Wellicht, maar dan stemmen we ze gewoon weg als we het niet met hun regels eens zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jawel, want die proberen allemaal regelgeving erdoor te drukken die mensen in hun vrijheid beperkt.
Overheid - geen overheid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jawel, want die proberen allemaal regelgeving erdoor te drukken die mensen in hun vrijheid beperkt.
Een politieke partij is geen overheid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Overheid - geen overheid.
Zie je het verschil?
Ga ook maar eens flyers laten maken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:43 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Je kunt de folder vriendelijk weigeren. Ik zie niet in waarom het uitdragen van een mening per se provocatief zou zijn. Dat lijkt me meer te wijten aan de negatieve betekenisverlening van de ontvanger.
Marketingtechnisch hadden ze het beter kunnen timen ja. Ze blijven nu waarschijnlijk met een hoop oud papier zitten, omdat niemand zo'n ding aanneemt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar gezien de IS problematiek is het op zijn zachtst gezegd niet heel handig om nu nog even voor een soort 2de Islamitische staat te gaan flyeren he?.
Dus er kan niet opgetreden worden tegen de bovenstaande mensen. En dat is precies waar ze op uit zijn, binnen de grenzen van de democratie blijven, maar net op het randje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Daar komt het op neer ja.
Mensen moeten zich niet bemoeien met andermans leven.
2: Dat wetsartikel is er niet .
Je kunt niet onder stoelen of banken schuiven dat overal waar ze zitten er gelazer is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:47 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Ik vind woorden als
[..]
behoorlijk provocatief.
Dat is niet verboden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ga ook maar eens flyers laten maken.
Met de kop van mohamed erop en als tekst wanted! Waanzinnige sekteleider. Niet provocatief, maar informatief, een mening, ze kunnen de flyer altijd vriendelijk weigeren toch?
Nogmaals, wetten zijn onderhevig aan veranderingen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus er kan niet opgetreden worden tegen de bovenstaande mensen. En dat is precies waar ze op uit zijn, binnen de grenzen van de democratie blijven, maar net op het randje.
Dat kan wel, maar daar heb je geen zin.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je kunt niet onder stoelen of banken schuiven dat overal waar ze zitten er gelazer is.
Dat is natuurlijk totaal niet informatief en bijzonder provocatief, maar je doet maar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ga ook maar eens flyers laten maken.
Met de kop van mohamed erop en als tekst wanted! Waanzinnige sekteleider. Niet provocatief, maar informatief, een mening, ze kunnen de flyer altijd vriendelijk weigeren toch?
Tenzij ze de wet overtreden.quote:
Dit dus. Als moslim zijnde zou je je juist kapot moeten schamen en er afstand van nemen in plaats het hier ook na te gaan streven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Maar gezien de IS problematiek is het op zijn zachtst gezegd niet heel handig om nu nog even voor een soort 2de Islamitische staat te gaan flyeren he? .
Dat is wel het aparte eraan idd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:51 schreef Geralt het volgende:
Ik blijf me afvragen waarom dergelijke mensen hun cultuur en geloofsovertuiging en leefwijze en alles op willen dringen aan mensen in een ander land.
Als je het zo fijn vindt om te leven volgens dergelijke regels en normen en waarden en leefwijze etc waarom doe je dat dan niet gewoon in je land van afkomst?
Als wij zo zouden willen leven dan leefden we wel zo.
Dat blijf ik me dus afvragen.
En waarom dan precies? Wat schieten ze er mee op elke keer weer zo negatief in het nieuws te komen? gaat dat de opinie over moslims beter maken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus er kan niet opgetreden worden tegen de bovenstaande mensen. En dat is precies waar ze op uit zijn, binnen de grenzen van de democratie blijven, maar net op het randje.
That's pretty obvious.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tenzij ze de wet overtreden.
Ja, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je kunt niet onder stoelen of banken schuiven dat overal waar ze zitten er gelazer is.
Nee, want dan zijn alle wetsveranderingen ongeldig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogmaals, wetten zijn onderhevig aan veranderingen.
We kunnen een wet instellen die dit soort zaken wel verboden maakt.
Volgens mij is de IS niet echt legaal bezig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan stemmen we ze gewoon weg als we het niet met hun regels eens zijn.
Wat moet je doen tegen IS als je het er niet mee eens bent?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is zijn voorstel voor een wetsartikel
Dus we zijn straks ook verlost van Jehova's?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogmaals, wetten zijn onderhevig aan veranderingen.
We kunnen een wet instellen die dit soort zaken wel verboden maakt.
Dat is de schuld van extremisten en de mensen die aan hun kant staan door in hun populistische leugens te trappen. Zoals haatimam Wilders.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waarom dan precies? Wat schieten ze er mee op elke keer weer zo negatief in het nieuws te komen? gaat dat de opinie over moslims beter maken?
Nee dus, en wat krijg je dus, meer tegenstijdigheid, meer conflicten en uiteindelijk rellen en meer. Nou nou, wees er weer fucking trots op.
Maar ik zeg het zelf alvast even, dat is 100% de schuld van de autochtoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |