Morgenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je nou al door Vlaanderen gaan fietsen?
Jammer dat je je problemen met de vrouw op mij besluit af te reageren. Als het zo moet dan wil je je trophy husband geeneens meer zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan nog was het zijn. Of hij had er 'De muziek van' voor moeten typen.
Uh.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Als het zo moet dan wil je je trophy husband geeneens meer zijn
Ah ok, ik heb een paar collega's die echt bizar fanatiek zijn. Fietsen een kilometer of 100-150, voordat ze komen werken...quote:
Ben je dan van de ratten besnuffeld.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb een paar collega's die echt bizar fanatiek zijn. Fietsen een kilometer of 100-150, voordat ze komen werken...
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Knut praat vooral over fietsen.
Dat zeg ik ook, ben in elk geval blij dat er douches zijn hier...quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben je dan van de ratten besnuffeld.
Je wilde mijn trophy husband zijn? Ik dacht van mijn vrouw. Dat zou ik nog wel goedkeuren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je je problemen met de vrouw op mij besluit af te reageren. Als het zo moet dan wil je je trophy husband geeneens meer zijn
Hoe vroeg vertrekken die wel nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb een paar collega's die echt bizar fanatiek zijn. Fietsen een kilometer of 100-150, voordat ze komen werken...
Ze beginnen tussen 8 en 9.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe vroeg vertrekken die wel niet
Ik heb er zin in iig. Ook wel zenuwachtig. Als ik koppenberg niet op kom stomp ik iemand in elkaar.quote:
Zij fietsen in verschillende groepjes, met verschillende gemiddelde snelheden. Rijden op fietsen van een paar duizend euro en hebben wielerkleding die duurder is dan mijn Italiaanse maatpakken...quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb er zin in iig. Ook wel zenuwachtig. Als ik koppenberg niet op kom stomp ik iemand in elkaar.
vreemde collegas dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij fietsen in verschillende groepjes, met verschillende gemiddelde snelheden. Rijden op fietsen van een paar duizend euro en hebben wielerkleding die duurder is dan mijn Italiaanse maatpakken...
Geen grap, eentje had laatst een bidon gekocht van een paar honderd euro...
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij fietsen in verschillende groepjes, met verschillende gemiddelde snelheden. Rijden op fietsen van een paar duizend euro en hebben wielerkleding die duurder is dan mijn Italiaanse maatpakken...
Geen grap, eentje had laatst een bidon gekocht van een paar honderd euro...
Ik zal maandag de naam vragen. Hij had het over ultralicht en nog wat blabla, maar het interesseerde me niet dus ik ben het meeste vergeten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat zien die bidon, dat kan echt niet man
Dan zal ik door hem getrolled zijn...quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
Bidon van een paard honderd euroals je gaat trollen maak het dan nog een beetje geloofwaardig
Bidons gaan vet stinken, dus je gooit ze redelijk snel weer weg.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zal ik door hem getrolled zijn...
Dan kan het wel denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:11 schreef DonRaja het volgende:
Aah, volgens een andere collega ging het om een bidonhouder + bidon. Geen idee of het dan nog steeds bizar duur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |