It's mine!!!quote:Op maandag 22 september 2014 23:10 schreef Szura het volgende:
Ach Deagol vond na duizenden jaren ook een ring in een rivier
Ik zie en hoor het ook niet.quote:Op maandag 22 september 2014 23:35 schreef HeatWave het volgende:
Dit lijkt op veel, maar niet op Hazes, wat is die gast slecht zeg.
G-star promodingetje vanavond?quote:
In de oude zijn de bovenste twee zo baas.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef schoolstudent het volgende:
Heerlijke nummers heeft ie gemaakt.
She wants to move
Lapdance
Happy
Lapdance is a nasty songquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef schoolstudent het volgende:
Heerlijke nummers heeft ie gemaakt.
She wants to move
Lapdance
Happy
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef SPIRO het volgende:
Pharrell is ja net zo stoned man,kijk eens na zijn rode ogen.
Die staan wel heul klein.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef SPIRO het volgende:
Pharrell is ja net zo stoned man,kijk eens na zijn rode ogen.
Luister je dan? Ik wacht op de liedjes eigenlijkquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:51 schreef SPIRO het volgende:
Sorry,maar ik ben het verhaal al kwijt,ik snap er geen donder meer van.
Gaat vast Happy worden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Luister je dan? Ik wacht op de liedjes eigenlijk
Ik ga straks herhaling kijken om in slaap te vallen.quote:
Echt echt gewoonquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:20 schreef NoNickOne het volgende:
Man man man wat verneuken ze het toch weer
Timing is afschuwelijk. Gênant en plaatsvervangende schaamte hier.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:19 schreef snellejelle het volgende:
Kansloos om dit te doen waar hij bij zit![]()
![]()
lapdancequote:Op dinsdag 23 september 2014 23:20 schreef FRseezu het volgende:
laat dan lapdance zien, zonder happy zou hij nooit hier te gast zijn
Yup. Ik vond het prachtig net om te zien. Tot shitface aangekondigd werd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:20 schreef NoNickOne het volgende:
Man man man wat verneuken ze het toch weer
als P dit had geweten was hij nooit gekomenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:22 schreef FRseezu het volgende:
hoe laat je iemand ongemakkelijk aan tafel zitten
Dacht ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Pharell komt hierna nooit meer naar Nederland.
Humberto bedankt.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Pharell komt hierna nooit meer naar Nederland.
Humberto bedankt.
Shots firedquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:25 schreef alors het volgende:
Heeft hij nog gevraagd wanneer hij weer goede muziek gaat maken zoals hij vroeger deed?
Zo'n bazen nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |