Hij is faggot denk ik.quote:
Snap je nu mijn dagelijke strugglesquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet dat iedereen altijd zo positief is over de mobiele versie van FOK!, als ik iemand quote ga ik naar een aparte pagina zoals op dat forum dat ik een tijd terug aangemaakt had en quote-alerts werken ook niet
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet dat iedereen altijd zo positief is over de mobiele versie van FOK!, als ik iemand quote ga ik naar een aparte pagina zoals op dat forum dat ik een tijd terug aangemaakt had en quote-alerts werken ook niet
Nee, is gewoon kut op mobielquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
Maar misschien kan ik er gewoon niet mee omgaan.
Stabiel broederquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Eey ectotijger, gaat wel goed en met jou dan?
Noem 1 iemand die er positief over is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
1 slechte fotow wat is ze toch lelijk ja. ligt niet aan der makeup ofzoquote:
Weet niet, zie in topics over FOK!apps altijd mensen zeggen dat de mobiele versie prima werkt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stabiel broeder
[..]
Noem 1 iemand die er positief over is.
Gewoon negeren bro.quote:
Niets bijzonders inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1 slechte fotow wat is ze toch lelijk ja. ligt niet aan der makeup ofzo
[ afbeelding ]
watquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wel zielig dat Nibbler is doorgespoeld.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niets bijzonders inderdaad.
zie zulks dagelijks door groningen struinenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
emilia clarke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:41 schreef BozeHaas het volgende:
ik ga ff kwark spuiten voor die gainz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |