Zij heeft het over carbon. En stuurde mij deze link:quote:

mi gaddoquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij heeft het over carbon. En stuurde mij deze link:
http://www.futurumshop.nl(...)donhouders-wit.phtml

Jup.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij heeft het over carbon. En stuurde mij deze link:
http://www.futurumshop.nl(...)donhouders-wit.phtml

Die zou ik sowieso rocken als ik ze hadquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou hij ook pols en hoofd zweetbandjes hebben?

1 van die gasten heeft zo'n ultralichte fiets (nieuwprijs 22.000) overgekocht van zijn neef. Zijn neef is er een keer mee gaan 'koersen', gevallen, zo ongeveer elk bot in zijn lijf gebroken en toen maar besloten om de fiets te verkopen...quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jup.
Was tijdje terug gozer die lichtste fiets ooit had gemaakt. 45000 euro..

Hij doet zijn wortelpak aanquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:22 schreef Doublepain het volgende:
GGMM weet je al wat je aangaat doen als we gaan stappen?

Ze zijn je wel een beetje aan t dollen denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 van die gasten heeft zo'n ultralichte fiets (nieuwprijs 22.000) overgekocht van zijn neef. Zijn neef is er een keer mee gaan 'koersen', gevallen, zo ongeveer elk bot in zijn lijf gebroken en toen maar besloten om de fiets te verkopen...

Ik heb die fiets gezien, ik kon hem met 1 vinger optillen. Ze rijden ook altijd de (vlaamse) klassiekers een dag vantevoren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zijn je wel een beetje aan t dollen denk ik

?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:18 schreef DonRaja het volgende:
Sowieso wel een erg sportief team hier:
- ex-speelster van Anderlecht/Rode Duivels
- ex-juniorenkampioen basketball (fietser nummer 1)
- ex-junioren kampioen volleybal (fietser nummer 2)
- 2x trainer 2e klasse provinciaal
En dat in een team van 12 man, al moet ik wel zeggen dat de overige 7 het gemiddelde erg naar beneden halen...

Hoezo gaan jullie stappen, heeft hij alweer een weddenschap verloren?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:22 schreef Doublepain het volgende:
GGMM weet je al wat je aangaat doen als we gaan stappen?

Als PSV kampioen wordt, dus ik kan me al voorbereiden wat aan te doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo gaan jullie stappen, heeft hij alweer een weddenschap verloren?

Gaan stappen met DP? Eerder een weddenschap gewonnen dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]

aha, in Lumpur?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn test team bij mijn huidige klant.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Je koopt al extreem lichte fietsen (zo ligt dat ze illegaal zijn om mee te racen als prof) voor 3-5k. 10k lukt nog wel, 15 k als je echt echt echt je best doet, maar 22k kan bijna niet man. Tenzij freakshow met gouden zadelquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb die fiets gezien, ik kon hem met 1 vinger optillen. Ze rijden ook altijd de (vlaamse) klassiekers een dag vantevoren.

Je Roy Donders huispak, zal wel weer een kutweekend worden, weer geen kampioenquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als PSV kampioen wordt, dus ik kan me al voorbereiden wat aan te doen.

Je maserati ook zkrquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, nog steeds in Brussel. KL is even uitgesteld.

Ik zal hem maandag om foto's e.d. vragen. Hij heeft meer foto's van z'n fiets dan van z'n vriendin op z'n telefoon staan...quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je koopt al extreem lichte fietsen (zo ligt dat ze illegaal zijn om mee te racen als prof) voor 3-5k. 10k lukt nog wel, 15 k als je echt echt echt je best doet, maar 22k kan bijna niet man. Tenzij freakshow met gouden zadel

In Amersfoort hebben ze alleen een bioscoop.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
GGMM, kan je daar wel een beetje goed uitgaan? Anders zal je naar Eindhoven moeten komen. Wat jij wil.

Met GGMM uitgaan is alsof je een stoeptegel in je anus probeert te proppen maar vervolgens keihard faalt,.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
GGMM, kan je daar wel een beetje goed uitgaan? Anders zal je naar Eindhoven moeten komen. Wat jij wil.

Yep. Omdat KL nog wel volgend jaar gaat gebeuren, dan is het zonde (volgens mijn vrouw) om nu een nieuwe auto te kopen...quote:

Coolquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal hem maandag om foto's e.d. vragen. Hij heeft meer foto's van z'n fiets dan van z'n vriendin op z'n telefoon staan...

René woont boven een horecagelegenheid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:

Aah een ervaringsdeskundige. Aangezien GGMM kan bevestigen of hij ooit met jou is uitgegaan, weten we ook direct waar je ervaringsdeskundige in bent...quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Met GGMM uitgaan is alsof je een stoeptegel in je anus probeert te proppen maar vervolgens keihard faalt,.

quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah een ervaringsdeskundige. Aangezien GGMM kan bevestigen of hij ooit met jou is uitgegaan, weten we ook direct waar je ervaringsdeskundige in bent...

Rene z'n moeder is een horecagelegenheidquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
René woont boven een horecagelegenheid.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHA GOEIE MANquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Met GGMM uitgaan is alsof je een stoeptegel in je anus probeert te proppen maar vervolgens keihard faalt,.

Zo, die zal vast pijn doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rene z'n moeder is een horecagelegenheid

quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHA GOEIE MANquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]

Doe eens niet zo zuur zeg.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHA GOEIE MAN

Wat een vies gebit joh.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Een vriendelijke lach?
[ afbeelding ]

Marco Reusquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Een vriendelijke lach?
[ afbeelding ]

Dit is Nederland tegen Argentinie?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]die Nederlandse verdedigers maken wel een goede start bij hun nieuwe clubs, eerst de vrij al lol

TOTAAL NIET OVEREMOTIONEELquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is Nederland tegen Argentinie?

Ik moet Blind toch een beetje verdedigen he.quote:
Dit mist nog een "HET BOEIT MIJ ECHT HELEMAAL NIKS WAT JULLIE VAN MIJ VINDEN"quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]

Dan wordt er tenminste nog verdedigd..quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet Blind toch een beetje verdedigen he.

quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit mist nog een "HET BOEIT MIJ ECHT HELEMAAL NIKS WAT JULLIE VAN MIJ VINDEN"
En je beheerst naast Syntix ook een goede Van der Grijp imitatie.
Het was een copy/paste van Geo z'n post, maar oke.quote:

Zij zijn echt tering dom hequote:Op vrijdag 5 september 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Het was een copy/paste van Geo z'n post, maar oke.

Justifiedquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef opperkleurder het volgende:
Welke Netflix serie zal ik eens gaan kijken en waarom? Fargo, Suits, Breaking Bad en House of Cards al gezien.

Waar heb je zin in?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef opperkleurder het volgende:
Welke Netflix serie zal ik eens gaan kijken en waarom? Fargo, Suits, Breaking Bad en House of Cards al gezien.

True Detective al gezien?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef opperkleurder het volgende:

PowerPuffGirlsquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef opperkleurder het volgende:

Mad menquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef opperkleurder het volgende:

The Shield.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed verhaal, niet te simpel en redelijk realistisch.

Mad menquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]

Hmm... weinig wat ik momenteel volg valt onder de noemer realistisch. Ik heb het volste vertrouwen in collega GGMM zijn adviezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]

Battlestar Galactica of Lost.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef opperkleurder het volgende:

Van die mensen die niet lezen maar alleen maar willen spammen en opdringen wat zij leuk vindenquote:

Nooit alleen de eerste uitzending kijkenquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:48 schreef opperkleurder het volgende:
Dank voor de suggesties. Ik ga Mad Men en Justified een kans geven. Dit weekend van beide series de pilot/eerste uitzending kijken.

Ik kan moeilijk 2 van die lange series parallel kijken. Het geeft de sfeer in ieder geval aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit alleen de eerste uitzending kijken

Oh, die post had ik eventjes gemist.quote:
Sorry dat ik je teleurgesteld heb Geo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van die mensen die niet lezen maar alleen maar willen spammen en opdringen wat zij leuk vinden

Darmkanker?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:50 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb al de hele dag een kanker zere buik

nou nou nouquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:50 schreef hafcfan het volgende:

Rare woordkeuze. Tenzij je echt een tumor hebt. In dat geval veel sterkte toegewenst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:50 schreef hafcfan het volgende:

Niks om grappen over te maken vrind.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mag hopen dat als ik kanker krijg dat wat minder pijnlijk is.

quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]

Waarom zou die het moeten afkeuren?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit een paint is. Even kijken..

Kneusquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]

Je zult krijgen wat je verdient, hoop voor jou dat je genoeg goede daden verricht in je leven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]

Ik doe vrijwilligers werk dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zult krijgen wat je verdient, hoop voor jou dat je genoeg goede daden verricht in je leven.

Misdadenquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zult krijgen wat je verdient, hoop voor jou dat je genoeg goede daden verricht in je leven.

negersexquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is dit voor een reclame dan?Met hun updatet
[ afbeelding ]

lel, ads anno 2014 nog zienquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is dit voor een reclame dan?Met hun updatet
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |