Oh oh... Het moet niet gekker worden.quote:
Nee ik trek dit nietquote:
Hoi hoest?quote:
Ach je bent welkom zoals alle debielen hier.quote:
KAnniebeterquote:
Op de beruchte BBQ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al vijf jaar niet meer gezien.
Verleden maand was hij ergens.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al vijf jaar niet meer gezien.
Werken in Nijmegen. En nee, wil ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doe jij tegenwoordig? Heb je je eigen bedrijf al?
Opzouten jij wilde niet meequote:
Fuck die shit man. Jij zat er toch ook bovenop voordat die pakjes-mongeaulen het doorhadden???quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Werken in Nijmegen. En nee, wil ik ook niet.
Wij ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]Nee en daar ben ik nog steeds érg blij om
Klopt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan was je wel érg ver heen als je het verschil niet weet
Ik heb de foto's niet meerquote:
Achh VIEL wel meequote:Op zaterdag 6 september 2014 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan was je wel érg ver heen als je het verschil niet weet
Wie de fuck ben jij nou weer. Ik raak in de warquote:
* just me komt gewoon even binnenwippenquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer. Ik raak in de war
Yup. Dat zouden ze nog eens moeten doen. Leeft "hij" nog?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:26 schreef remlof het volgende:
Was wel een legendarische barbeknoei.
OK, Wie deed wie ... En wie deed nie..?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:26 schreef remlof het volgende:
FUCK NEWBIES JONGEUH, VERROT SCHELDEN EN ALLES JEWAIDSquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer. Ik raak in de war
Post de meest hilarische eens hier in een spoilerquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien maar ik heb nog foto's.
Op je strippenkaart als ik je entreedatum zo mag geloven..quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:27 schreef just me het volgende:
[..]
* just me komt gewoon even binnenwippen
De heg is nog niet hersteld. En de verkoop van het huis is traagquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:26 schreef remlof het volgende:
What happened tussen die polen stays tussen die polen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, Wie deed wie ... En wie deed nie..?
Moet er hier gestript worden ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Op je strippenkaart als ik je entreedatum zo mag geloven..
En jij woont inmiddels ergens anders ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
De heg is nog niet hersteld. En de verkoop van het huis is traag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |