Doe nog eens dan.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
nachtbagger topiek van gister was veel beter, vooral omdat ik lekkere chickies poste
nie deze gespierde wijven shit bah
Heb net al gefaptquote:
Op Ariana?quote:
Ik ga trouwens aardig zijn tegen jou!quote:
Mooi zo, haat is slecht. oneluv.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik ga trouwens aardig zijn tegen jou!
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mooi zo, haat is slecht. oneluv.
Real women have curves. Spoiler die manwijven maar.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:34 schreef FFlorus het volgende:
[..]![]()
Gadverdamme, spoiler die zooi.
Weg.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar zijn alle oldbies van de NB tegenwoordig?
wie?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar zijn alle oldbies van de NB tegenwoordig?
Goh.quote:
Wie?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mono, JJH, Knetter... Die mensen allemaal
Die zitten in de officiële nb in onz denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mono, JJH, Knetter... Die mensen allemaal
En Flips, die generatie
Oh.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die zitten in de officiële nb in onz denk ik.
quote:
Wat is een NB dan? Doet me denken aan Nederlandse Spoorwegen ofzoquote:Op donderdag 4 september 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die zitten in de officiële nb in onz denk ik.
In welk topic post je nu?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Wat is een NB dan? Doet me denken aan Nederlandse Spoorwegen ofzo
Deze volgens mijquote:Op donderdag 4 september 2014 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In welk topic post je nu?
Whaddap yo?quote:
ok tyquote:Op donderdag 4 september 2014 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NB staat voor Negers Bakken btw.
Of voor Niet Bekend.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dats racistquote:Op donderdag 4 september 2014 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt totaal niet afgesproken natuurlijkquote:
Welneequote:Op donderdag 4 september 2014 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt totaal niet afgesproken natuurlijk
Deze man snapt het.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Of voor de mooiste provincie van NL:
Noord Brabant
Jouw hoofd is racist.quote:
doe niet stoer dan a zemmelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.genen dank
Nee alleen Witteman.quote:
Ik mis die man wel.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik kijk "Ontknoping van de Eredivisie 06-07"
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:42 schreef Der_Mann het volgende:
ok dan tog maar wat kwaliteit vor dezen topiek, dees keer victoria justice en liz gillies van victorious omdat ariana vandaag alle aandacht heb gekrege
victoriaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lizthx manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.genen dank
heb alleen wel erg veel van die plaatjes gezien vandaag![]()
![]()
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Gewoon streamen die shit.quote:
Kom fegte dan.quote:
Kampioen met 1 doelpunt verschil vriendquote:Op donderdag 4 september 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik mis die man wel.Al doet Pauw het in zijn eentje niet slecht.
[..]
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kampioen met 1 doelpunt verschil vriend
goeien dag dan togquote:Op donderdag 4 september 2014 23:43 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
thx man
heb alleen wel erg veel van die plaatjes gezien vandaag![]()
![]()
Pure kwaliteit was dat! Heel Nederland bleef er voor thuisquote:Op donderdag 4 september 2014 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik kijk "Ontknoping van de Eredivisie 06-07"
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pure kwaliteit was dat! Heel Nederland bleef er voor thuis
quote:
NOrmaal doen tegen deadperz mijn vriendquote:
Want?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
NOrmaal doen tegen deadperz mijn vriend
Jij bent gewoon bang dat ik toch mod word en je notes ga geven.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
NOrmaal doen tegen deadperz mijn vriend
dit jaquote:Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Kap eens met die geripte chicks.
Ben je wel dé man van groep 7 natuurlijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik deze kopen?
[ afbeelding ]
mehquote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik deze kopen?
[ afbeelding ]
Omdat ik love wil zien.quote:
Nee niet echt maar ben een beetje klaar met jou haten. Maar als je wilt dat ik door ga, prima.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dat ik toch mod word en je notes ga geven.
Deze zijn nog enigszins normaal ho'r.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Kap eens met die geripte chicks.
hahaquote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme BT, heb je nog niet genoeg schoenen trouwenswijf
Kunststof schoenen.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik deze kopen?
[ afbeelding ]
Twee of drie paar schoenen is op zich wel nuttig, aangezien mijn schoenen fucking snel kapot gaan omdat ik er iedere dag op loop, maar boven de tien paar wordt het wel wat extreem.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaJa.. maar nee je hebt nooit genoeg sneakers.
Ja het zijn geen Florus van Bommelsquote:
Beter koop je schoenen met lichtjes er in, dan ga je snellerquote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik deze kopen?
[ afbeelding ]
Hmm ja is zoquote:Op donderdag 4 september 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Twee of drie paar schoenen is op zich wel nuttig, aangezien mijn schoenen fucking snel kapot gaan omdat ik er iedere dag op loop, maar boven de tien paar wordt het wel wat extreem.
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja het zijn geen Floruis van Bommels.. Die staan hier netjes in de kast.
Ach ja, ik geef mijn geld uit aan peuken en zo, dan is sneakers verzamelen misschien iets nuttiger.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm ja is zoMaar het is ook een soort van verslaving/hobby. En ik verkoop ook wel eens wat.
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, ik geef mijn geld uit aan peuken en zo, dan is sneakers verzamelen misschien iets nuttiger.
Die onderste is de mooistequote:Op donderdag 4 september 2014 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die chick op het laatst realiseert zich dat ze van cesium gemaakt is?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smoken = Swagg jwzquote:Op donderdag 4 september 2014 23:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
En gezonderEn meer swag ejweetzelf
Daarom ook gewoon fulltime Fokken met eten en bier.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme wat een kkrbullshit in Pauw. Wtf boeit mij een fucking musical van fucking sweeny todd. En lekker allemaal laten zien hoe goed hun Engels is. Nu gaan ze ook nog zingen
Doe dat lekker op de commerciële zenders ofzo.
Net ging het tenminste nog over IS en Oekraïne en zo.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon fulltime Fokken met eten en bier.
Dat is wel interessant imo. Ben benieuwd hoe Amerika verder gaat ingrijpen om die kloothommels kapot te schieten.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Net ging het tenminste nog over IS en Oekraïne en zo.
Dat mens had verdomme dood kunnen zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die onderste is de mooiste
Uiteindelijk zal de hele boel wel platgebombardeerd worden, inclusief een hele hoop onschuldige burgers.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is wel interessant imo. Ben benieuwd hoe Amerika verder gaat ingrijpen om die kloothommels kapot te schieten.
Net zoals nu alleen dan mèt de badguys.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de hele boel wel platgebombardeerd worden, inclusief een hele hoop onschuldige burgers.
Beter doen ze dat even niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de hele boel wel platgebombardeerd worden, inclusief een hele hoop onschuldige burgers.
nee over IS inddquote:Op donderdag 4 september 2014 23:57 schreef deadprez het volgende:
Of hebben jullie het over Oekraïne?
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe verzinne mensen het
watquote:Op donderdag 4 september 2014 23:58 schreef vogelkooi het volgende:
Als de russen komen ga ik bij de rijdende afgeleide atelerie, lekker granaten lozen op kiev
Toch wel knap om zelfs door al qaida als te extreem te worden gezien.quote:
Niks.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is er waar van dat verhaal dat er in Tripoli 11 vliegtuigen vermist zijn dan?
Ik blijf grinnikenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe verzinne mensen het
Enkel Tripoli.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is er waar van dat verhaal dat er in Tripoli 11 vliegtuigen vermist zijn dan?
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:58 schreef vogelkooi het volgende:
Als de russen komen ga ik bij de rijdende afgeleide atelerie, lekker granaten lozen op kiev
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:58 schreef vogelkooi het volgende:
Salmannassarquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:03 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen. Al bekend wie de nieuwe mod wordt?
Sanasoufi.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:03 schreef niels0 het volgende:
Bapplequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:03 schreef niels0 het volgende:
iTunes store.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wie weet goed siteje voor muziek downloaden dan?
4us.vgquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nee.quote:
Illegale zaken worden hier niet besproken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zie die man rijk zijn dan
Kazaa.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jij wil wel erg graag een blauwe naam hèquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Illegale zaken worden hier niet besproken.
https://www.binsearch.info/quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Voor dit soort reacties doe ik het.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij wil wel erg graag een blauwe naam hè
Vrouwen die niet pacifistisch zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:11 schreef FFlorus het volgende:
Nu we het toch over oorlog hebben...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Kon helaas niet meer vinden)
Mooie armen die eerstequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:11 schreef FFlorus het volgende:
Nu we het toch over oorlog hebben...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Kon helaas niet meer vinden)
Goed nummer idd.quote:
Snap niet wat mensen zo geweldig vinden aan die serie.quote:
Missschien moet je hem kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen zo geweldig vinden aan die serie.
Eerste seizoen gekeken, vind er weinig aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Missschien moet je hem kijken.
Eens. Ik heb iets van 5 afleveringen gekeken en vond er echt geen zak aan. Als mensen dan zeggen dat het pas echt goed wordt in seizoen 2, dan heb ik er gewoon geen zin meer in.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou gewoon.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ga dan door. Piemelvarken. Is fucking goed man.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eerste seizoen gekeken, vind er weinig aan.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eens. Ik heb iets van 5 afleveringen gekeken en vond er echt geen zak aan.
Waarom zou ik verder kijken als ik er niks aan vind?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ga dan door. Piemelvarken. Is fucking goed man.
Bij seizoen 2 beginnen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens. Ik heb iets van 5 afleveringen gekeken en vond er echt geen zak aan. Als mensen dan zeggen dat het pas echt goed wordt in seizoen 2, dan heb ik er gewoon geen zin meer in.
Inderdaad. Geen zin om me er doorheen te kijken. Had ik ook bij Lost seizoen 4 en 5, maar dat was het wel waard achteraf. Ik weet niet bij breaking bad niet of het echt leuk wordt, straks kijk ik het voor niets.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens. Ik heb iets van 5 afleveringen gekeken en vond er echt geen zak aan. Als mensen dan zeggen dat het pas echt goed wordt in seizoen 2, dan heb ik er gewoon geen zin meer in.
Doeiquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef Copthorne het volgende:
Sorry, deze nachtbagger is ongeldig verklaard. Te vroeg geopend.
We gaan naar de andere nachtbagger.
Ik beloof het je.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef richolio het volgende:
Ik weet niet bij breaking bad niet of het echt leuk wordt, straks kijk ik het voor niets.
Komt meth lab beginnen jwzquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
En erger me kapot aan allerlei nerdenvolk dat zich nu een ware drugsexpert waant.
Genoeg series die me vanaf het begin meteen boeien, dus.quote:
Die is ook te vroeg geopend.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef Copthorne het volgende:
Sorry, deze nachtbagger is ongeldig verklaard. Te vroeg geopend.
We gaan naar de andere nachtbagger.
Homeland gezien?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Genoeg series die me vanaf het begin meteen boeien, dus.
Hm. Het staat wel op Netflix. Ik zal me er wel nog een keer aan wagen. Maar eerst American horror story uit kijkenquote:
tweede helft van seizoen 5 beste televisie die ik ooit heb gezienquote:
verhaal, acteerwerk, karakters alles aan die serie is gwn fantastisch. eerste paar afleveringe idd best langzaam maar is egt de beste serie diek ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Typisch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn sterke punten. Dankje.
Ja, ik ben het met al die punten in principe eens, maar toch vind ik het gewoon niet echt een leuke serie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tweede helft van seizoen 5 beste televisie die ik ooit heb gezien
[..]
verhaal, acteerwerk, karakters alles aan die serie is gwn fantastisch. eerste paar afleveringe idd best langzaam maar is egt de beste serie diek ooit heb gezien.
walter white
jesse pinkman
gustavo fring
mike ehrmantraut![]()
![]()
![]()
![]()
jij weetquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tweede helft van seizoen 5 beste televisie die ik ooit heb gezien
[..]
verhaal, acteerwerk, karakters alles aan die serie is gwn fantastisch. eerste paar afleveringe idd best langzaam maar is egt de beste serie diek ooit heb gezien.
walter white
jesse pinkman
gustavo fring
mike ehrmantraut![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je je rotterdampas nog terugquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn sterke punten. Dankje.
haha ja egt lachenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Sorry, dat was echt zo'n post diek wel moest maken.
Nou en.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
maar serieus al die tjappies hier die breaking bad nie goei vinden of nie verder als seizoen 1 kijken: schaam jullie. beste imdb rating voor n serie ooit met honderdduizende stemmen is nie voor niets
Ik zou niet eens weten wat het is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
maar serieus al die tjappies hier die breaking bad nie goei vinden of nie verder als seizoen 1 kijken: schaam jullie. beste imdb rating voor n serie ooit met honderdduizende stemmen is nie voor niets
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat het is.
Lol, jij bent toch die boi die een foto van zn lul op fok heeft geplaatst?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Wil je je rotterdampas nog terug
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Lol, jij bent toch die boi die een foto van zn lul op fok heeft geplaatst?
Ik heb nu echt een kanker harde scheet gelatenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Lol, jij bent toch die boi die een foto van zn lul op fok heeft geplaatst?
is het ookk wel een beetjequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tering ey je vind zeker game of thrones ook een kutserie
Nee, maar het boeit me ook niet zo. Die dwerg is wel baas.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bakkes houwe johquote:
nee bedanktquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, maar het boeit me ook niet zo. Die dwerg is wel baas.
En typ gewoon normaal joh, klapjosti.
Viezerik.quote:
Het is vindt. Je vindt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nobody cares.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb nu echt een kanker harde scheet gelaten
Hey niet biggie doen tegen rich hèquote:
Knap wel, je leeft nog erger onder een steen dan ik.quote:
Bedankt, doe ook erg mijn best sociale situaties te vermijden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Knap wel, je leeft nog erger onder een steen dan ik.
Ik geef echt geen fuck.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Was niet heel vies. Je moest zo erg inzoomen dat het nieteens in spoiler hoefde.
http://vocaroo.com/quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb nu echt een kanker harde scheet gelaten
Ah, een ekte FOK!ker.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt, doe ook erg mijn best sociale situaties te vermijden.
truequote:
Klopt. Deed vandaag de deur open voor een collectant. Hele aparte situatie beland je dan in, zou niet weer doen.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
Ik heb trouwens sinds kort een smartphone, zie mij modern doen dan.
wat is je nrquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
Ik heb trouwens sinds kort een smartphone, zie mij modern doen dan.
Nee, dat niet. En FOK!ken op dat ding is echt verneukt.quote:
jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, dat niet. En FOK!ken op dat ding is echt verneukt.
zeg ik niet :$quote:
Snap niet dat iedereen altijd zo positief is over de mobiele versie van FOK!, als ik iemand quote ga ik naar een aparte pagina zoals op dat forum dat ik een tijd terug aangemaakt had en quote-alerts werken ook nietquote:
Hij is faggot denk ik.quote:
Snap je nu mijn dagelijke strugglesquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet dat iedereen altijd zo positief is over de mobiele versie van FOK!, als ik iemand quote ga ik naar een aparte pagina zoals op dat forum dat ik een tijd terug aangemaakt had en quote-alerts werken ook niet
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet dat iedereen altijd zo positief is over de mobiele versie van FOK!, als ik iemand quote ga ik naar een aparte pagina zoals op dat forum dat ik een tijd terug aangemaakt had en quote-alerts werken ook niet
Nee, is gewoon kut op mobielquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
Maar misschien kan ik er gewoon niet mee omgaan.
Stabiel broederquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Eey ectotijger, gaat wel goed en met jou dan?
Noem 1 iemand die er positief over is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
1 slechte fotow wat is ze toch lelijk ja. ligt niet aan der makeup ofzoquote:
Weet niet, zie in topics over FOK!apps altijd mensen zeggen dat de mobiele versie prima werkt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stabiel broeder
[..]
Noem 1 iemand die er positief over is.
Gewoon negeren bro.quote:
Niets bijzonders inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1 slechte fotow wat is ze toch lelijk ja. ligt niet aan der makeup ofzo
[ afbeelding ]
watquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wel zielig dat Nibbler is doorgespoeld.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niets bijzonders inderdaad.
zie zulks dagelijks door groningen struinenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
emilia clarke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:41 schreef BozeHaas het volgende:
ik ga ff kwark spuiten voor die gainz
dan ga ik zsm naar groningen verhuizequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zie zulks dagelijks door groningen struinen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
emilia clarke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perfectquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1 slechte fotow wat is ze toch lelijk ja. ligt niet aan der makeup ofzo
[ afbeelding ]
En, weet je al of je klaar bent voor een relatie?quote:
Neequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
En, weet je al of je klaar bent voor een relatie?
Ja maar daar posten ze alleen maar pics. Allemaal leuk en aardig en zo, maar die kan ik ook zelf googlen.quote:
nicequote:
Dat is idd vrij vervelend.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NeeVandaag deed ze beetje bezitterig. Ben ik allergisch voor.
neen, paar rare gasten hier die emilia clarke nie lekkr vinden en breaking bad nie goei vindenquote:
hehequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
neen, paar rare gasten hier die emilia clarke nie lekkr vinden en breaking bad nie goei vinden
kben nog nooit zo depressief geweest
gewoon lekker schijt aan hebben wat anderen vindenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
neen, paar rare gasten hier die emilia clarke nie lekkr vinden en breaking bad nie goei vinden
kben nog nooit zo depressief geweest
Niet persequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat is deze wil je me weg hebben ofzo
Zie fipo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:47 schreef FFlorus het volgende:
Ronde twee![]()
KLB / Nachtbagger #2: Nu Extra Classy
Neequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:47 schreef FFlorus het volgende:
Ronde twee![]()
en sepoquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:47 schreef FFlorus het volgende:
Ronde twee![]()
SEAHAWK - PACKERS BABY!!quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef remi1986 het volgende:
pff nog tot half 3 wachten, dan eindelijk start NFL seizoen ... duurt lang
die bovenste heeft een rotkopquote:
http://lmgtfy.com/?q=hockey+chickiesquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:49 schreef Trebo het volgende:
Heeft ook iemand pics van die hockey chickies?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:49 schreef Trebo het volgende:
Heeft ook iemand pics van die hockey chickies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |