quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is Nederland tegen Argentinie?

Ik moet Blind toch een beetje verdedigen he.quote:
Dit mist nog een "HET BOEIT MIJ ECHT HELEMAAL NIKS WAT JULLIE VAN MIJ VINDEN"quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHA GOEIE MAN

Dan wordt er tenminste nog verdedigd..quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet Blind toch een beetje verdedigen he.

quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit mist nog een "HET BOEIT MIJ ECHT HELEMAAL NIKS WAT JULLIE VAN MIJ VINDEN"
En je beheerst naast Syntix ook een goede Van der Grijp imitatie.
Het was een copy/paste van Geo z'n post, maar oke.quote:

Zij zijn echt tering dom hequote:Op vrijdag 5 september 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Het was een copy/paste van Geo z'n post, maar oke.

Justifiedquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef opperkleurder het volgende:
Welke Netflix serie zal ik eens gaan kijken en waarom? Fargo, Suits, Breaking Bad en House of Cards al gezien.

Waar heb je zin in?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef opperkleurder het volgende:
Welke Netflix serie zal ik eens gaan kijken en waarom? Fargo, Suits, Breaking Bad en House of Cards al gezien.

True Detective al gezien?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef opperkleurder het volgende:

PowerPuffGirlsquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef opperkleurder het volgende:

Mad menquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef opperkleurder het volgende:

The Shield.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed verhaal, niet te simpel en redelijk realistisch.

Mad menquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]

Hmm... weinig wat ik momenteel volg valt onder de noemer realistisch. Ik heb het volste vertrouwen in collega GGMM zijn adviezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]

Battlestar Galactica of Lost.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef opperkleurder het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |