• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
no problemquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Sorry ik had niet in de gaten dt ik de lapo had, autorefresh deed het niet
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vond je de cliffhanger van gtst wel goed?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
pas op dat je de roosvicee niet over de vogel laat vallenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
Ik kijk ouderwets met vogel op schoot en roosvicee in mijn glas!
Is Ferry doodquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Even kijken of ik de eerste ben die "beter dan andersom" zegt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
Ik kijk ouderwets met vogel op schoot en roosvicee in mijn glas!
Meer Taintjequote:Op vrijdag 5 september 2014 20:42 schreef Cee het volgende:
Dat kind van Antje is ook gewoon exact Antje.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is Ferry doodof had ik gewoon geluk
Dat zou hij heel leuk vinden, nu moet hij uit het glas drinken, dat is best lastig met een snavel schijnt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
pas op dat je de roosvicee niet over de vogel laat vallen
Dat is over een kwartier ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Even kijken of ik de eerste ben die "beter dan andersom" zegt.
Wat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:44 schreef Marieke_w het volgende:
komt dadelijk 1 deel van de oude "buurman en buurman'?
mooie haartjes, echt of nep?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:44 schreef Cee het volgende:
Ze heeft leuk haar. Ze zingt best aardig.
Oh die twee dames?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:44 schreef Marieke_w het volgende:
* Uccie geeft studiotje waterproof mascaraquote:
Jep, Eva.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:44 schreef Marieke_w het volgende:
oh die, dat wordt leukquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh die twee dames?Heb me bescheurd om hen bij X-Factor
Oh nu weet ik het ook weerquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh die twee dames?Heb me bescheurd om hen bij X-Factor
net als nathaliequote:Op vrijdag 5 september 2014 20:45 schreef Studiotje het volgende:
Ze kan die microfoon ook in d'r beugel hangen. Hoeft 'ze hem niet vast te houden
Dankjequote:Op vrijdag 5 september 2014 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie geeft studiotje waterproof mascara
Probeer maar!
dat, het kan dus wel, zonder adlibsquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:45 schreef Stickertje het volgende:
wel mooi gezongen, geen geschreeuw
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:46 schreef Burner82 het volgende:
Alles is moooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiii, tot Ilse het zegt...
je zit in het verkeerde topic denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:46 schreef Fylax het volgende:
Volgende week is er weer Fylax Friday, gaan jullie dan dit kijken of naar mij luisteren.
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je zit in het verkeerde topic denk ik
Graag,quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
Trijntje...kunnen we die niet in een Fyra naar Italië sturen?
Die rijden nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
Trijntje...kunnen we die niet in een Fyra naar Italië sturen?
Met die koeiekont van d'rquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Vorige week dansen. Nu gaat ze zingen
De trein naar A'dam vandaag ook nietquote:
Elk seizoen moet het Amerikaanser.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Dit soort dingen he... dat dansen, een lied zingen en rappen.. fucking jureer gewoon zonder elke keer kunstmatig uit je panty te scheuren
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
De trein naar A'dam vandaag ook niet
dat komt omdat de lat nog nooit zo hoog heeft gelegenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elk seizoen moet het Amerikaanser.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat komt omdat de lat nog nooit zo hoog heeft gelegen
Nee..ik heb zo'n ding op vier wielen met benzine....maar ik had met de trein gewild.quote:
Was die er maar. Er is nooit meer wat te soppen.quote:
Eerlijk is eerlijk, dat hebben ze in voorgaande seizoenen altijd van de daken geschreeuwd. Maar dit keer geen kick! Zelfs niet die Albert en Winston!quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Euhm...quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee..ik heb zo'n ding op vier wielen met benzine....maar ik had met de trein gewild.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en er valt altijd wat te lachen met ewbank tekstenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was die er maar. Er is nooit meer wat te soppen.
In gedachten was 'ie erbij, met z'n ingeslikte zonquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was die er maar. Er is nooit meer wat te soppen.
Eerlijk is eerlijk....we kijken allemaalquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Zou zo'n John de Mol nou echt denken dat je met al dit kunstmatige gemeuk het publiek tevreden houdt?
Wij kijken trouw, dus mjahquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Zou zo'n John de Mol nou echt denken dat je met al dit kunstmatige gemeuk het publiek tevreden houdt?
Een autoquote:
De donkere zangeres met een overdosis adlibs waarvan je wist dat ze zou komen *splet*quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en er valt altijd wat te lachen met ewbank teksten
Ja dat jochie herken ik....vast van een zielig kutverhaal.quote:
Met name door dit topic eigenlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk....we kijken allemaal
^ditquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met name door dit topic eigenlijk
Slaaptrein naar het zuidenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee..ik heb zo'n ding op vier wielen met benzine....maar ik had met de trein gewild.
Die betaalt mijn baas....parkeerkosten nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh, wat een nieuwerwets vervoermiddel!
Maar waarom zou je met de trein willen?Vreselijk
hoe onthouden jullie allemaal die kandidatenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja seizoen 3.
Ging eruit in liveshow 2.
voorheen meldden ze dat er nog wel een bij, maar dat doen ze maar niet meer. Anders valt het wel heel erg op dat de vijver niet zo vol meer zit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:52 schreef Cee het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/idols3/liveshows/finalist2/home/
Idols, ja dus.
Ohquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die betaalt mijn baas....parkeerkosten niet
Haha geen flauw idee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoe onthouden jullie allemaal die kandidaten![]()
Ik moest van Den Haag naar A'dam....meestal lukt dat wel met een uur hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Slaaptrein naar het zuidenKun je met de auto op
Ik zit vol met nutteloze feiten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat ze daar geen slaaptrein hebben....quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest van Den Haag naar A'dam....meestal lukt dat wel met een uur hoor
goeie zangerquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Een Edwin Evers concert? Gratis kaartjes of zo?
je moet mensen niet herinneren aan een programma dat beter wasquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
voorheen meldden ze dat er nog wel een bij, maar dat doen ze maar niet meer. Anders valt het wel heel erg op dat de vijver niet zo vol meer zit.
fotografisch geheugenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoe lang duurde de 80 jarige oorlog?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit vol met nutteloze feiten.
Maar, vraag me bijvoorbeeld belangrijke geschiedkundige vragen en ik weet niks.
Jammer daarom dat het elk jaar weer is. Qua talent beter paar jaar ertussen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
voorheen meldden ze dat er nog wel een bij, maar dat doen ze maar niet meer. Anders valt het wel heel erg op dat de vijver niet zo vol meer zit.
ik zit vooral vol met nutteloze feiten en nieuws berichten over seksquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit vol met nutteloze feiten.
Maar, vraag me bijvoorbeeld belangrijke geschiedkundige vragen en ik weet niks.
Ze was toen best nog wel goed...quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
Ik snap waarom ze Idols niet gewonnen heeft.
hoe heette de Sivjet Unie voordat hij uit elkaar viel?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe lang duurde de 80 jarige oorlog?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
D'Moni'que Daleesha Uniquorn Sophysti-kate.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe heette de Sivjet Unie voordat hij uit elkaar viel?
Die bestond nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe heette de Sivjet Unie voordat hij uit elkaar viel?
12 jaar pauze sowieso.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe lang duurde de 80 jarige oorlog?
quote:
waylon is het met je eensquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die artiest worden met als doel geld te verdienen kan ik sowieso niet serieus nemen
Omdat ze ook voor matige rappers drukken. Bewijs: vorige week.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waarom zit ALI B, een rapper, in de jury?
Sinds vorige week.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:57 schreef Fylax het volgende:
sinds wanneer draait de jury na het gezang niet alsnog om om commentaar te geven?
Dit seizoen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:57 schreef Fylax het volgende:
sinds wanneer draait de jury na het gezang niet alsnog om om commentaar te geven?
Je weet toch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hazes kon niet, vandaarquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Sinds dit seizoen. Meer tijd voor die andere onzinquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:57 schreef Fylax het volgende:
En Dre Hazes ligt tegenwoordig te kamperen in een 45-jarig moeras geloof ikquote:
verplichte allochtoon omdat multi culti, net als fylax in dit topicquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Edit dit eens weg....straks leest ome John mee en zit Dreetje er volgend jaarquote:
nee maar waylon zei een paar dagen gelezen dat hij geen artiesten inhuurt die schnabbels doen om hun rekeningen te kunnen betalenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Had dat met die rel te maken? Dat is een beetje langs me heen gegaan allemaal
Dan kun je beter Rachid uitnodigen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
verplichte allochtoon omdat multi culti, net als fylax in dit topic
Die gaat onder het label van eh.. Ali? Een album uitbrengenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Wudstick?
Werkt bij de Mcdrivequote:Op vrijdag 5 september 2014 20:59 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ali b heeft een platenmaatschappij opgericht en geeft muziek uit van wudstick, was op frontpage een paar dagen geledenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Aahquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee maar waylon zei een paar dagen gelezen dat hij geen artiesten inhuurt die schnabbels doen om hun rekeningen te kunnen betalen
Daarom scriptquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo goed was die eerste zin niet
Dan doet Ali toch iets goedquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ali b heeft een platenmaatschappij opgericht en geeft muziek uit van wudstick, was op frontpage een paar dagen geleden
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:00 schreef Cee het volgende:
Een bekende filosoof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
ja of gewoon stoppenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Dat draaien na twee tellen is ook echt bizar he... eigenlijk zou iemand dan daarna kneitervals door moeten gaan
Ja, dat zou fijn zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Marco moet voorzichtig aan doen, anders ligt ie straks weer in het ziekenhuis
Maar hij wil te graag. Lulletje streber.quote:
Vooral zonder beeldquote:
Hoe oud is ie? 50+quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:01 schreef Stroom het volgende:
ik heb het idee dat Marco een beetje seniel aan het worden is....
is toch frank boeijen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:02 schreef Burner82 het volgende:
Klinkt wel aardig. Maar ik vind Stef Bos ook een held
The key is: 1e zin geweldig zingen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Dat draaien na twee tellen is ook echt bizar he... eigenlijk zou iemand dan daarna kneitervals door moeten gaan
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:02 schreef JaneDoe het volgende:
help, de piemp is stuk!
reageert nu ook op medepiemps
Not sure if seriousquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:02 schreef Burner82 het volgende:
Klinkt wel aardig. Maar ik vind Stef Bos ook een held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |