je je partner er op mag wijzen wanneer je de indruk hebt dat hij/zij een slechte levensstijl heeft.
Die partner mag het dan natuurlijk uitmaken maar dat is dan zijn/haar eigen verantwoordelijkheid.
Uit het verhaal van TS. Niet sporten is per definitie ongezond.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
dus omdat ts vind dat zijn vriendin maar moet gaan sporten, denk jij dat die vriendin een ongezonde levensstijl heeft?
waaruit maak jij dat op?
Dit ja. Als je hiermee niet kunt leven dan passen jullie gewoon niet bij elkaar. Dan kun je beter iemand zoeken die wel op dezelfde manier als jij in het leven staat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:10 schreef Deckard het volgende:
Als zij niet wil dan wil zij niet. Je bent net zo erg als die vrouwen die hun vriend willen veranderen.
nee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Uit het verhaal van TS. Niet sporten is per definitie ongezond.
Als de vriendin er zelf al van uit lijkt te gaan dat ze dik wordt, denk ik dat we wel kunnen concluderen dat haar levensstijl niet ideaal is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
nee.
misschien heeft de vriendin van ts geen zittend beroep, en heeft tijdens haar werkzaamheden al genoeg beweging.
zulk soort info staat bijv niet in de op, waardoor zowel jij als ik daar maar een gooi naar moeten doen.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:10 schreef Deckard het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |