abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144272836
Als je haar alleen water en crackers doen dan hoeft ze niet persee te sporten om niet dik te worden.
pi_144273842
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 10:41 schreef Robophatt het volgende:
Als je het mij vraagt bestaat er niet zoiets als een hekel hebben aan sport. Dat klinkt zo ongeveer hetzelfde als een hekel hebben aan eten of een hekel hebben aan het weer. Er is zo ontzettend veel wat je kunt doen dat onder sport valt dat het toch bijna onmogelijk is dat ze aan alles een hekel heeft.

[..]

Eerlijk gezegd zou ik helemaal gek worden van iemand die zo slecht voor zijn/haar lichaam zorgt. Zou echt moeite met zo'n relatie hebben. Kom op, eet gewon fatsoenlijk en beweeg wat. Niet iedereen hoeft volgens een schema te eten en dagelijks te sporten, maar ik vind het werkelijk waar een afknapper als iemand op zo'n manier als je hier beschrijft leeft.

Het enige wat je kunt doen is er eerlijk over zijn tegen haar. Leer haar fatsoenlijk te eten en zorg op andere manieren voor beweging. Accepteer echter dat als het er niet in zit het er soms ook gewoon nooit in zal komen. Wat eigenlijk jammer is, want waarschijnlijk zou ze zich heel wat beter voelen als ze er iets meer moeite in zou steken. Maar goed, wie ben ik om daar iets over te zeggen...
Exactly my thoughts, inclusief dat ik niet helemaal geloof dat ze een hekel heeft aan sport. Nogmaals: ik moet nog een keer een gesprek hebben waarin we verkennen waar dit eigenlijk om draait... hekel aan de sportschool? Jeugdtrauma? Exentrauma? ik noem maar wat...

En alle mensen die denken even iets te concluderen dat ik autoritair ben en dat ik van haar een ander mens wil maken, enz enz enz.. helaas is de soep niet zo heet als jullie hopen. Ik snap dat jullie een leuk dramatopic willen en je hebt natuurlijk de gebruikelijke internetreflex om een ander zwart te maken ("zo'n autoritaire lul als TS zou ik gelijk van scheiden blabla") en daar zelf je beter door te voelen - een interessant fenomeen waar leuk onderzoek naar gedaan kan worden - maar het is hier allemaal niet van toepassing. Jammer jammer jammer :)
pi_144274372
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind sporten erg leuk, maar ik zou TS echt niet als partner willen hebben. Beetje beslissen wat je partner wel of niet zou moeten doen en maar blijven hameren op dat je geen dikke meid wilt (terwijl ze nu een normaal postuur heeft!). Volgens mij gaat je relatie in de eerste plaats om imago. Ik bespeur althans weinig liefde.
Je zit er compleet naast, en je zit ook niet stiekem goed, echt miles off. :W
pi_144274464
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 22:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daar zou je haar in kunnen stimuleren, maar dat is heel wat anders dan actief sporten.

Als ze geen overgewicht heeft zie ik het probleem niet, je hoeft toch niet alle hobby's die de ander heeft leuk te vinden?
inderdaad ook zoeken naar andere vormen van inspanning. Maar het gaat in deze dus niet echt over iets als een hobby, je gezondheid is mijns inziens een essentieel onderdeel van je leven en je eigen gezondheid en die van je partner is onderdeel van de relatie. Ik kan mij bijvoorbeeld ook voorstellen dat iemand er niet mee kan leven als zijn/haar partner rookt en zegt nooit te willen stoppen.
pi_144274669
Ik vind het helemaal niet raar dat TS probeert zijn vriendin tot sporten aan te zetten. En zelfs als hij dat enkel om oppervlakkige redenen doet verandert dat niets aan het punt dat niet bewegen ongelofelijk slecht voor je is, en dat die vriendin blijkbaar zelf al van mening is dat ze dik gaat worden als ze niet sport (wat ze dus ook niet doet). Tel daarbij op dat ze geen gezonde levensstijl heeft en naar ik aanneem ook geen actieve baan, en ik ben het volledig met TS eens. Het is niet alsof hij haar een kledingsstijl opdringt of zo.
pi_144415485
Ik zou me eerder zorgen maken om haar eetgewoonten dan dat ze niet sport..
pi_144415571
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:16 schreef SSJKliko het volgende:
Ik zou me eerder zorgen maken om haar eetgewoonten dan dat ze niet sport..
Dit, heb het ook al eerder gezegd. Vind het zelfs vreemd dat iedereen zo bij het sporten blijft hangen, maar dat zal wel komen omdat de koppeling vet worden gemaakt is.
Met 1 keer per dag alleen normaal avondeten eten ga je niet echt vet worden, maar er gluren wel een heleboel andere problemen om de hoek, zeker op de langere termijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 11 september 2014 @ 11:33:46 #83
416020 K44S
The bearded man
pi_144415960
Ik heb geen zin om 4 pagina's af te lezen.

Maar waarom gaan jullie niet samen op een sport? Zoals tennis, zwemmen, hockey, voetbal... etc.

Dan zit zij wellicht in een ander team, je kunt dan kijken naar elkaar op het veld.

Daar bij is ( wat ik dan wel heb gelezen ) Seks een goeie.

Vooral de Italiaanse kroonluchter ( de vrouw gaat in de ": brug "houding , jij steekt je pielemuis er in... en zij gaat heen en weer.... kost jou vrij weinig energie en zij moet extreem veel kracht uitoefenen ).
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_144416029
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want stevig wandelen is vergelijkbaar met intensieve cardio, denk je?
Elke dag een stevige wandeling van een half uurtje is beter dan twee keer in de week intensieve cardio.
pi_144416151
ze is nu toch ook niet vet of?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  donderdag 11 september 2014 @ 11:42:46 #86
78918 SeLang
Black swans matter
pi_144416188
Gewoon minder te eten geven
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 11 september 2014 @ 11:46:53 #87
431402 EigenwijzeMuffin
Bakt die zooi op 180graden
pi_144416282
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 15:44 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Exactly my thoughts, inclusief dat ik niet helemaal geloof dat ze een hekel heeft aan sport. Nogmaals: ik moet nog een keer een gesprek hebben waarin we verkennen waar dit eigenlijk om draait... hekel aan de sportschool? Jeugdtrauma? Exentrauma? ik noem maar wat...

En alle mensen die denken even iets te concluderen dat ik autoritair ben en dat ik van haar een ander mens wil maken, enz enz enz.. helaas is de soep niet zo heet als jullie hopen. Ik snap dat jullie een leuk dramatopic willen en je hebt natuurlijk de gebruikelijke internetreflex om een ander zwart te maken ("zo'n autoritaire lul als TS zou ik gelijk van scheiden blabla") en daar zelf je beter door te voelen - een interessant fenomeen waar leuk onderzoek naar gedaan kan worden - maar het is hier allemaal niet van toepassing. Jammer jammer jammer :)
Groot gelijk man!

Laat je niets wijsmaken door sociale druk of het maatschappelijke ideaal plaatje. Jij bent iemand met een voorkeur. Ik ook, andere mensen net zo. Als jij een bepaald beeld ziet ben je echt niet de enigste daarin.

Mensen die jou gaan vertellen dat je bij iemand moet blijven of accepteren zoals die is vind ik complete onzin. Jij hebt een voorkeur. dat is heel normaal. Jij moet er gelukkig van worden. Dat kan alleen jij bepalen, niet iemand die denkt te kunnen oordelen op basis van jouw posts hier.

Mijn advies is om het gesprek aan te gaan en jouw verwachtingen kenbaar te maken. Eerlijk zijn en transparant. Mag ze zelf weten of ze moeite wilt doen voor jou. Als ze dat niet wil is prima, we leven in een vrije wereld maar dan moet ze ook niet gaan miepen als jij daar niet gelukkig van wordt en het daardoor laat gaan.

Samen kan je doelen behalen, bereiken en gelukkig worden. Als een van de twee de hele relatie kar moet trekken omdat hij " haar moet accepteren zoals zij is" gaat dat hem niet worden. Beter dat je dan een of andere stakker met een rubberen ruggengraat die gevoelig is voor sociale druk met haar opschepen.

Gelukkig worden moet je samen willen en iemand die nu al de wil om te leven opgeeft (ik word toch dik en dat is prima mentaliteit) zal in mijn ogen niet erg sterk in het leven staan.

Succes maat.
pi_144416298
quote:
6s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:42 schreef SeLang het volgende:
Gewoon minder te eten geven
Nog minder? Want volgens de TS eet ze alleen avondeten en verder helemaal niets.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 11 september 2014 @ 11:53:56 #89
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144416450
Geef d'r groot gelijk. Sporten :r
Ik ren alleen als ik achtervolgd word. :7
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 11 september 2014 @ 11:55:59 #90
416020 K44S
The bearded man
pi_144416505
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:53 schreef missbehavin het volgende:
Geef d'r groot gelijk. Sporten :r
Ik ren alleen als ik achtervolgd word. :7
Struikel je dan ook over je eigen vet ?
  donderdag 11 september 2014 @ 11:56:33 #91
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144416521
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:55 schreef K44S het volgende:

[..]

Struikel je dan ook over je eigen vet ?
Nope
  donderdag 11 september 2014 @ 11:57:46 #92
431402 EigenwijzeMuffin
pi_144416545
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:56 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nope
Adrenaline zal helpen, en daarna vergroot risico op hartfalen ivm inspanning dat je hart niet gewend is _O-

Ach zolang je maar gelukkig bent met jezelf toch. :)
  donderdag 11 september 2014 @ 11:59:15 #93
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144416576
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:57 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:

[..]

Adrenaline zal helpen, en daarna vergroot risico op hartfalen ivm inspanning dat je hart niet gewend is _O-

Wedden, ik word zo'n oud besje van 100 waarvan niemand snapt dat ze zo oud is geworden :7
  donderdag 11 september 2014 @ 11:59:38 #94
416020 K44S
The bearded man
pi_144416589
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:57 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:

[..]

Ik kan niet geloven dat obesitas mensen gelukkig met zichzelf zijn.

Maar ik geloof wel meer niet.
  donderdag 11 september 2014 @ 12:00:21 #95
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144416603
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:59 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik kan niet geloven dat obesitas mensen gelukkig met zichzelf zijn.

Maar ik geloof wel meer niet.
Ja want iedereen die niet sport, heeft obesitas :')
  donderdag 11 september 2014 @ 12:01:02 #96
431402 EigenwijzeMuffin
pi_144416621
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:59 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Wedden, ik word zo'n oud besje van 100 waarvan niemand snapt dat ze zo oud is geworden :7
Aangenomen! Als jij honderd wordt betaal ik je glaasje sherry in het verzorgingstehuis ;)
  donderdag 11 september 2014 @ 12:01:20 #97
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144416632
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:01 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:

[..]

Aangenomen! Als jij honderd wordt betaal ik je glaasje sherry in het verzorgingstehuis ;)
*O* maar maak er maar wodka van dan
  donderdag 11 september 2014 @ 12:01:45 #98
431402 EigenwijzeMuffin
pi_144416642
Hippe oma dan, met je wodka :P
  donderdag 11 september 2014 @ 12:02:21 #99
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144416664
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:01 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:
Hippe oma dan, met je wodka :P
Tja, ik drink het nu, dus het lijkt me sterk dat ik dan ineens op sherry overstap
  donderdag 11 september 2014 @ 12:13:15 #100
416020 K44S
The bearded man
pi_144416940
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:00 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja want iedereen die niet sport, heeft obesitas :')
Ik zeg alleen iets over obesitas mensen, dat het toevallig in deze context is :P....

Maar ik geef je gelijk.
Ik zelf ben 23, weeg.... pak weg 80 kilo en ben 2 meter. Ik lijk behoorlijk mager. En kan alles wat ik wil, eten.

Maar het is niet gezond.
Ik heb een tijdje bij een sportschool stage gelopen en dat beviel best.... en ik begin vanavond mn eigen bootcamp ( lekker amateuristisch :P ).

Ik kan er gewoon slecht tegen als men zegt : Ik hou niet van sporten en vind niets leuk !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')