iTunes store.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wie weet goed siteje voor muziek downloaden dan?
4us.vgquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nee.quote:
Illegale zaken worden hier niet besproken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zie die man rijk zijn dan
Kazaa.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jij wil wel erg graag een blauwe naam hèquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Illegale zaken worden hier niet besproken.
https://www.binsearch.info/quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Voor dit soort reacties doe ik het.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij wil wel erg graag een blauwe naam hè
Vrouwen die niet pacifistisch zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:11 schreef FFlorus het volgende:
Nu we het toch over oorlog hebben...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Kon helaas niet meer vinden)
Mooie armen die eerstequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:11 schreef FFlorus het volgende:
Nu we het toch over oorlog hebben...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Kon helaas niet meer vinden)
Goed nummer idd.quote:
Snap niet wat mensen zo geweldig vinden aan die serie.quote:
Missschien moet je hem kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen zo geweldig vinden aan die serie.
Eerste seizoen gekeken, vind er weinig aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Missschien moet je hem kijken.
Eens. Ik heb iets van 5 afleveringen gekeken en vond er echt geen zak aan. Als mensen dan zeggen dat het pas echt goed wordt in seizoen 2, dan heb ik er gewoon geen zin meer in.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen zo geweldig vinden aan die serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |