Rusland doet zoiets nu ook. Ze liegen alles bij elkaar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:03 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Voordat de oorlog begon???
VIPS bracht dat bericht uit een maand voor de invasie van Irak, ze zeiden ook dat Colin Powell de VN had misleid.
Wanneer zag jij de eerste berichten in de reguliere media?
toon me bronnenquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Voor de oorlog werd er genoeg twijfel (en afkeur) uitgesproken ja. Media in het Westen is/was divers en niet zoals RT of zo.
Ik zit op m'n mobiel en kan niet zo snel 11 jaar oude artikelen uit de hoge hoed toveren.quote:
Je zou eens kunnen beginnen met de verschillende zaterdagkranten te gaan lezen. Dan zie je binnen Nederland al een grote diversiteit. Neem je de Duitse, Franse en Britse er bij dan zal je mond openvallen van verbazing over hoe divers het is.quote:
we hebben het nu over 2003, toen bestond rt nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen beginnen met de verschillende zaterdagkranten te gaan lezen. Dan zie je binnen Nederland al een grote diversiteit. Neem je de Duitse, Franse en Britse er bij dan zal je mond openvallen van verbazing over hoe divers het is.
Maar ik snap dat je meer voelt voor de absolute waarheid die een RT je voorschotelt.
Het gaat om het model T-72BM, die Rusland niet exporteerd,quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Oekraïne heeft oude Russische T-72 tanks gekocht van Hongarije. Als het al T-72 tanks zijn.
En wat is dit:
http://www.kyivpost.com/c(...)for-sale-360329.html
Het is een beetje de F22 Raptor van de tanks, alleen de Russen gebruiken het ding en ze verkopen ze niet aan andere landen.quote:The T-72BM is in service with the Russian Army in large numbers. This modernized T-72 is not known to have been exported to nor operated by any other country
Dat is wat anders dan steun van de Russische overheid en ik hoorde een andere rebellen leider zeggen dat ze alleen morale steun kregen vanuit Rusland.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:01 schreef deelnemer het volgende:
6. Als de rebellen zelf beweren dat ze wapens en manschappen krijgen vanuit Rusland.
Alleen is het niet zo dat iedereen die daar aanwezig is daar sporen van ziet, maar enkele zeggen dat te zien.quote:Kortom, als iedereen die daar aanwezig is er de sporen van ziet, maar jij persoonlijk niet daar bent om het met je eigen ogen te zien, is er dan sprake van een bewijs?
De afgelopen weken zijn in onze media bijvoorbeeld ook stukken verschenen die het westen aanwijzen als de boeman in deze kwestie.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen beginnen met de verschillende zaterdagkranten te gaan lezen. Dan zie je binnen Nederland al een grote diversiteit. Neem je de Duitse, Franse en Britse er bij dan zal je mond openvallen van verbazing over hoe divers het is.
Maar ik snap dat je meer voelt voor de absolute waarheid die een RT je voorschotelt.
Hoe oud was jij in 2003?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:11 schreef meth1745 het volgende:
[..]
we hebben het nu over 2003, toen bestond rt niet
Ga het zelf lekker zoeken. Jij maakte de eerste claim. Bepaal voor jezelf vanaf tot welke dag (voor of in de oorlog) de kritiek geuit moet zijn. Zoek op die data (miss per maand of week) icm trefwoorden zoals doubt, sceptis, etc icm wmd, iraq, powell, sadam, etc. Bel daarna alle kranten en tv-media die geen openbare database beschikbaar hebben.quote:
Ach kom op zeg. Je kan erover twisten of e.e.a. direct wordt aangestuurd vanuit de Russische overheid of niet, maar als je ontkent dat er enige ondersteuning vanaf Russisch grondgebied komt, dan maak je alleen maar jezelf belachelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Alleen is het niet zo dat iedereen die daar aanwezig is daar sporen van ziet, maar enkele zeggen dat te zien.
We zitten in het oorlog in Oekraïne topic en hier is duidelijk de trend waarneembaar dat een aantal figuren alleen de uitgesproken pro-Russische media als bronnen accepteren.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:11 schreef meth1745 het volgende:
[..]
we hebben het nu over 2003, toen bestond rt niet
En je las alleen de Telegraaf of wat?quote:
kritisch over het bestaan van chemische wapens in Irak? Toon me een bron. Je heb toch google, nee?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En je las alleen de Telegraaf of wat?
Ik heb toen voldoende kritische verhalen voorbij zien komen. Maar goed, ik lees dan ook vrij veel nieuws.
Oekraine bezwijkt aan een militaire overmacht afkomstig van Russische bodem, zonder dat de Russische overheid daarbij betrokken is. In dat geval heeft de overheid in Rusland het land onvoldoende onder controle.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan steun van de Russische overheid en ik hoorde een andere rebellen leider zeggen dat ze alleen morale steun kregen vanuit Rusland.
[..]
Alleen is het niet zo dat iedereen die daar aanwezig is daar sporen van ziet, maar enkele zeggen dat te zien.
Saddam had chemische wapens, daar bestaat geen twijfel over. Hij had alleen (nog) geen nucleaire wapens.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:18 schreef meth1745 het volgende:
[..]
kritisch over het bestaan van chemische wapens in Irak? Toon me een bron.
Bron dat het model T-72BM is? Bij de comments worden er andere suggesties gedaan door pro-Oekraïners.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:12 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het gaat om het model T-72BM, die Rusland niet exporteerd,
[..]
Het is een beetje de F22 Raptor van de tanks, alleen de Russen gebruiken het ding en ze verkopen ze niet aan andere landen.
Wat een bullshit, we hebben het over VIPS.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:19 schreef LelijKnap het volgende:
Bijna 50 en RTs onzin geloven. Vrij ongeloofwaardig.
Ze waren allemaal al vernietigd toen Collin Powell met z'n "bewijzen" kwam.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:19 schreef Nintex het volgende:
[..]
Saddam had chemische wapens, daar bestaat geen twijfel over. Hij had alleen (nog) geen nucleaire wapens.
Jij toch ook?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:18 schreef meth1745 het volgende:
[..]
kritisch over het bestaan van chemische wapens in Irak? Toon me een bron. Je heb toch google, nee?
Ik ontken dat helemaal niet, beter lezen. Dan zien je dat de discussie met hem hiermee begon:quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Je kan erover twisten of e.e.a. direct wordt aangestuurd vanuit de Russische overheid of niet, maar als je ontkent dat er enige ondersteuning vanaf Russisch grondgebied komt, dan maak je alleen maar jezelf belachelijk.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat jij een bewijs noemt. Het is een feit dat de Russische overheid ontkent iets met het conflict te maken te hebben. Is dat een bewijs dat ze er niets mee te maken hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |