Daarom ook gewoon fulltime Fokken met eten en bier.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme wat een kkrbullshit in Pauw. Wtf boeit mij een fucking musical van fucking sweeny todd. En lekker allemaal laten zien hoe goed hun Engels is. Nu gaan ze ook nog zingen
Doe dat lekker op de commerciële zenders ofzo.
Net ging het tenminste nog over IS en Oekraïne en zo.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon fulltime Fokken met eten en bier.
Dat is wel interessant imo. Ben benieuwd hoe Amerika verder gaat ingrijpen om die kloothommels kapot te schieten.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Net ging het tenminste nog over IS en Oekraïne en zo.
Dat mens had verdomme dood kunnen zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die onderste is de mooiste
Uiteindelijk zal de hele boel wel platgebombardeerd worden, inclusief een hele hoop onschuldige burgers.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is wel interessant imo. Ben benieuwd hoe Amerika verder gaat ingrijpen om die kloothommels kapot te schieten.
Net zoals nu alleen dan mèt de badguys.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de hele boel wel platgebombardeerd worden, inclusief een hele hoop onschuldige burgers.
Beter doen ze dat even niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de hele boel wel platgebombardeerd worden, inclusief een hele hoop onschuldige burgers.
nee over IS inddquote:Op donderdag 4 september 2014 23:57 schreef deadprez het volgende:
Of hebben jullie het over Oekraïne?
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe verzinne mensen het
watquote:Op donderdag 4 september 2014 23:58 schreef vogelkooi het volgende:
Als de russen komen ga ik bij de rijdende afgeleide atelerie, lekker granaten lozen op kiev
Toch wel knap om zelfs door al qaida als te extreem te worden gezien.quote:
Niks.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is er waar van dat verhaal dat er in Tripoli 11 vliegtuigen vermist zijn dan?
Ik blijf grinnikenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe verzinne mensen het
Enkel Tripoli.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is er waar van dat verhaal dat er in Tripoli 11 vliegtuigen vermist zijn dan?
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:58 schreef vogelkooi het volgende:
Als de russen komen ga ik bij de rijdende afgeleide atelerie, lekker granaten lozen op kiev
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:58 schreef vogelkooi het volgende:
Salmannassarquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:03 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen. Al bekend wie de nieuwe mod wordt?
Sanasoufi.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:03 schreef niels0 het volgende:
Bapplequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:03 schreef niels0 het volgende:
iTunes store.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wie weet goed siteje voor muziek downloaden dan?
4us.vgquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nee.quote:
Illegale zaken worden hier niet besproken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zie die man rijk zijn dan
Kazaa.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jij wil wel erg graag een blauwe naam hèquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Illegale zaken worden hier niet besproken.
https://www.binsearch.info/quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Voor dit soort reacties doe ik het.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij wil wel erg graag een blauwe naam hè
Vrouwen die niet pacifistisch zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:11 schreef FFlorus het volgende:
Nu we het toch over oorlog hebben...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Kon helaas niet meer vinden)
Mooie armen die eerstequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:11 schreef FFlorus het volgende:
Nu we het toch over oorlog hebben...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Kon helaas niet meer vinden)
Goed nummer idd.quote:
Snap niet wat mensen zo geweldig vinden aan die serie.quote:
Missschien moet je hem kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen zo geweldig vinden aan die serie.
Eerste seizoen gekeken, vind er weinig aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Missschien moet je hem kijken.
Eens. Ik heb iets van 5 afleveringen gekeken en vond er echt geen zak aan. Als mensen dan zeggen dat het pas echt goed wordt in seizoen 2, dan heb ik er gewoon geen zin meer in.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou gewoon.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ga dan door. Piemelvarken. Is fucking goed man.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eerste seizoen gekeken, vind er weinig aan.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eens. Ik heb iets van 5 afleveringen gekeken en vond er echt geen zak aan.
Waarom zou ik verder kijken als ik er niks aan vind?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ga dan door. Piemelvarken. Is fucking goed man.
Bij seizoen 2 beginnen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens. Ik heb iets van 5 afleveringen gekeken en vond er echt geen zak aan. Als mensen dan zeggen dat het pas echt goed wordt in seizoen 2, dan heb ik er gewoon geen zin meer in.
Inderdaad. Geen zin om me er doorheen te kijken. Had ik ook bij Lost seizoen 4 en 5, maar dat was het wel waard achteraf. Ik weet niet bij breaking bad niet of het echt leuk wordt, straks kijk ik het voor niets.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens. Ik heb iets van 5 afleveringen gekeken en vond er echt geen zak aan. Als mensen dan zeggen dat het pas echt goed wordt in seizoen 2, dan heb ik er gewoon geen zin meer in.
Doeiquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef Copthorne het volgende:
Sorry, deze nachtbagger is ongeldig verklaard. Te vroeg geopend.
We gaan naar de andere nachtbagger.
Ik beloof het je.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef richolio het volgende:
Ik weet niet bij breaking bad niet of het echt leuk wordt, straks kijk ik het voor niets.
Komt meth lab beginnen jwzquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
En erger me kapot aan allerlei nerdenvolk dat zich nu een ware drugsexpert waant.
Genoeg series die me vanaf het begin meteen boeien, dus.quote:
Die is ook te vroeg geopend.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef Copthorne het volgende:
Sorry, deze nachtbagger is ongeldig verklaard. Te vroeg geopend.
We gaan naar de andere nachtbagger.
Homeland gezien?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Genoeg series die me vanaf het begin meteen boeien, dus.
Hm. Het staat wel op Netflix. Ik zal me er wel nog een keer aan wagen. Maar eerst American horror story uit kijkenquote:
tweede helft van seizoen 5 beste televisie die ik ooit heb gezienquote:
verhaal, acteerwerk, karakters alles aan die serie is gwn fantastisch. eerste paar afleveringe idd best langzaam maar is egt de beste serie diek ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Typisch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn sterke punten. Dankje.
Ja, ik ben het met al die punten in principe eens, maar toch vind ik het gewoon niet echt een leuke serie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tweede helft van seizoen 5 beste televisie die ik ooit heb gezien
[..]
verhaal, acteerwerk, karakters alles aan die serie is gwn fantastisch. eerste paar afleveringe idd best langzaam maar is egt de beste serie diek ooit heb gezien.
walter white
jesse pinkman
gustavo fring
mike ehrmantraut![]()
![]()
![]()
![]()
jij weetquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tweede helft van seizoen 5 beste televisie die ik ooit heb gezien
[..]
verhaal, acteerwerk, karakters alles aan die serie is gwn fantastisch. eerste paar afleveringe idd best langzaam maar is egt de beste serie diek ooit heb gezien.
walter white
jesse pinkman
gustavo fring
mike ehrmantraut![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je je rotterdampas nog terugquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn sterke punten. Dankje.
haha ja egt lachenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Sorry, dat was echt zo'n post diek wel moest maken.
Nou en.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
maar serieus al die tjappies hier die breaking bad nie goei vinden of nie verder als seizoen 1 kijken: schaam jullie. beste imdb rating voor n serie ooit met honderdduizende stemmen is nie voor niets
Ik zou niet eens weten wat het is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
maar serieus al die tjappies hier die breaking bad nie goei vinden of nie verder als seizoen 1 kijken: schaam jullie. beste imdb rating voor n serie ooit met honderdduizende stemmen is nie voor niets
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat het is.
Lol, jij bent toch die boi die een foto van zn lul op fok heeft geplaatst?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Wil je je rotterdampas nog terug
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Lol, jij bent toch die boi die een foto van zn lul op fok heeft geplaatst?
Ik heb nu echt een kanker harde scheet gelatenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Lol, jij bent toch die boi die een foto van zn lul op fok heeft geplaatst?
is het ookk wel een beetjequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tering ey je vind zeker game of thrones ook een kutserie
Nee, maar het boeit me ook niet zo. Die dwerg is wel baas.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bakkes houwe johquote:
nee bedanktquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, maar het boeit me ook niet zo. Die dwerg is wel baas.
En typ gewoon normaal joh, klapjosti.
Viezerik.quote:
Het is vindt. Je vindt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |