Dat je haar en de kinderen gaat verlaten? Ik stap zo in het achtergelaten gat hoor. Trophy husband lijkt mij de beste carriere move die ik momenteel zou kunnen maken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Kijk zo een reactie kan dus ook, ff mijn vrouw bellen...
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga bij moeders eten, altijd fijn.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:34 schreef DonRaja het volgende:
Gebeld. Ik eet vanavond ook bij mijn moeder...
De onderbouwing "Ja maar iemand die ik ken via het internet..." mocht niet baten?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:34 schreef DonRaja het volgende:
Gebeld. Ik eet vanavond ook bij mijn moeder...
Als ik dat had gezegd, had ik waarschijnlijk als antwoord gehad: 'dan ga je maar bij dat konijn eten...'quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De onderbouwing "Ja maar iemand die ik ken via het internet..." mocht niet baten?
Tja, is het al zover dat je als PSV-er blij bent dat Berghuis niet meedoet...quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
"AZ minimaal zes weken zonder uitblinker Berghuis"
18-10 18.30 PSV - AZ
Moet dit een bash voorstellen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, is het al zover dat je als PSV-er blij bent dat Berghuis niet meedoet...
Ben je dronken?quote:
Is logisch, anders had hij zijn gezegd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je op een biertje doelt
Hij had ook op hun muziek kunnen doelen. Al is dat nog vrij logisch ook. Wat een stem heeft Nickquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is logisch, anders had hij zijn gezegd.
er zitten stukjes nick en simon in je bier, of zijn dat belletjes?quote:
Stukkies gist. Schonk wat lomp inquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
er zitten stukjes nick en simon in je bier, of zijn dat belletjes?
Knut praat vooral over fietsen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je nou al door Vlaanderen gaan fietsen?
Dan nog was het zijn. Of hij had er 'De muziek van' voor moeten typen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij had ook op hun muziek kunnen doelen. Al is dat nog vrij logisch ook. Wat een stem heeft Nick
Morgenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je nou al door Vlaanderen gaan fietsen?
Jammer dat je je problemen met de vrouw op mij besluit af te reageren. Als het zo moet dan wil je je trophy husband geeneens meer zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan nog was het zijn. Of hij had er 'De muziek van' voor moeten typen.
Uh.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Als het zo moet dan wil je je trophy husband geeneens meer zijn
Ah ok, ik heb een paar collega's die echt bizar fanatiek zijn. Fietsen een kilometer of 100-150, voordat ze komen werken...quote:
Ben je dan van de ratten besnuffeld.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb een paar collega's die echt bizar fanatiek zijn. Fietsen een kilometer of 100-150, voordat ze komen werken...
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Knut praat vooral over fietsen.
Dat zeg ik ook, ben in elk geval blij dat er douches zijn hier...quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben je dan van de ratten besnuffeld.
Je wilde mijn trophy husband zijn? Ik dacht van mijn vrouw. Dat zou ik nog wel goedkeuren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je je problemen met de vrouw op mij besluit af te reageren. Als het zo moet dan wil je je trophy husband geeneens meer zijn
Hoe vroeg vertrekken die wel nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb een paar collega's die echt bizar fanatiek zijn. Fietsen een kilometer of 100-150, voordat ze komen werken...
Ze beginnen tussen 8 en 9.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe vroeg vertrekken die wel niet
Ik heb er zin in iig. Ook wel zenuwachtig. Als ik koppenberg niet op kom stomp ik iemand in elkaar.quote:
Zij fietsen in verschillende groepjes, met verschillende gemiddelde snelheden. Rijden op fietsen van een paar duizend euro en hebben wielerkleding die duurder is dan mijn Italiaanse maatpakken...quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb er zin in iig. Ook wel zenuwachtig. Als ik koppenberg niet op kom stomp ik iemand in elkaar.
vreemde collegas dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij fietsen in verschillende groepjes, met verschillende gemiddelde snelheden. Rijden op fietsen van een paar duizend euro en hebben wielerkleding die duurder is dan mijn Italiaanse maatpakken...
Geen grap, eentje had laatst een bidon gekocht van een paar honderd euro...
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij fietsen in verschillende groepjes, met verschillende gemiddelde snelheden. Rijden op fietsen van een paar duizend euro en hebben wielerkleding die duurder is dan mijn Italiaanse maatpakken...
Geen grap, eentje had laatst een bidon gekocht van een paar honderd euro...
Ik zal maandag de naam vragen. Hij had het over ultralicht en nog wat blabla, maar het interesseerde me niet dus ik ben het meeste vergeten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat zien die bidon, dat kan echt niet man
Dan zal ik door hem getrolled zijn...quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
Bidon van een paard honderd euroals je gaat trollen maak het dan nog een beetje geloofwaardig
Bidons gaan vet stinken, dus je gooit ze redelijk snel weer weg.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zal ik door hem getrolled zijn...
Dan kan het wel denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:11 schreef DonRaja het volgende:
Aah, volgens een andere collega ging het om een bidonhouder + bidon. Geen idee of het dan nog steeds bizar duur is.
Zij heeft het over carbon. En stuurde mij deze link:quote:
mi gaddoquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij heeft het over carbon. En stuurde mij deze link:
http://www.futurumshop.nl(...)donhouders-wit.phtml
Jup.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij heeft het over carbon. En stuurde mij deze link:
http://www.futurumshop.nl(...)donhouders-wit.phtml
Die zou ik sowieso rocken als ik ze hadquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou hij ook pols en hoofd zweetbandjes hebben?
1 van die gasten heeft zo'n ultralichte fiets (nieuwprijs 22.000) overgekocht van zijn neef. Zijn neef is er een keer mee gaan 'koersen', gevallen, zo ongeveer elk bot in zijn lijf gebroken en toen maar besloten om de fiets te verkopen...quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jup.
Was tijdje terug gozer die lichtste fiets ooit had gemaakt. 45000 euro..
Hij doet zijn wortelpak aanquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:22 schreef Doublepain het volgende:
GGMM weet je al wat je aangaat doen als we gaan stappen?
Ze zijn je wel een beetje aan t dollen denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 van die gasten heeft zo'n ultralichte fiets (nieuwprijs 22.000) overgekocht van zijn neef. Zijn neef is er een keer mee gaan 'koersen', gevallen, zo ongeveer elk bot in zijn lijf gebroken en toen maar besloten om de fiets te verkopen...
Ik heb die fiets gezien, ik kon hem met 1 vinger optillen. Ze rijden ook altijd de (vlaamse) klassiekers een dag vantevoren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zijn je wel een beetje aan t dollen denk ik
?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:18 schreef DonRaja het volgende:
Sowieso wel een erg sportief team hier:
- ex-speelster van Anderlecht/Rode Duivels
- ex-juniorenkampioen basketball (fietser nummer 1)
- ex-junioren kampioen volleybal (fietser nummer 2)
- 2x trainer 2e klasse provinciaal
En dat in een team van 12 man, al moet ik wel zeggen dat de overige 7 het gemiddelde erg naar beneden halen...
Hoezo gaan jullie stappen, heeft hij alweer een weddenschap verloren?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:22 schreef Doublepain het volgende:
GGMM weet je al wat je aangaat doen als we gaan stappen?
Als PSV kampioen wordt, dus ik kan me al voorbereiden wat aan te doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo gaan jullie stappen, heeft hij alweer een weddenschap verloren?
Gaan stappen met DP? Eerder een weddenschap gewonnen dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
aha, in Lumpur?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn test team bij mijn huidige klant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je koopt al extreem lichte fietsen (zo ligt dat ze illegaal zijn om mee te racen als prof) voor 3-5k. 10k lukt nog wel, 15 k als je echt echt echt je best doet, maar 22k kan bijna niet man. Tenzij freakshow met gouden zadelquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb die fiets gezien, ik kon hem met 1 vinger optillen. Ze rijden ook altijd de (vlaamse) klassiekers een dag vantevoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |