Van die mensen die niet lezen maar alleen maar willen spammen en opdringen wat zij leuk vindenquote:
Nooit alleen de eerste uitzending kijkenquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:48 schreef opperkleurder het volgende:
Dank voor de suggesties. Ik ga Mad Men en Justified een kans geven. Dit weekend van beide series de pilot/eerste uitzending kijken.
Ik kan moeilijk 2 van die lange series parallel kijken. Het geeft de sfeer in ieder geval aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit alleen de eerste uitzending kijken
Oh, die post had ik eventjes gemist.quote:
Sorry dat ik je teleurgesteld heb Geo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van die mensen die niet lezen maar alleen maar willen spammen en opdringen wat zij leuk vinden
Darmkanker?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:50 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb al de hele dag een kanker zere buik
nou nou nouquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:50 schreef hafcfan het volgende:
Rare woordkeuze. Tenzij je echt een tumor hebt. In dat geval veel sterkte toegewenst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:50 schreef hafcfan het volgende:
Niks om grappen over te maken vrind.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mag hopen dat als ik kanker krijg dat wat minder pijnlijk is.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom zou die het moeten afkeuren?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit een paint is. Even kijken..
Kneusquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zult krijgen wat je verdient, hoop voor jou dat je genoeg goede daden verricht in je leven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligers werk dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zult krijgen wat je verdient, hoop voor jou dat je genoeg goede daden verricht in je leven.
Misdadenquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zult krijgen wat je verdient, hoop voor jou dat je genoeg goede daden verricht in je leven.
negersexquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is dit voor een reclame dan?Met hun updatet
[ afbeelding ]
lel, ads anno 2014 nog zienquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is dit voor een reclame dan?Met hun updatet
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |