Zij heeft het over carbon. En stuurde mij deze link:quote:
mi gaddoquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij heeft het over carbon. En stuurde mij deze link:
http://www.futurumshop.nl(...)donhouders-wit.phtml
Jup.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij heeft het over carbon. En stuurde mij deze link:
http://www.futurumshop.nl(...)donhouders-wit.phtml
Die zou ik sowieso rocken als ik ze hadquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou hij ook pols en hoofd zweetbandjes hebben?
1 van die gasten heeft zo'n ultralichte fiets (nieuwprijs 22.000) overgekocht van zijn neef. Zijn neef is er een keer mee gaan 'koersen', gevallen, zo ongeveer elk bot in zijn lijf gebroken en toen maar besloten om de fiets te verkopen...quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jup.
Was tijdje terug gozer die lichtste fiets ooit had gemaakt. 45000 euro..
Hij doet zijn wortelpak aanquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:22 schreef Doublepain het volgende:
GGMM weet je al wat je aangaat doen als we gaan stappen?
Ze zijn je wel een beetje aan t dollen denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 van die gasten heeft zo'n ultralichte fiets (nieuwprijs 22.000) overgekocht van zijn neef. Zijn neef is er een keer mee gaan 'koersen', gevallen, zo ongeveer elk bot in zijn lijf gebroken en toen maar besloten om de fiets te verkopen...
Ik heb die fiets gezien, ik kon hem met 1 vinger optillen. Ze rijden ook altijd de (vlaamse) klassiekers een dag vantevoren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zijn je wel een beetje aan t dollen denk ik
?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:18 schreef DonRaja het volgende:
Sowieso wel een erg sportief team hier:
- ex-speelster van Anderlecht/Rode Duivels
- ex-juniorenkampioen basketball (fietser nummer 1)
- ex-junioren kampioen volleybal (fietser nummer 2)
- 2x trainer 2e klasse provinciaal
En dat in een team van 12 man, al moet ik wel zeggen dat de overige 7 het gemiddelde erg naar beneden halen...
Hoezo gaan jullie stappen, heeft hij alweer een weddenschap verloren?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:22 schreef Doublepain het volgende:
GGMM weet je al wat je aangaat doen als we gaan stappen?
Als PSV kampioen wordt, dus ik kan me al voorbereiden wat aan te doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo gaan jullie stappen, heeft hij alweer een weddenschap verloren?
Gaan stappen met DP? Eerder een weddenschap gewonnen dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
aha, in Lumpur?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn test team bij mijn huidige klant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je koopt al extreem lichte fietsen (zo ligt dat ze illegaal zijn om mee te racen als prof) voor 3-5k. 10k lukt nog wel, 15 k als je echt echt echt je best doet, maar 22k kan bijna niet man. Tenzij freakshow met gouden zadelquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb die fiets gezien, ik kon hem met 1 vinger optillen. Ze rijden ook altijd de (vlaamse) klassiekers een dag vantevoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |