Enjoyquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Kan niet
Heb je een link naar dat BBQ-topic?
Nee, man ik probeer de boel een beetje te relativeren juistquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op mijn nek ging
Ik was er niet bij, dus ik weet alleen wat ik lees en dat was te zot voor woorden.
Oh dat ga ik idd niet lezen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Topicreeks: Teun's 2011 BBQ
Ik weet niet eens zeker of er posts zijn weg gehaald.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, man ik probeer de boel een beetje te relativeren juist![]()
en ja doordat er posts zijn weggehaald komt het heel raar over allemaal, maar ik weet
net zo veel of weinig als jij
Je kan het altijd nog bewaren voor een koude winteravondquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Oh dat ga ik idd niet lezen.
Moet ook niet zo'n vraag stellen 10 minuten voorat ik de deur uit ga.
opgezegd_23072012_1quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn account is volgens mij ook niet verwijderd, Teun heeft alleen zijn usename aangepast.
Toen ik vannacht keek stonden er paar meer maar stelde niet zoveel voor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zeker of er posts zijn weg gehaald.
Het was een hoop drukte om niets, waarin iemand zichzelf flink belachelijk heeft gemaakt.
Nah, ik had begrepen van wel, maar ik weet verder ook niet wat hoor, Ian zal het wel nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zeker of er posts zijn weg gehaald.
Het was een hoop drukte om niets, waarin iemand zichzelf flink belachelijk heeft gemaakt.
Kom dan ook eens langs als je net 10 minuten binnen bent.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Oh dat ga ik idd niet lezen.
Moet ook niet zo'n vraag stellen 10 minuten voorat ik de deur uit ga.
Ergens na 28-06-2011 is er iets voor gevallen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weg dus, zover had ik nog niet gekeken.
Ach ja, en de hele RLS weet wel wat... maar is ook al een oude Koe inmiddels...quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ergens na 28-06-2011 is er iets voor gevallen.
En voor 23-7-2012.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ergens na 28-06-2011 is er iets voor gevallen.
Doe eens een samenvatting voor niet-rls users.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach ja, en de hele RLS weet wel wat... maar is ook al een oude Koe inmiddels...
''blurp''quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een samenvatting voor niet-rls users.
Ja, dat is mooier dan de RLS die gevolgd wordt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
En dan alsnog een ban krijgen zeker.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ja, zo grappig was het ook allemaal niet om eerlijk te zijn....quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel een hele korte samenvatting.
De RLS-rel waardoor Teun zijn account heeft opgezegd had niets met de bbq te maken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:15 schreef FANN het volgende:
Laten we het er op houden dat de BBQ waarschijnlijk leuker was dan de gevolgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |