Dat je haar en de kinderen gaat verlaten? Ik stap zo in het achtergelaten gat hoor. Trophy husband lijkt mij de beste carriere move die ik momenteel zou kunnen maken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Kijk zo een reactie kan dus ook, ff mijn vrouw bellen...
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga bij moeders eten, altijd fijn.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:34 schreef DonRaja het volgende:
Gebeld. Ik eet vanavond ook bij mijn moeder...
De onderbouwing "Ja maar iemand die ik ken via het internet..." mocht niet baten?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:34 schreef DonRaja het volgende:
Gebeld. Ik eet vanavond ook bij mijn moeder...
Als ik dat had gezegd, had ik waarschijnlijk als antwoord gehad: 'dan ga je maar bij dat konijn eten...'quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De onderbouwing "Ja maar iemand die ik ken via het internet..." mocht niet baten?
Tja, is het al zover dat je als PSV-er blij bent dat Berghuis niet meedoet...quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
"AZ minimaal zes weken zonder uitblinker Berghuis"
18-10 18.30 PSV - AZ
Moet dit een bash voorstellen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, is het al zover dat je als PSV-er blij bent dat Berghuis niet meedoet...
Ben je dronken?quote:
Is logisch, anders had hij zijn gezegd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je op een biertje doelt
Hij had ook op hun muziek kunnen doelen. Al is dat nog vrij logisch ook. Wat een stem heeft Nickquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is logisch, anders had hij zijn gezegd.
er zitten stukjes nick en simon in je bier, of zijn dat belletjes?quote:
Stukkies gist. Schonk wat lomp inquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
er zitten stukjes nick en simon in je bier, of zijn dat belletjes?
Knut praat vooral over fietsen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je nou al door Vlaanderen gaan fietsen?
Dan nog was het zijn. Of hij had er 'De muziek van' voor moeten typen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij had ook op hun muziek kunnen doelen. Al is dat nog vrij logisch ook. Wat een stem heeft Nick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |