nee niet echt iets, vind soms nog best leerzaam eigenlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er nog wat leuks te zien? Ben al een tijdje niet meer wezen kijken ..
Ja klopt ik kom je dat niet vertellenquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar ook overheen bent geweest?
Gooi je er ook nog een toepasselijk plaatje bij?quote:
wat heb je daar geleerd dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee niet echt iets, vind soms nog best leerzaam eigenlijk
had gekund toch...quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ik kom je dat niet vertellen
Nu je het zegt .. Oh nee dat is het Adam Curry verhaallijn... ... Alhoewel die heb ze ook gedaan ..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik was effe verdwaald tussen de plaatjesquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:59 schreef chufi het volgende:
Lang gezocht maar straks gevonden ....
quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Ik ben ineens zeer benieuwd waar je op googelde...quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was effe verdwaald tussen de plaatjesik ga zo ng wel even terug
Erg braaf plaatje in de OP... Fann doet of de Griek niet meer wil ....quote:
Ik googlede ook, vond alleen plaatjes van een pratende Al Gorequote:Op zaterdag 6 september 2014 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Erg braaf plaatje in de OP... Fann doet of de Griek niet meer wil ....
Maar ondertussen fixed ie gewoon W8
Doe ie altijdquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Erg braaf plaatje in de OP... Fann doet of de Griek niet meer wil ....
Maar ondertussen fixed ie gewoon W8
op gore praatjesquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik googlede ook, vond alleen plaatjes van een pratende Al Gore
quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er geen geile wijven bij komen houdt het hier op
Kut![]()
Hoiquote:
Ik heb je topic vervuild.quote:
zo, die quote ik evenquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms ben je vast wel geil Fann ,, Maar je komt niet... Ik zou je kunnen helpen
quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms ben je vast wel geil Fann ,, Maar je komt niet... Ik zou je kunnen helpen
Het is best sneu en triest.quote:
Oh oh... Het moet niet gekker worden.quote:
Nee ik trek dit nietquote:
Hoi hoest?quote:
Ach je bent welkom zoals alle debielen hier.quote:
KAnniebeterquote:
Op de beruchte BBQ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al vijf jaar niet meer gezien.
Verleden maand was hij ergens.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al vijf jaar niet meer gezien.
Werken in Nijmegen. En nee, wil ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doe jij tegenwoordig? Heb je je eigen bedrijf al?
Opzouten jij wilde niet meequote:
Fuck die shit man. Jij zat er toch ook bovenop voordat die pakjes-mongeaulen het doorhadden???quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Werken in Nijmegen. En nee, wil ik ook niet.
Wij ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]Nee en daar ben ik nog steeds érg blij om
Klopt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan was je wel érg ver heen als je het verschil niet weet
Ik heb de foto's niet meerquote:
Achh VIEL wel meequote:Op zaterdag 6 september 2014 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan was je wel érg ver heen als je het verschil niet weet
Wie de fuck ben jij nou weer. Ik raak in de warquote:
* just me komt gewoon even binnenwippenquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer. Ik raak in de war
Yup. Dat zouden ze nog eens moeten doen. Leeft "hij" nog?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:26 schreef remlof het volgende:
Was wel een legendarische barbeknoei.
OK, Wie deed wie ... En wie deed nie..?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:26 schreef remlof het volgende:
FUCK NEWBIES JONGEUH, VERROT SCHELDEN EN ALLES JEWAIDSquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer. Ik raak in de war
Post de meest hilarische eens hier in een spoilerquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien maar ik heb nog foto's.
Op je strippenkaart als ik je entreedatum zo mag geloven..quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:27 schreef just me het volgende:
[..]
* just me komt gewoon even binnenwippen
De heg is nog niet hersteld. En de verkoop van het huis is traagquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:26 schreef remlof het volgende:
What happened tussen die polen stays tussen die polen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, Wie deed wie ... En wie deed nie..?
Moet er hier gestript worden ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Op je strippenkaart als ik je entreedatum zo mag geloven..
En jij woont inmiddels ergens anders ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
De heg is nog niet hersteld. En de verkoop van het huis is traag
Ja we zouden weer eens een bakkie doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup. Dat zouden ze nog eens moeten doen. Leeft "hij" nog?
Ah je hebt nog contact?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
De heg is nog niet hersteld. En de verkoop van het huis is traag
Zullen wij dan ook allemaal komen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja we zouden weer eens een bakkie doen.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doe maar voor mij die anderen hebben hun eigen vermaak..
strippen is toch in het keldertje van Danny ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doe maar voor mij die anderen hebben hun eigen vermaak..
Is al weer lang geleden. WJ en T. zouden wat afspreken.quote:
Ik vind het prima.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook allemaal komen?
herstel 26 topicsquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:27 schreef FANN het volgende:
o, jee, ik ga d'r van tussen, er zijn toen al 10 topics over die BBQ geweest
quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:33 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
strippen is toch in het keldertje van Danny ?
Ja klik maar op DM of PM en stuur je posesquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:33 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
strippen is toch in het keldertje van Danny ?
Ik ben van de partij. Ik heb verhalen, als je dat weet mag jij me ineens.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja we zouden weer eens een bakkie doen.
Zo zeg dat is echt te sneu voor woorden, maar bedankt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:34 schreef FANN het volgende:
[..]
herstel 26 topics![]()
Topicreeks: Teun's 2011 BBQ
de laatste is nog open, kunnen jullie daar nog even herinneringen ophalen...
RLS / BBQ 25-26 juni #17 Nog ff nagenieten van de BBQ 2011
Ach fok is soms kut en soms nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben van de partij. Ik heb verhalen, als je dat weet mag jij me ineens.
Ik kan toch goed googelen, jeweetzquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo zeg dat is echt te sneu voor woorden, maar bedankt.
Oh ja, hier ben ik:quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:34 schreef FANN het volgende:
[..]
herstel 26 topics![]()
de laatste is nog open, kunnen jullie daar nog even herinneringen ophalen...
RLS / BBQ 25-26 juni #17 Nog ff nagenieten van de BBQ 2011
Moinks ballen van mijquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nemen we meteen een barbecue mee.
Slaap ze Fann..quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:27 schreef FANN het volgende:
o, jee, ik ga d'r van tussen, er zijn toen al 10 topics over die BBQ geweest
quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, hier ben ik:
[ afbeelding ]
Soms wil je het niet meer wetenquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, hier ben ik:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, hier ben ik:
[ afbeelding ]
Dat was geniaal. Fuck alle haters, jij had het dusdanig naar je zin dat het niet boeide waar je lagquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, hier ben ik:
[ afbeelding ]
Ik lag er naast volgens mij. Of net niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was geniaal. Fuck alle haters, jij had het dusdanig naar je zin dat het niet boeide waar je lag
Niet eens een beetje, ijzeren gordijn dat je er bent.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lag er naast volgens mij. Of net niet.
Het was best wel veel. Ik heb iedereen wel weer veilig afgezet de volgende dag.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet eens een beetje, ijzeren gordijn dat je er bent.
De muis ruikt geen kaasquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet eens een beetje, ijzeren gordijn dat je er bent.
Er waren ook tijden dat we jou veilig af moesten zetten, maar fuck dat. Jij bent tof en ik mag jou.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was best wel veel. Ik heb iedereen wel weer veilig afgezet de volgende dag.
Huh?quote:
Oh ja shit zeg. Dat was wel heel erg.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er waren ook tijden dat we jou veilig af moesten zetten, maar fuck dat. Jij bent tof en ik mag jou.
Wat? Nee man, dat was Baller. Je ging als een baasje.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja shit zeg. Dat was wel heel erg.
Klinkt heftigquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er waren ook tijden dat we jou veilig af moesten zetten, maar fuck dat. Jij bent tof en ik mag jou.
Ik was zooooo nerveus.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat? Nee man, dat was Baller. Je ging als een baasje.
Dat was overigens wel echt gezelig. Heb jij die live straatmuzikanten nog meegekregen waar ik als een mongeaul bij heb staan dansen??quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was zooooo nerveus.Ik was zo snel bezopen.
Dat is een van je charmes.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was zooooo nerveus.Ik was zo snel bezopen.
Neequote:Op zaterdag 6 september 2014 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was overigens wel echt gezelig. Heb jij die live straatmuzikanten nog meegekregen waar ik als een mongeaul bij heb staan dansen??
Dat was ook een tof groepje. Ik zou nu wat relaxter zijn. Mijn trein was laat en ik zat toen al in de stres.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was overigens wel echt gezelig. Heb jij die live straatmuzikanten nog meegekregen waar ik als een mongeaul bij heb staan dansen??
Nah, de organisatie was last minute en slecht. We hadden eigenlijk geen oplossing voor mensen die bleven hangen. Maar het was wel echt gezellig.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook een tof groepje. Ik zou nu wat relaxter zijn. Mijn trein was laat en ik zat toen al in de stres.
Doodeng vond ik het.
Ja mooie stad ook en leuke mensen die fokkertjes.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, de organisatie was last minute en slecht. We hadden eigenlijk geen oplossing voor mensen die bleven hangen. Maar het was wel echt gezellig.
Ze hebben die bar wel echt naar de kenk geholpen trouwens. Komen alleen maar van die petjes nu.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mooie stad ook en leuke mensen die fokkertjes.
Pietje Puk die zie ik hier niet meer maar wat een lieverd is dat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, de organisatie was last minute en slecht. We hadden eigenlijk geen oplossing voor mensen die bleven hangen. Maar het was wel echt gezellig.
Die arme jongen werd wakker naast die Thaise guy die ik bij me had en is nooit meer dezelfde geweest...quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Pietje Puk die zie ik hier niet meer maar wat een lieverd is dat.
Ohh dat weet ik niet ik mocht nog net met de trein meequote:Op zaterdag 6 september 2014 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die arme jongen werd wakker naast die Thaise guy die ik bij me had en is nooit meer dezelfde geweest...
Mjah... Niemand had meer dan een onderbroek aan. Het was erg ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat weet ik niet ik mocht nog net met de trein mee
Nou dan ben ik nog redelijk netjes geweest.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah... Niemand had meer dan een onderbroek aan. Het was erg ongemakkelijk.
Absoluut.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan ben ik nog redelijk netjes geweest.
Wel een preek van de trein meneer. Maar ik heb beloofd me te gedragenquote:
Ik vond je persoonlijk een feestje.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een preek van de trein meneer. Maar ik heb beloofd me te gedragen
Je kan ook overdrijven. Ik schaam me wel een beetje. Maar het was wel tof.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond je persoonlijk een feestje.
Heb je je gewoon laten misbruiken, maar je vond het wel lekker?quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. Ik schaam me wel een beetje. Maar het was wel tof.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je je gewoon laten misbruiken, maar je vond het wel lekker?
Vergelijk jezelf met die saaie bitches en je bent al snel een feest.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. Ik schaam me wel een beetje. Maar het was wel tof.
Ja joh van de machinist en de controleurs.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je je gewoon laten misbruiken, maar je vond het wel lekker?
Dit is een sneer naar muis... Ian.. EN je maakt van jezelf een asshole ... Sorry je valt zo erg door je schnitzelparadijs..quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vergelijk jezelf met die saaie bitches en je bent al snel een feest.
Hoest met je doos.quote:
Hoe doe je dat? Hoesten met je doos?quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoest met je doos.Het is zo makkelijk he?
Vocht en momentum verzamelen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Hoesten met je doos?
Lief zijn hier hoor anders doe ik een Fannetjequote:Op zaterdag 6 september 2014 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaahw, shit, en ik gaf zoveel fucks!!!!!
Alsmede: je stinkt.
Godver, mijn achilleshiel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Lief zijn hier hoor anders doe ik een Fannetje
Denk dat Ian beter een Fannetje kan gaan doen... zijn goor praat valt verkeerd en ongepast in mijn ogen .. Ik kom net onder de douche vandaan dus die laatste opmerking slaat ook nergens op.. Ik heb hem nog nooit ontmoet dus ,,quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Holy shit, moet je nagaan hoe slecht de volgende post aankomt!!!quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Ian beter een Fannetje kan gaan doen... zijn goor praat valt verkeerd en ongepast in mijn ogen .. Ik kom net onder de douche vandaan dus die laatste opmerking slaat ook nergens op.. Ik heb hem nog nooit ontmoet dus ,,
Chufi heeft het net verzwiktquote:
Heb je zo'n standaard duimpje. Zo fout.quote:
Maare... goed hoor. Krijgt een nieuwe voering, daarom was ik vanmiddag bij de plastisch chirurg.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoest met je doos.Het is zo makkelijk he?
Jij wordt hier door het slijk gehaald door Ian .. Soury.. Dus als Ian de gentleman is die men denkt hij is .. neemt ie nu een step back en biedt zn verontschuldigingen aan je aanquote:Op zaterdag 6 september 2014 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn dat ik het nog een keer kan lezen. Ik was het net vergeten. Weet je zeker dat het een arts was.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maare... goed hoor. Krijgt een nieuwe voering, daarom was ik vanmiddag bij de plastisch chirurg.
Die viespeuk wou me zelfs naakt zien en foto's maken.
Je wenst me nu een ziekte toe die je verkeerd weet te schrijven .. Das dan wel weer zieligquote:Op zaterdag 6 september 2014 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je voegt geen ene kenker toe, al sinds je bent begonnen met posten ben je achtergrondruis. Niemand geeft een fuck.
Uhh hoezo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij wordt hier door het slijk gehaald door Ian .. Soury.. Dus als Ian de gentleman is die men denkt hij is .. neemt ie nu een step back en biedt zn verontschuldigingen aan je aan
Sorry meid .. maar we zijn met wat anders bezig hier ..quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maare... goed hoor. Krijgt een nieuwe voering, daarom was ik vanmiddag bij de plastisch chirurg.
Die viespeuk wou me zelfs naakt zien en foto's maken.
Hij stelde zich wel voor als dusdanig. Maar ik wou het niet. Dus nu moet het wanneer we ons volgende gesprek hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn dat ik het nog een keer kan lezen. Ik was het net vergeten. Weet je zeker dat het een arts was.
Voor dat je je broek uit doet.
Oh, dat maakt niet uit. Ik ga toch slapen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry meid .. maar we zijn met wat anders bezig hier ..
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wenst me nu een ziekte toe die je verkeerd weet te schrijven .. Das dan wel weer zielig
Mjah. Sowwy.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je zo'n standaard duimpje. Zo fout.
Hahaha, wat lul jij nou?quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij wordt hier door het slijk gehaald door Ian .. Soury.. Dus als Ian de gentleman is die men denkt hij is .. neemt ie nu een step back en biedt zn verontschuldigingen aan je aan
Je gaat naar een arts met een vagina probleem maar je kleed je niet uit. Ik denk dat we een randdebiel hier hebben. Trustequote:Op zaterdag 6 september 2014 02:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij stelde zich wel voor als dusdanig. Maar ik wou het niet. Dus nu moet het wanneer we ons volgende gesprek hebben.
Ach ja... nu kan ik me er emotioneel op voorbereiden.
[..]
Oh, dat maakt niet uit. Ik ga toch slapen.
Ik mis ook wat ergens. Maar dat heb ik vaker.quote:
Allemaal maagden hier...quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis ook wat ergens. Maar dat heb ik vaker.
Ik snap er geen kont van.quote:
Ja ik denk het ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is dit zo'n situatie van: beter snap je het niet.
Mijn oplossing voor deze bullshit is over het algemeen dat ik gewoon even een goed muziekje opzoek.quote:
Doe nu maar hoor. Ik ben niet te...quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel ik je nog wel een keer .. Nu ben je te
quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn oplossing voor deze bullshit is over het algemeen dat ik gewoon even een goed muziekje opzoek.
Dat is dan wel erg makkelijk gezocht ... Je begint of K , over mn moeder, je noemt eigenlijk S een slet omdat zij de best of de rest was .. Veel plezier nog ..quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn oplossing voor deze bullshit is over het algemeen dat ik gewoon even een goed muziekje opzoek.
Ja, ik weet niet helemaal waar je het over hebt, maar mijn vorige post was wel erg, dus ga daar over klagen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan wel erg makkelijk gezocht ... Je begint of K , over mn moeder, je noemt eigenlijk S een slet omdat zij de best of de rest was .. Veel plezier nog ..
Ga naar bed of zoek je heil ergens andersquote:Op zaterdag 6 september 2014 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet helemaal waar je het over hebt, maar mijn vorige post was wel erg, dus ga daar over klagen.
Nou, nou... Hard hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga naar bed of zoek je heil ergens anders
Ja en Soury is nog wakker dus ja omdat er niets beters te vinden is ... Zielig.. Je hebt te lang in Duitsland gewoond dat zal het zijnquote:
Oooooh shit, dat was drie jaar geleden een topical joke!quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en Soury is nog wakker dus ja omdat er niets beters te vinden is ... Zielig.. Je hebt te lang in Duitsland gewoond dat zal het zijn
Where the joke is lies the hart ...quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oooooh shit, dat was drie jaar geleden een topical joke!
Ooooh, dat was bijna Engels! Goed hoor!quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Where the joke is lies the hart ...Not so funny anymore
Ze zijn ook in de uto sc bezig, kom snel piet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
2 kemphanen, dat is weer eens wat anders.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
He PP uitgedraaid ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alsof ik dat niet weetquote:Op zaterdag 6 september 2014 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zijn ook in de uto sc bezig, kom snel piet.
Ik wist dat jij het wist ik wist alleen niet of piet het al wist dus dacht ik laat ik het piet even weten voordat piet dadelijk te laat is en denkt, waarom wist ik dit niet.quote:
Goed bezig Choco ... Ik hou er wel vanquote:Op zaterdag 6 september 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het wist ik wist alleen niet of piet het al wist dus dacht ik laat ik het piet even weten voordat piet dadelijk te laat is en denkt, waarom wist ik dit niet.![]()
Sorry, ik moest een beetje onzin kwijt.
Dus nog op lokatie ...quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laptop doet het laatste gedeelte.
Ik moet me wat behelpen met een laptop en brakke wifi nu.quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het wist ik wist alleen niet of piet het al wist dus dacht ik laat ik het piet even weten voordat piet dadelijk te laat is en denkt, waarom wist ik dit niet.![]()
Sorry, ik moest een beetje onzin kwijt.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed bezig Choco ... Ik hou er wel van
Arme jij, dus geen youtube nachtje voor jou?quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet me wat behelpen met een laptop en brakke wifi nu.
Was ouderwets plaatjes aan het draaien.quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Arme jij, dus geen youtube nachtje voor jou?
Dat is wel weer heel erg ouderwets.quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was ouderwets plaatjes aan het draaien.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2014 03:54 schreef chufi het volgende:
Trusten PP en Choco... kusje voor choco en een boks voor PP
Kusjes!quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:54 schreef chufi het volgende:
Trusten PP en Choco... kusje voor choco en een boks voor PP
Right... dus omdat jij zo snel uit de kleren gaat, moeten we dat allemaal maar doen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat naar een arts met een vagina probleem maar je kleed je niet uit. Ik denk dat we een randdebiel hier hebben. Truste
Vond je het leuk? ik snap er weinig van van die wartaal, maar jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 10:24 schreef Deisyy het volgende:
Leuk terugleestopic, vooral de jaloerse kant nog wal posts.
Ik ben net een half uur wakker, maar ik duik mijn bed weer in, ziek!
Liefde maakt meer kapot dan alcohol goed kan maken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:28 schreef FANN het volgende:
ik snap er weinig van van die wartaal, maar ja![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Liefde maakt meer kapot dan alcohol goed kan maken.
Dat had ik met een aantal postings die vannacht zijn gedaan. Zorgwekkend dat er TR's over deze SC gemaakt worden. Dat is het begin van het einde.quote:
Serieus? TR's over deze SC?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat had ik met een aantal postings die vannacht zijn gedaan. Zorgwekkend dat er TR's over deze SC gemaakt worden. Dat is het begin van het einde.
Het goede nieuws is dat ik vanochtend contact heb gehad met wat bekenden uit Beieren en besloten heb om dit jaar maar weer eens naar het Oktoberfest te gaan. Eigenlijk een beetje te massaal (geef de voorkeur aan de wat kleinere Volksfesten), maar soit. Wel heel veel zin om weer wat oude bekenden te ontmoeten. Tijd om mijn lederhosen weer uit het vet te gaan halen.
Wat Sacha zegt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Serieus? TR's over deze SC?
Beieren is misschien een goed idee, even weg...
Ja hoor....zolang je maar een dirndl aantrekt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]
King mag ik mee naar Beieren, ik zie de bui al hangen....
Tuurlijk, ik heb een UV werende natuurlijk, dat welquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja hoor....zolang je maar een dirndl aantrekt.
Je neemt je harem mee, ja?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja hoor....zolang je maar een dirndl aantrekt.
Er stonden vannacht nog wat meer posts volgens mij.quote:
Er is geveegd?quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er stonden vannacht nog wat meer posts volgens mij.
Ja, niet veel *btw.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is geveegd?
Had jij het zo bont gemaakt dan?
Ik las verkeerd, ik las: er stonden vannacht nog wat meer posts van mijquote:
Ik hoef ze niet meer... Ik ga een nieuwe kopenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik neem chufi z'n harem mee.
Die heeft z'n vrouwen niet meer onder controle.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet meer... Ik ga een nieuwe kopen
Dan was er niet veel gepost ben ik bangquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommigen kunnen maar beter niet meer posten als ze teveel gedronken hebben.
Dat is lief van je Fann,quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]nah, ik blijf bij jou hoor Chuf, ik laat je niet in de steek
Ik heb nog eens terug gelezen en ik zag dat je het voor Soury op nam omdat je dachtquote:
Ja ik ook nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb die 18 BBQ-topics van jou niet terug gelezen.
As usual praten een hoop mensen hier op verschillende golflengtes en dus langs elkaar heen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik ook nietdeze SC wel om te snappen waar dat FB gedoe vandaan kwam,
snap ik nog niet helemaal, maar zal wel een misverstand zijn geweest denk ik
of er is geveegd
Nou ja, Chuf nam het voor Soury op, omdat hij misschien de manier posten van Ian nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
As usual praten een hoop mensen hier op verschillende golflengtes en dus langs elkaar heen.
Best wel vermakelijk.
Ja, in de RLSquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voor zover ik het begrepen heb was er aantal jaar geleden een BBQ waar het wel gezellig was.
Wie was trouwens de TS van die serie die zijn account verwijderd heeft?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, in de RLS
daar waren 26 topics over, dus dit was nog wat na-praat denk ik
ik was er niet bij, dus ik weet van niks
Ik denk dat dat Teun was? ik weet niet wie de TS was want ik heb niet eens gekekenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie was trouwens de TS van die serie die zijn account verwijderd heeft?
Op Fok! is alleen het verhaal met de witte terrasstoel bekend.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je er maar geen 26 topics over vollult vind ik het best
heb ik gemist dan...quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Fok! is alleen het verhaal met de witte terrasstoel bekend.
Ik denk niet dat hij dat zelf gedaan heeft, dat kan volgens mij niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie was trouwens de TS van die serie die zijn account verwijderd heeft?
Massaal aanvallen? Tjonge, jonge, er mag toch wel iets gezegd worden over zijn belachelijke gedrag van vannacht, ik vind de reacties nog wel meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog eens terug gelezen en ik zag dat je het voor Soury op nam omdat je dacht
dat Ian haar beledigde, maar Ian moet je maar niet te serieus nemen, dus ik weet
dat je het goed bedoelde, dus ik zie geen enkele reden om nou massaal jou aan te vallen,
die TR's waren misschien een beetje overdone Chuf, dat wel![]()
Maar acht, vrijdag avond, het was laat, en er was drank, dus tja....
Op de BBQ zal het sfeertje wel zo zijn geweest moet je maar denken
Danny of Yvonne boos gemaakt misschien?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat zelf gedaan heeft, dat kan volgens mij niet.
Ik ook, ik kwam het af en toe tegen in de AT en volgens mij had Ian flinke lol omdat Chufi iets meende te zien dat er totaal niet wasquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Massaal aanvallen? Tjonge, jonge, er mag toch wel iets gezegd worden over zijn belachelijke gedrag van vannacht, ik vind de reacties nog wel meevallen eigenlijk.
Yvonne krijg je niet zo snel boos hoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Danny of Yvonne boos gemaakt misschien?
Nou, ik bedoel het ook niet zo serieus dat aanvallenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Massaal aanvallen? Tjonge, jonge, er mag toch wel iets gezegd worden over zijn belachelijke gedrag van vannacht, ik vind de reacties nog wel meevallen eigenlijk.
Zijn account is volgens mij ook niet verwijderd, Teun heeft alleen zijn usename aangepast.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat zelf gedaan heeft, dat kan volgens mij niet.
Maar dat kun je zelf ook niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn account is volgens mij ook niet verwijderd, Teun heeft alleen zijn usename aangepast.
Ik dacht dat jij op mijn nek gingquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel het ook niet zo serieus dat aanvallenkom mij nou niet op mijn nek
![]()
maar ik begrijp dat er posts zijn weggehaald, voor de rest weet ik het niet Dees..
Kan nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn account is volgens mij ook niet verwijderd, Teun heeft alleen zijn usename aangepast.
Dan heeft hij wel Danny of Yvonne kwaad gemaaktquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar dat kun je zelf ook niet.
Enjoyquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Kan niet
Heb je een link naar dat BBQ-topic?
Nee, man ik probeer de boel een beetje te relativeren juistquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op mijn nek ging
Ik was er niet bij, dus ik weet alleen wat ik lees en dat was te zot voor woorden.
Oh dat ga ik idd niet lezen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Ik weet niet eens zeker of er posts zijn weg gehaald.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, man ik probeer de boel een beetje te relativeren juist![]()
en ja doordat er posts zijn weggehaald komt het heel raar over allemaal, maar ik weet
net zo veel of weinig als jij
Je kan het altijd nog bewaren voor een koude winteravondquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Oh dat ga ik idd niet lezen.
Moet ook niet zo'n vraag stellen 10 minuten voorat ik de deur uit ga.
opgezegd_23072012_1quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik vannacht keek stonden er paar meer maar stelde niet zoveel voor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zeker of er posts zijn weg gehaald.
Het was een hoop drukte om niets, waarin iemand zichzelf flink belachelijk heeft gemaakt.
Nah, ik had begrepen van wel, maar ik weet verder ook niet wat hoor, Ian zal het wel nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zeker of er posts zijn weg gehaald.
Het was een hoop drukte om niets, waarin iemand zichzelf flink belachelijk heeft gemaakt.
Kom dan ook eens langs als je net 10 minuten binnen bent.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Oh dat ga ik idd niet lezen.
Moet ook niet zo'n vraag stellen 10 minuten voorat ik de deur uit ga.
Ergens na 28-06-2011 is er iets voor gevallen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weg dus, zover had ik nog niet gekeken.
Ach ja, en de hele RLS weet wel wat... maar is ook al een oude Koe inmiddels...quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ergens na 28-06-2011 is er iets voor gevallen.
En voor 23-7-2012.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ergens na 28-06-2011 is er iets voor gevallen.
Doe eens een samenvatting voor niet-rls users.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach ja, en de hele RLS weet wel wat... maar is ook al een oude Koe inmiddels...
''blurp''quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een samenvatting voor niet-rls users.
Ja, dat is mooier dan de RLS die gevolgd wordt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
En dan alsnog een ban krijgen zeker.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ja, zo grappig was het ook allemaal niet om eerlijk te zijn....quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel een hele korte samenvatting.
De RLS-rel waardoor Teun zijn account heeft opgezegd had niets met de bbq te maken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:15 schreef FANN het volgende:
Laten we het er op houden dat de BBQ waarschijnlijk leuker was dan de gevolgen
eh.. dan weet ik het ook niet...quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De RLS-rel waardoor Teun zijn account heeft opgezegd had niets met de bbq te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |