Nou gewoon.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen zo geweldig vinden aan die serie.
Ja ga dan door. Piemelvarken. Is fucking goed man.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eerste seizoen gekeken, vind er weinig aan.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eens. Ik heb iets van 5 afleveringen gekeken en vond er echt geen zak aan.
Waarom zou ik verder kijken als ik er niks aan vind?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ga dan door. Piemelvarken. Is fucking goed man.
Bij seizoen 2 beginnen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens. Ik heb iets van 5 afleveringen gekeken en vond er echt geen zak aan. Als mensen dan zeggen dat het pas echt goed wordt in seizoen 2, dan heb ik er gewoon geen zin meer in.
Inderdaad. Geen zin om me er doorheen te kijken. Had ik ook bij Lost seizoen 4 en 5, maar dat was het wel waard achteraf. Ik weet niet bij breaking bad niet of het echt leuk wordt, straks kijk ik het voor niets.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens. Ik heb iets van 5 afleveringen gekeken en vond er echt geen zak aan. Als mensen dan zeggen dat het pas echt goed wordt in seizoen 2, dan heb ik er gewoon geen zin meer in.
Doeiquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef Copthorne het volgende:
Sorry, deze nachtbagger is ongeldig verklaard. Te vroeg geopend.
We gaan naar de andere nachtbagger.
Ik beloof het je.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef richolio het volgende:
Ik weet niet bij breaking bad niet of het echt leuk wordt, straks kijk ik het voor niets.
Komt meth lab beginnen jwzquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
En erger me kapot aan allerlei nerdenvolk dat zich nu een ware drugsexpert waant.
Genoeg series die me vanaf het begin meteen boeien, dus.quote:
Die is ook te vroeg geopend.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef Copthorne het volgende:
Sorry, deze nachtbagger is ongeldig verklaard. Te vroeg geopend.
We gaan naar de andere nachtbagger.
Homeland gezien?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Genoeg series die me vanaf het begin meteen boeien, dus.
Hm. Het staat wel op Netflix. Ik zal me er wel nog een keer aan wagen. Maar eerst American horror story uit kijkenquote:
tweede helft van seizoen 5 beste televisie die ik ooit heb gezienquote:
verhaal, acteerwerk, karakters alles aan die serie is gwn fantastisch. eerste paar afleveringe idd best langzaam maar is egt de beste serie diek ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen zo geweldig vinden aan die serie.
Typisch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn sterke punten. Dankje.
Ja, ik ben het met al die punten in principe eens, maar toch vind ik het gewoon niet echt een leuke serie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tweede helft van seizoen 5 beste televisie die ik ooit heb gezien
[..]
verhaal, acteerwerk, karakters alles aan die serie is gwn fantastisch. eerste paar afleveringe idd best langzaam maar is egt de beste serie diek ooit heb gezien.
walter white
jesse pinkman
gustavo fring
mike ehrmantraut![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |