Jouw hoofd is racist.quote:
doe niet stoer dan a zemmelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.genen dank
Nee alleen Witteman.quote:
Ik mis die man wel.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik kijk "Ontknoping van de Eredivisie 06-07"
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:42 schreef Der_Mann het volgende:
ok dan tog maar wat kwaliteit vor dezen topiek, dees keer victoria justice en liz gillies van victorious omdat ariana vandaag alle aandacht heb gekrege
victoriaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lizthx manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.genen dank
heb alleen wel erg veel van die plaatjes gezien vandaag![]()
![]()
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Gewoon streamen die shit.quote:
Kom fegte dan.quote:
Kampioen met 1 doelpunt verschil vriendquote:Op donderdag 4 september 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik mis die man wel.Al doet Pauw het in zijn eentje niet slecht.
[..]
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kampioen met 1 doelpunt verschil vriend
goeien dag dan togquote:Op donderdag 4 september 2014 23:43 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
thx man
heb alleen wel erg veel van die plaatjes gezien vandaag![]()
![]()
Pure kwaliteit was dat! Heel Nederland bleef er voor thuisquote:Op donderdag 4 september 2014 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik kijk "Ontknoping van de Eredivisie 06-07"
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pure kwaliteit was dat! Heel Nederland bleef er voor thuis
quote:
NOrmaal doen tegen deadperz mijn vriendquote:
Want?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
NOrmaal doen tegen deadperz mijn vriend
Jij bent gewoon bang dat ik toch mod word en je notes ga geven.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
NOrmaal doen tegen deadperz mijn vriend
dit jaquote:Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Kap eens met die geripte chicks.
Ben je wel dé man van groep 7 natuurlijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik deze kopen?
[ afbeelding ]
mehquote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik deze kopen?
[ afbeelding ]
Omdat ik love wil zien.quote:
Nee niet echt maar ben een beetje klaar met jou haten. Maar als je wilt dat ik door ga, prima.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dat ik toch mod word en je notes ga geven.
Deze zijn nog enigszins normaal ho'r.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Kap eens met die geripte chicks.
hahaquote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme BT, heb je nog niet genoeg schoenen trouwenswijf
Kunststof schoenen.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik deze kopen?
[ afbeelding ]
Twee of drie paar schoenen is op zich wel nuttig, aangezien mijn schoenen fucking snel kapot gaan omdat ik er iedere dag op loop, maar boven de tien paar wordt het wel wat extreem.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaJa.. maar nee je hebt nooit genoeg sneakers.
Ja het zijn geen Florus van Bommelsquote:
Beter koop je schoenen met lichtjes er in, dan ga je snellerquote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik deze kopen?
[ afbeelding ]
Hmm ja is zoquote:Op donderdag 4 september 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Twee of drie paar schoenen is op zich wel nuttig, aangezien mijn schoenen fucking snel kapot gaan omdat ik er iedere dag op loop, maar boven de tien paar wordt het wel wat extreem.
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja het zijn geen Floruis van Bommels.. Die staan hier netjes in de kast.
Ach ja, ik geef mijn geld uit aan peuken en zo, dan is sneakers verzamelen misschien iets nuttiger.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm ja is zoMaar het is ook een soort van verslaving/hobby. En ik verkoop ook wel eens wat.
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, ik geef mijn geld uit aan peuken en zo, dan is sneakers verzamelen misschien iets nuttiger.
Die onderste is de mooistequote:Op donderdag 4 september 2014 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die chick op het laatst realiseert zich dat ze van cesium gemaakt is?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smoken = Swagg jwzquote:Op donderdag 4 september 2014 23:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
En gezonderEn meer swag ejweetzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |