• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
het zou beter zijn als marco borsato van die stoel afflikkerde en dan op die andere mongolen viel en ze allemaal pertinent aids kregen
Die is vandaag getrouwd op Ibiza...ik hoop dat ze er blijft.quote:
Labiele modus van Ilse door TCLquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Groot artiest door te janken? Nou
Laten we het Waylon vragen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:05 schreef hunter2011 het volgende:
Ilse met dat meisjes-gelach en gegiechel.
En toch is het volgens mij een ijskoud kreng in real life
bij de galjaards thuis: 'ik wil the voice presenteren anders koop je maar een fleshlight om aan je trekken te komen 'quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die is vandaag getrouwd op Ibiza...ik hoop dat ze er blijft.
Ik wilde net zeggen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:06 schreef JaneDoe het volgende:
ze komt uit brabant waar ze limburgs praten?
Ging me niet over de plaat zelf.. maar als je stef bos goed vind... heb je een breed scalaquote:
Zekerquote:
hotel barcelonaquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ging me niet over de plaat zelf.. maar als je stef bos goed vind... heb je een breed scala
Lokaal staat het ook bekend als tonpraoten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:06 schreef Uccie het volgende:
Brabants songfestival....nou Cee, wat moeten we ervan vindne?
Joey Utopia, lekker dingquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Joey. Dat is ook zo typisch Brabants
Je wat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Lokaal staat het ook bekend als tonpraoten.
Ze kan altijd nog muppet wordenquote:
Zoiets jaquote:
Ben Whats his face.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom doen mensne hier nog aan mee? je bereikt er toch geen reet mee
kun je nog 1 vd winnaars van vorige edities opnoemen?
ik niet.
Tonpraoten. Dan gaan ze in een ton staan en ouwehoeren. Grappen en grollen maken. Die je van mijlenver aan hoort komen. Je ziet het ook wekelijks op vrijdag bij DWDD. Maar dan zonder ton en beter verstaanbaar.quote:
Die ene met dat broertje die zijn vriendin het ziekenhuis in heeft gemept.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik niet.
Waren er al eerdere edities?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik niet.
Pffft, makkie. Ben Saunders, Harpes, Dingetje en Die Ene van Vorig Jaar!quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik niet.
Destijds was het nog de 'aardige' van de 2.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
met zijn broer die nu vooral bekend staat als sociopaat
en nu alle winnaars van idols & x factorquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Pffft, makkie. Ben Saunders, Harpes, Dingetje en Die Ene van Vorig Jaar!
Jamai!quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en nu alle winnaars van idols & x factor
Er was ook zo'n wijf die opeens allemaal hits had vlak na TVoH, hoor je ook nisk emer van.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Pffft, makkie. Ben Saunders, Harpes, Dingetje en Die Ene van Vorig Jaar!
Irisquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Die dikke met die harp is toch ook een winnar?
Antje is niet van nature blond?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:11 schreef Cee het volgende:
De dochter van Antje ziet eruit hoe ik altijd al denk dat Antje er uit ziet zonder kleurspoeling.
Jamai, Boris, Nikki, Dinges, Geval, Blahbluh, Huppeltje en Leedvermaak.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en nu alle winnaars van idols & x factor
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:11 schreef Cee het volgende:
De dochter van Antje ziet eruit hoe ik altijd al denk dat Antje er uit ziet zonder kleurspoeling.
klooptquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Feit is dat mensen die The Voice niet hebben gewonnen het een stuk beter doen dan de winnaars
Pappa is weggelopen...en antje zorgt voor de kinderen van haar zus die overleden is.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:12 schreef Cee het volgende:
Wat kan die meid zingen he?
Oh wacht dat was Moreira de Melo.
Soort Anouk dusquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pappa is weggelopen...en antje zorgt voor de kinderen van haar zus die overleden is.
Rtl boulevard modus uit.
Nee, ze heeft ze niet zelf geproduceerd hè.quote:
Nee die kan ballen... Zag haar van de week nog op mn werkquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:12 schreef Cee het volgende:
Wat kan die meid zingen he?
Oh wacht dat was Moreira de Melo.
Dat vinden wij gesjellug!quote:
en is ze lekker?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die kan ballen... Zag haar van de week nog op mn werk![]()
Krijgen we steeds minder reclames eik? We wachten al langquote:
antje erotisch??quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:15 schreef vencodark het volgende:
Ben ik de enige die niet wist dat Antje zingt? Die zat toch in de erotische tv?
Dat is Kim Holland, die brengt microfoons anaal inquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:15 schreef vencodark het volgende:
Daar lijkt ze wel op, Monique nogwatquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:15 schreef vencodark het volgende:
Nee is musicalzangeresquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:15 schreef vencodark het volgende:
Verschrikkelijke TV Oranje-muziekquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:15 schreef vencodark het volgende:
Ja, ik dacht ook al "ik hoef nog geen ananas te gaan snijden want voor 9 uur komt er toch wel reclame". Zit verdomme te verhongeren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgen we steeds minder reclames eik? We wachten al lang
inbe4 heel zielig verhaal vertellen en daarna zeggen dat de jury hun daar niet op moeten beoordelenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:15 schreef JaneDoe het volgende:
ze noemt zelf iedere keer dr moeders naam maar wil niet dat dat gebeurd
Nee, dat is die grote vrouw die op een man lijktquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:15 schreef vencodark het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is Kim Holland, die brengt microfoons anaal in
[..]
Ja! Hoe heette die draak ook al weer!quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:17 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, dat is die grote vrouw die op een man lijkt
[..]
Heb ik ook weleens hoor....je kan niet iedereen kennen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet. Ik ken showbizz lui best goed maar dit verrast me.
Dat zou geniaal zijn:quote:
Met die zware stem, en volgens mij was ze bijna 1 meter 90quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ja! Hoe heette die draak ook al weer!
Ohja die...ik weet het ook niet meer_O-quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Met die zware stem, en volgens mij was ze bijna 1 meter 90
...quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het enige goede liedjde van MILEY CYRUS
Van de EO jongerendag naar The Voicequote:
christine vd horst?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Met die zware stem, en volgens mij was ze bijna 1 meter 90
Mehehe.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het enige goede liedjde van MILEY CYRUS
God die was ik tot nu helemaal vergeten, hoe zou het daar mee zijn?quote:
heb menig maal in mn broek gepist om de parodie in papaul destijdsquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
God die was ik tot nu helemaal vergeten, hoe zou het daar mee zijn?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja die...ik weet het ook niet meer_O-
denk dat ze nu te bewonderen is achter de cam met kellyquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was vreselijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb 'm gister nog gedraaid bij mijn Fylax After School/Work show.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien vraag ik hem volgende week wel weer aan Bij Fylax Friday
Ik zal nooit het fragment vergeten dat zij stoïcijns een belspel stond te doen terwijl naast haar een kerel een pin door zijn eikel geramd kreegquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb menig maal in mn broek gepist om de parodie in papaul destijds
Met het hoofd had ik geen probleem, alleen de naam kon ik niet meer herinneren.quote:
Was ook wel hoogstaande tv...ik mis het wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal nooit het fragment vergeten dat zij stoïcijns een belspel stond te doen terwijl naast haar een kerel een pin door zijn eikel geramd kreeg
nee. Duo's en groepen mogen dit jaar ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:19 schreef vencodark het volgende:
Oh als je tweeling bent mag je met z'n tweeën?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb 'm gister nog gedraaid bij mijn Fylax After School/Work show.
Dus je hoeft 'm niet aan te vragen ik draai m sowieso wel
komt die ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:22 schreef Studiotje het volgende:
Wanneer komt die buurman van buurman en buurman?
maar wanneer is er weer een fylax friday?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb 'm gister nog gedraaid bij mijn Fylax After School/Work show.
Dus je hoeft 'm niet aan te vragen ik draai m sowieso wel
12&19 septemberquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maar wanneer is er weer een fylax friday?
heb al 2 weken mijn verzoekje in mijn hoofd
ze zeiden ook dochter van lee towers, ook nog niet gezienquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toch net? Hier, in dit topic?
Was natuurlijk maar een gebbetje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee. Duo's en groepen mogen dit jaar ook
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
dan weet ik mijn verzoekje voor die week daarop ook al
Lee Towers: topvent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze zeiden ook dochter van lee towers, ook nog niet gezien
oh, heb ik gemist. Maar ik zou t helemaal prima vindenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toch net? Hier, in dit topic?
Vlugge Japie is er niets bij.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:28 schreef Stickertje het volgende:
ze heeft weinig veranderd aan het liedje, klonk meer als playback/karaoke.. heeft een heel reclameblok geduurd voordat ik erachter kwam wat ik er niet goed aan vond
Dat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:30 schreef Cee het volgende:
Oh god, de Fries van de Dag, ik typte het al voordat ik hoorde dat ie Fries is.
Waar die over zong hèquote:
ook een friese boerenlul?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:32 schreef vencodark het volgende:
Objectief zijn is moeilijk voor mij. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |